search
menu

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان رز طلایی مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان رز طلایی مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان رز طلایی مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان رز طلایی مشهد


هتل آپارتمان رز طلایی یکی هتل‌های اقتصادی در شهر مقدس مشهد به شمار می‌رود. این هتل آپارتمان یک ستاره در میدان بیت المقدس قرار دارد و همین امر سبب گشته تا به حرم مطهر و بازار رضا نزدیک باشد، بدین‌جهت مسافران زیادی در طول سال در هنگام سفرشان به شهر مشهد این محل را انتخاب می‌کنند و با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام می‌کنند.
مشهد جزو شهرهایی است که از نقاط مختلف کشور و خارج از کشور راهی می‌شوند و یکی از شهرهایی است که از مسافران زیادی میزبانی می‌کند، این شهر به دلیل حرم مطهر مشهور است. با توجه به این‌که هتل آپارتمان رز طلایی در سال ۱۳۹۶ احداث‌شده، جزو هتل‌های تازه تأسیس به شمار می‌رود. این هتل آپارتمان دارای ۵ طبقه و ۹۰ باب اتاق است.
با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از جاهای دیدنی شهر مشهد به‌جز حرم مطهر نیز بازدید کنید و سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از جاذبه‌های مشهور و دیدنی در شهر مشهد می‌توان به هلیوم پارک، پارک وکیل‌آباد، پارک کوهسنگی، بوستان مینیاتوری، باغ پرندگان مشهد اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه مشهد نیز حدوداً ۸ کیلومتر است که می‌توانید از طریق تاکسی‌سرویس دسترسی داشته باشید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان رز طلایی مشهد


هتل آپارتمان رز طلایی شامل امکاناتی نظیر آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ و صندوق امانات است. همچنین در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند و پرسنل این مجموعه کارآزموده بوده و در حال فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران هستند. این هتل تازه تأسیس و نزدیک حرم دارای ساختمان مدرن و زیبایی است. همه مسافران بعد از اقامت در این هتل آپارتمان احساس رضایت کرده و برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق می‌شوند. همچنین تمیزی و نظافت روزانه همراه با خدمات و امکانات عالی و برخورد خوب پرسنل از مزیت‌های مهم این هتل مشهد به شمار می‌روند که در صورت اقامت خودتان تجربه خواهید کرد. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، در این هتل خدمات رفاهی مناسبی ارائه می‌شود. در لابی می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و وسایل و بارهایتان را تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان به این اتاق بسپارید.
خدمات دیگر مانند خشک‌شویی،گشت درون‌شهری و برون‌شهری نیز جزو مزیت‌های این هتل آپارتمان به شمار می‌رود. علاوه بر موارد ذکرشده، ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل آپارتمان ممنوع است. اینترنت وای فای رایگان به‌صورت محدود در لابی این هتل ارائه می‌شود. همچنین روزنامه رایگان نیز در لابی قرار داده می‌شود که در صورت نیاز می‌توانید از اخبار روز دنیا مطلع شوید. خدماتی مانند روم سرویس در این هتل آپارتمان ارائه می‌شود که انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را می‌توانید در اتاقتان میل کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل آپارتمان شامل اتاق‌های یک‌تخته، ۲ تخته و ۳ تخته هستند. اتاق‌های این هتل دارای طراحی بسیار زیبایی هستند و امکانات رفاهی ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، تلویزیون، تلفن. توجه داشته باشید که اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی نیست و باید در هنگام رزرو نسبت به تعداد نفراتتان دقت کنید. همچنین استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

رستوران هتل


هتل آپارتمان رز طلایی مشهد دارای رستوران زیبایی است که با منوی کامل در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در حال خدمت‌رسانی به مسافران هستند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با کیفیت مطلوب ارائه می‌شود. همچنین در کافی‌شاپ موجود در این هتل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌کنند.

فاصله هتل آپارتمان رز طلایی مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی مشهد: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا بوستان کوهشار: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی مشهد: ۱۰.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است