search
menu

هتل صابر مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صابر مشهد
امکانات هتل صابر مشهد
خدمات هتل صابر مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل صابر مشهد تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل صابر مشهد


اگر به دنبال مقصدی برای یک مسافرت سرشار از آرامش هستید بدون شک مشهد یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. حرم مطهر امام رضا(ع) به این شهر جایگاه معنوی ویژه ای بخشیده است و گویا سراسر شهر از عطر نسیمی روح انگیز آکنده شده که هر لحظه به جان و تن های خسته روحی دوباره می بخشد. با اینکه سالیانه مسافران زیادی تنها برای زیارت آستان قدس رضوی به مشهد سفر می کنند اما بهتر است بدانید که مشهد علاوه بر محبوبیت مذهبی، جاذبه های توریستی و گردشگری فراوان دیگری نیز دارد که توانسته اند این شهر را به یکی از محبوب ترین قطب های گردشگری کشور تبدیل کنند.
استقبال بالای مسافران داخلی و خارجی از مشهد سبب شده است که در طی چندسال اخیر امکانات و توسعه شهری در مشهد به گونه ای افزایش پیدا کنند که هم اکنون شهر مشهد را در لیست شهرهای کاملا مدرن ایران قرار می دهند. کوه سنگی، آرامگاه فردوسی، دریاچه چشمه سبز، مقبره نادرشاه افشار، باغ گیاه شناسی ملی ایران، غار مغان، منطقه شاندیز و... همگی از دیدنی های این شهر جذاب هستند که در کنار ارزش معنوی، شهر مشهد را در زمره فوق العاده ترین شهر های گردشگری ایران قرار می دهند. هتل صابر مشهد یکی از بهترین هتل های یک ستاره این شهر است که علاوه بر موقعیت مکانی خوبی که دارد امکانات و خدمات بسیار مقرون به صرفه ای را به مسافران ارائه می دهد و برای تجربه یک سفر عالی با بودجه های محدود گزینه بسیار مناسبی است. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای مشهد در این هتل اقامت داشته باشید و از خدمات و امکانات آن بهره مند شوید.

امکانات هتل صابر مشهد


مهم ترین مزیت این هتل موقعیت مکانی آن است که دسترسی مهمانان را به حرم مطهر رضوی و بازار ها و مراکز تجاری معروف اطراف آن راحت می کند. امکاناتی که در این هتل به مسافران ارائه می شود نسبت به قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند و همین مسئله هتل صابر مشهد را به انتخاب دائمی بسیاری از مسافران این شهر تبدیل کرده است. رستوران هتل با فضای خاص و زیبایی که دارد، انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم ایرانی را به مهمانان ارائه می کند. کیفیت غذای این رستوران کاملا راضی کننده است و بدون شک از صرف غذا در آن پشیمان نخواهید شد. هتل دارای یک لابی نسبتا بزرگ با طراحی مدرن و زیباست که به امکاناتی مانند میز، تلوزیون و مبلمان مجهز شده و امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون در لابی را نیز برای مهمانان فراهم می کند. برای رفاه حال مسافران ساختمان هتل به آسانسور مجهز شده است که رفت و آمد را برای مهمانان راحت تر می کند. نمازخانه، کافی شاپ، دستگاه واکس کفش و... از دیگر امکانات این هتل زیبا هستند.

خدمات هتل صابر مشهد


هتل صابر مشهد خدمات گسترده ای دارد که در کنار امکانات رفاهی مناسب، مجموعه ای آرام و دوست داشتنی را برای اقامت مسافران فراهم می کنند. پرسنل هتل همگی مسلط به زبان های انگلیسی و ترکی هستند و رفتار محترمانه و دوستانه ای که با مسافران دارند نظر تمام مهمانان را به خود جلب می کند. هتل دارای خدمات روم سرویس است و ساکنان آن می توانند در هرساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. تاکسی سرویس هتل به صورت شبانه روزی فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. صندوق امانات هتل نیز برای نگهداری از اشیاء گرانقیمت و ارزشمند در اختیار مسافران قرار دارد. از دیگر خدمات این هتل می توان به خدمات اتو، تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات بیدار باش و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل صابر مشهد در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۱۹ باب اتاق است. ساختمان هتل در سال ۱۳۹۲ بازسازی شده و به همین جهت واحدهای اقامتی هتل نیز فضایی کاملا مطلوب و رضایت بخش دارند که از اقامت در آن ها پشیمان نخواهید شد. انواع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته است که مسافران می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. بدون شک واحدهای اقامتی هتل صابر مشهد مانند هر هتل یک ستاره دیگری تمامی امکانات لوکس و مدرن را در خود جای نداده اند . با این حال واحدهای اقامتی این هتل، فضایی کاملا مطلوب و لذت بخش دارند که نظافت و پاکیزگی آن ها تضمین شده است و به امکاناتی نظیر فرش، یخچال، تلویزیون، آباژور، آینه و... مجهز هستند.

فاصله هتل صابر مشهد تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است