search
menu

هتل صدر مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل صدر مشهد
معرفی اتاق‌های هتل صدر مشهد
امکانات موجود در اتاق‌های هتل صدر مشهد
امکانات و خدمات هتل صدر مشهد
رستوران و کافی‌شاپ هتل صدر مشهد
فاصله هتل صدر مشهد با جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم شهر

هتل صدر مشهد


در میان هتل‌های باکیفیت مشهد می‌توان هتل صدر مشهد را نام برد. هتل صدر مشهد یک هتل ۳ ستاره است که با استفاده از لوازم فوق‌العاده شیک و جذاب طراحی و تزیین شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مشهد را دارید بهتر است بدانید که، هتل صدر مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافران مشهد مقصد محسوب می‌شود چون hotel sadr mashhad هم ازنظر کیفیت و هم ازنظر قیمت بسیار مناسب است.
همچنین هتل صدر مشهد از دو فاز تشکیل شده است، فاز یک در سال ۱۳۵۷ با پنج طبقه افتتاح گردیده است و در سال ۱۳۹۲ برای بهبود خدمات و آسایش هر چه بیشتر مهمانان امام رضا مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. فاز دوم هتل صدر مشهد در سال ۱۳۸۸ و با یک ساختمان ۶ طبقه افتتاح شد.

معرفی اتاق‌های هتل صدر مشهد


جالب است بدانید که فاز یک هتل صدر مشهد از ۷۰ باب اتاق بسیار زیبا و فاز ۲ هتل صدر از ۷۸ اتاق تشکیل می‌شود. تنوع اتاق‌ها یکی از دلایل مهم انتخاب هتل صدر مشهد از طرف مسافران شهر مشهد محسوب می‌شود. استفاده از اشیا و وسایل خواب فوق‌العاده تمیز و شیک هم یکی از دلایل محبوبیت هتل صدر مشهد را برای گردشگران می‌توان نام برد. بهتر است بدانید که اتاق‌های هتل صدر مشهد به، اتاق‌های دو تخته، سه تخته، سوئیت دو خوابه و سوئیت یک خوابه دو تخته تقسیم بندی شده است.

امکانات موجود در اتاق‌های هتل صدر مشهد


ازجمله امکاناتی موجود در اتاق‌های هتل صدر مشهد می‌توان به سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی،کمد، تخت، امکانات بهداشتی، یخچال، وای فای رایگان، تلفن،تلویزیون ال ای دی، مبلمان و دیگر امکانات رفاهی اشاره کرد.

امکانات و خدمات هتل صدر مشهد


در هتل صدر مشهد برای خلق لحظات خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی امکانات فوق‌العاده‌ای پیش بینی شده است که از این میان می‌توان؛ رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، صرافی، خدمات برای معلولین، پارکینگ، لاندری و خدماتی مانند: پذیرش ۲۴ ساعته، مینی بار، نظافت روزانه اتاق، نگهبانی و کانتر گردشگری را نام برد.

رستوران و کافی‌شاپ هتل صدر مشهد


رستوران هتل صدر مشهد با آماده کردن و طبخ انواع غذاهای ایرانی یکی از مجلل‌ترین رستوران‌ها در مشهد شناخته می‌شود. حضور پرسنل مجرب و شایسته توانسته است تا با استقبال ویژه و نهایت ادب و نزاکت میزبان خوب، توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. طعم خوب غذاهای لذیذ و خوش عطر این رستوران باعث می‌شود تا گردشگرانی که به مشهد سفر می‌کنند، در سفرهای بعدی خود هم این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند. رستوران‌های یاقوت و الماس واقع در نیم طبقه اول و طبقه همکف ساختمان فاز یک با ظرفیت مجموع ۵۵۰ نفر برای سرو صبحانه از ساعت ۷:۳۰ الی ۹، ناهار: ۱۲:۳۰ الی ۱۴و شام: ۱۹:۳۰ الی ۲۱ آماده پذیرایی است.

کافی‌شاپ هتل صدر مشهد، با طراحی فضایی آرام و دل‌نشین، شرایط فوق‌العاده‌ای را برای دورهمی و یا صرف عصرانه‌ای دلپذیر مهیا کرده است. کافی‌شاپ هتل با سرو نوشیدنی‌ها، کیک‌ها و دسرهای خوشمزه به‌صورت حرفه‌ای سعی کرده تا انتظار میهمانان را برآورده کند. تجربه نوشیدن قهوه‌های خوش‌بو، آبمیوه‌های طبیعی و کیک‌های خانگی تازه را در این مکان تجربه کنید. بد نیست بدانید که، کافی‌شاپ هتل ظرفیت پذیرایی از ۵۰ نفر را از ساعت، ۸ صبح تا ۱۰ شب را دارد.
همچنین برای خرید بلیط هواپیمای مشهد تهران می‌توانید از سفرمارکت استفاده کنید.

فاصله هتل صدر مشهد با جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم شهر


فاصله تا مجتمع زیست خاور: ۱ کیلومتر و ۹۳۵ متر
فاصله تا حرم اما رضا(ع): ۴ کیلومتر و ۱۱ متر
فاصله تا بازار رضا: ۴ کیلومتر و ۱۸ متر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۶ کیلومتر و ۵۲۳ متر
فاصله تا مجتمع الماس شرق: ۷ کیلومتر و ۵۷۳ متر
فاصله تا سرزمین عجایب: ۷ کیلومتر و ۶۰۶ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است