search
menu

هتل آپارتمان سام مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سام مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان سام مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل آپارتمان
فاصله هتل آپارتمان سام مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان سام مشهد


هتل آپارتمان سام مشهد یکی از محل های اقامت یک ستاره و نزدیک به حرم مطهر در شهر مقدس مشهد است. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردیده و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و مراکز خرید دارد. هتل آپارتمان سام با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود سالانه میزبان میهمانان زیادی از سراسر کشور است. هتل آپارتمان سام مشهد دارای ۵ طبقه و ۳۰ واحد آپارتمانی است. این هتل آپارتمان برای بهبود ارائه خدمات و نوسازی تجهیزات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. زائرین گرامی این هتل آپارتمان با پیمودن حدودا ۱.۵ کیلومتر به بست شیخ طوسی حرم مطهر رضوی دسترسی خواهند داشت. همچنین هتل‌ آپارتمان سام در چند قدمی ایستگاه اتوبوس و مترو شهدا واقع شده است و از طریق همین ایستگاه ها دسترسی به چندین جاذبه دیدنی مانند حمام مهدی قلی‌ بیک، آرامگاه نادرشاه افشار، کلیسای مسروپ قدس و گنبد سبز، پارک کوه سنگی و آرامگاه شیخ بهایی، سرزمین موج‌های آبی بسیار آسان است. هتل آپارتمان تا فرودگاه مشهد ۲۱ دقیقه فاصله‌ دارد و از طریق تاکسی سرویس های فرودگاه دسترسی آسانی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل آپارتمان سام مشهد


در لابی هتل آپارتمان سام می توانید بر روی مبلمان زیبا و راحت استراحت کرده و تلویزیون تماشا کنید. هتل آپارتمان سام مشهد دارای امکانات بسیار خوبی است و آسایش و رفاه خوبی برای میهمانان فراهم کرده اند. از امکانات ارائه شده در هتل آپارتمان سام مشهد می توان به اتاق چمدان، خدمات ویژه معلولین، پذیرش و روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی و صندوق امانات اشاره کرد. به دلیل فاصله کوتاه این هتل آپارتمان تا حرم مطهر می توانید به صورت پیاده یا از طریق تاکسی سرویس موجود در هتل بهره مند شوید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات به داخل این هتل آپارتمان ممنوع است. انتخاب هتل آپارتمان سام مشهد به دلیل امکانات مناسب همراه با قیمت مقرون به صرفه جزو مهم ترین دلایل برای جذب گردشگران محسوب می شود. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در این هتل آپارتمان ظرفیت ۱۰ خودرو وجود دارد و به صورت رایگان قابل استفاده است. در بخش ورودی این هتل آپارتمان ۴ پله وجود دارد و در صورتی که دارای مشکلات جسمانی و ویلچری هستید، این پله ها را در نظر بگیرید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


هتل آپارتمان سام مشهد شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، چهارتخته و آپارتمان های یک خوابه و دوخوابه با ظرفیت ۵ الی ۶ نفر است. موقعیت مکانی این هتل آپارتمان مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل آپارتمان نیز اقدام می کنند، به طوری که در طی سال‌ های فعالیت خود مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. از امکانات ارائه شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان می توان به تلویزیون، آشپزخانه، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار باهزینه، کمد دیواری و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. همچنین در داخل واحدها می توانید از حمام های اختصاصی بهره مند شوید و این حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل آپارتمان


هتل آپارتمان سام دارای یک رستوران با کیفیت با ظرفیت ۶۰ نفر است و وعده های غذایی مختلف در این هتل با هزینه جداگانه سرو می شوند یا اینکه می توانید در اطراف این هتل به چندین رستوران دسترسی داشته باشید. البته این هتل علاوه بر رستوران شامل کافی شاپ دنجی است که در اوقات فراغت به عنوان بهترین مکان برای صرف نوشیدنی گرم و سرد است.

فاصله هتل آپارتمان سام مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نادری: ۸۰۰ متر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا سرزمین موج های آبی: ۱۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است