search
menu

خانه مسافر سامانی(رنگین کمان) مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر سامانی(رنگین کمان) مشهد
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله خانه مسافر سامانی(رنگین کمان) مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر سامانی(رنگین کمان) مشهد


از جمله هتل آپارتمان های خوب شهر مشهد خانه مسافر سامانی(رنگین کمان) مشهد است که در فاصله نزدیکی از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده و امکانات رفاهی مناسب و مطلوب برای مهمانان فراهم کرده است. خانه مسافر سامانی(رنگین کمان) مشهد در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد، اماکن زیارتی مشهد و ... دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما مشهد دارند، می توانند با رزرو خانه مسافر سامانی(رنگین کمان) مشهد اقامت راحت و مقرون به صرفه تجربه کنند. کارکنان هتل آپارتمان رنگین کمان (Rangin Kaman Apartment Hotel) بسیار زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان با رضایت خاطر و خرسندی هتل را ترک کنند.

امکانات کلی هتل


در خانه مسافر سامانی(رنگین کمان) مشهد امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانان می توانند در اتاق ها و لابی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند. لابی هتل آپارتمان رنگین کمان با ظرفیت ۲۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، روزنامه، تلفن، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار صبور و با حوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


خانه مسافر سامانی(رنگین کمان) مشهد دارای اتاق های متعدد با امکانات متنوع است. مهمانان می توانند اتاقی را که مناسب نیازها، سلیقه و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان رنگین کمان شامل اتاق های دو تخته فولبرد، سه تخته فولبرد، چهار تخته فولبرد و پنج تخته فولبرد هستند. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها زیبا، دلنشین و شیک هستند. . نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مرغوب شامل مبلمان، میز، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، چای ساز، آینه، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش (چیلر)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (حمام) وجود دارند. اقامت در این اتاق ها بسیار راحت و دلچسب است. زمان تحویل اتاق ها در این هتل آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


در این هتل آپارتمان یک رستوران با ظرفیت ۵۰ نفر وجود دارد که در وعده صبحانه و در ساعات معینی از صبح انواع خوراکی ها و نوشیدنی های سرد و گرم متنوع برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند.

فاصله خانه مسافر سامانی(رنگین کمان) مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی توکلی مشهد: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری مشهد: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی مشهد: ۱۰٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است