search
menu

مهمانپذیر ساعت مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر ساعت مشهد
امکانات عمومی مهمانپذیر ساعت مشهد
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله مهمانپذیر ساعت مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر ساعت مشهد


از هتل های خوب یک ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع)، مهمانپذیر ساعت مشهد را می توان نام برد که با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب سعی در تأمین اقامت آسان و دلنشین برای زائران دارد. مهمانپذیر ساعت مشهد در سال ۱۳۹۷ در خیابان امام رضا افتتاح شده است و امکانات به روز دارد. مهمانانی که قصد دارند در سفر به مشهد مقدس، به دور از شلوغی و هیاهو بوده و در عین حال به حرم امام هشتم، جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد و ... دسترسی داشته باشند، مهمانپذیر ساعت مشهد گزینه خوبی برایشان محسوب می شود. کارکنان هتل Saat Hotel بسیار کاردان، مجرب و خوش برخورد بوده و تمام تلاششان را برای جلب رضایت مهمانان می کنند.

امکانات عمومی مهمانپذیر ساعت مشهد


اکثر مسافرانی که بلیط هواپیما مشهد می خرند، دوست دارند بیشتر وقتشان را در بیرون از هتل و برای گشت و گذار و بازدید از شهر سپری کنند. بنابراین، اقامت در مهمانپذیر ساعت مشهد بسیار مقرون به صرفه و در عین حال راحت خواهد بود. لابی هتل با ظرفیت ۱۸ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، روزنامه، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فکس، پرینت، خدمات باربری، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


مهمانپذیر ساعت مشهد در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۲۷ اتاق و ۷۵ تخت است. اتاق ها امکانات گوناگون دارند و مهمانان در رزرو اتاق مد نظرشان و اتاقی که باب سلیقه و نیازشان باشد، دستشان باز است. واحدهای اقامتی مهمانپذیر ساعت مشهد شامل اتاق های دو نفره، سه نفره و چهار نفره هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از خیابان تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. در داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، میز، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اطفاء حریق، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، مینی بار (رایگان)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده اند. اقامت در این اتاق ها و استفاده از خدمات فراهم شده برای مهمانان دلچسب است. زمان تحویل اتاق ها در مهمانپذیر ساعت مشهد ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۵ سال، در صورت عدم درخواست سرویس اضافه، به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در طبقه منفی یک هتل، یک رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و گوارا برای مهمانان آماده و سرو می کند.

فاصله مهمانپذیر ساعت مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی مشهد: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری مشهد: ۶٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی مشهد: ۱۱٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است