search
menu

هتل رازی مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رازی مشهد
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل رازی مشهد


هتل رازی مشهد یکی از هتل های ۲ ستاره و قدیمی این شهر است که به دلیل تجربه طولانی خود در زمینه هتلداری و همچنین قیمت ارزان و مقرون به صرفه اش جزو انتخاب های زائرانی است که به قصد زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)، بلیط هواپیما مشهد خریده اند. اگر می خواهید سفری ارزان به مشهد را تجربه کنید و در عین حال فاصله نه چندان زیادی با حرم داشته باشید، هتل رازی مشهد را برای اقامت خود انتخاب کنید. فقط باید توجه داشته باشید که این هتل کمی بهتر از مسافرخانه هاست اما امکانات رفاهی لازم را برای اقامت شما مهیا کرده است.

موقعیت مکانی هتل


در حوالی میدان ۱۰ دی مشهد که حدود ۲ کیلومتر با حرم فاصله دارد، تعدادی هتل واقع شده اند که یکی از آن ها هتل رازی مشهد است. اگر با خودرو مسیر هتل تا حرم را طی کنید در کمتر از ۱۰ دقیقه به درب حرم می رسید. شاید طی کردن این مسیر با پای پیاده زمان بر و خسته کننده باشد ولی در طول مسیر خود می توانید سری به جاذبه های تاریخی شهر مثل خانه ملک و گنبد سبز بزنید و بعد راهی حرم شوید. ضمنا بیمارستان های سینا، آریا و بنت الهدی نیز در فاصله چند صد متری هتل رازی قرار دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل رازی مشهد با توجه به تاریخ تاسیسش یکی از قدیمی ترین هتل های شهر مشهد به حساب می آید. این هتل اولین بار در سال ۱۳۵۹ افتتاح شد و چندین بار برای ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش بازسازی شد. آخرین بازسازی هتل رازی مشهد به سال ۱۳۷۶ برمی گردد و این یعنی محل اقامتتان طراحی و مبلمان کلاسیکی خواهد داشت. در واقع هتل Razi Hotel برتری نسبی به مسافرخانه ها دارد و از امکاناتی مثل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت و آسانسور برخوردار است.

انواع اتاق های هتل


ساختمان ۶ طبقه هتل دارای ۷۲ واحد اقامتی شامل اتاق های یک تخته تا ۴ تخته و اتاق های کانکت ۵ نفره و ۶ نفره است که هیچ کدام ظرفیت اضافه ندارند. کف تمامی این اتاق ها موکت شده اند و برخی از آن ها بالکن کوچکی دارند که می توانید برای استعمال سیگار، نوشیدن قهوه و یا تماشای چشم انداز شهر از آن استفاده کنید.

امکانات اتاق های هتل


در واقع تلاشی برای به کار بردن ذوق هنری در دکوراسیون اتاق های هتل رازی نشده و البته از هتل ۲ ستاره و قدیمی انتظار چندانی هم نمی رود. تنها تفاوتی که در ظاهر اتاق های هتل دیده می شود، رنگ به کار رفته در پرده ها، مبلمان، رو تختی ها و موکت هایشان است. این اتاق ها به امکاناتی مثل تلویزیون، میز و صندلی، یخچال، رخت آویز، شوفاژ، لوازم بهداشتی، حمام، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حوله، تلفن و کمد لباس مجهز شده اند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


بعد از خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل رازی می توانید صبحانه های خود را در اتاقتان میل کنید. این هتل رستوران ایرانی نسبتا بزرگ و مجهزی دارد که منوی غذای متنوعی ارائه می دهد اما همچنان با امکانات قدیمی‌اش از دنیای مدرن امروزی دور است. البته امکانات و خدمات هتل رازی به همین جا ختم نمی شوند و در صورت رزرو این هتل می ‌توانید از تاکسی سرویس، خدمات باربری، نمازخانه، صندوق امانات، تالار، اتاق چمدان، اتاق سیگار و پذیرش ۲۴ ساعته نیز بهره مند شوید.

دلایل انتخاب هتل


قیمت ارزان

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل رازی مشهد تا خانه ملک: ۳۵۰ متر
فاصله هتل رازی مشهد تا گنبد سبز: ۸۰۰ متر
فاصله هتل رازی مشهد تا موزه مردم شناسی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل رازی مشهد تا حرم امام رضا: ۲ کیلومتر
فاصله هتل رازی مشهد تا آرامگاه نادر شاه افشار: ۲.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است