search
menu

هتل آپارتمان رهپویان عدالت مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهد
امکانات هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهد
خدمات هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهد
واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهد تا مراکز مهم و گردشگری

درباره هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهد


هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های یک ستاره خوب مشهد است و هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت امکانات رفاهی گزینه بسیار مناسبی برای اقامت در این شهر به حساب می‌آید. این هتل با حرم مطهر رضوی تنها دو کیلومتر فاصله دارد و سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم نیز برای زائرین ساکن در هتل فراهم شده است. علاوه بر آن نزدیکی به‌ایستگاه مترو سبب شده است که مسافرانی که بدون خودرو شخصی به این شهر سفر کرده اند بتوانند به راحتی از طریق قطار‌های درون شهری به هر نقطه‌ای از شهر مشهد که تمایل دارند دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که این هتل با بازار‌های معروف و شناخته شده‌ای مانند بازار جنت و خیابان خسروی فاصله چندانی ندارد و امکان گشت و‌گذار و خرید در این بازار‌ها را به راحتی برای مهمانان فراهم کرده است. اگر قصد سفر به شهر مشهد و زیارت از حرم مطهر امام رضا (ع) را دارید این هتل یکی از بهترین گزینه‌های اقامت است و با امکانات و خدمات خوب و مقرون به صرفه‌ای که دارد شما را از اقامت در آن پشیمان نخواهد کرد. تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما به شهر زیبای مشهد سفر کنید و ضمن اقامت در این هتل آپارتمان، لحظات بسیار زیبایی را در سفر برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهد


هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهد امکانات خوبی دارد و همین مسئله به محبوبیت این هتل آپارتمان در بین مسافران شهر مشهد می‌افزاید. لابی هتل دارای فضایی زیبا و دلنشین است و امکان استراحت را برای مسافران تازه از راه رسیده فراهم می‌کند. رستوران هتل انواع غذا‌های لذیذ ایرانی را به مهمانان عرضه می‌کند و از تجربه صرف غذا در آن پشیمان نخواهید شد. مهمانانی که با خودروی شخصی به مشهد سفر کرده اند می‌توانند از پارکینگ اختصاصی هتل به صورت رایگان بهره‌مند شوند. علاوه بر آن هتل دارای دو سالن اجتماعات با ظرفیت‌های ۶۰ و ۱۶۰ نفره است که امکان برگزاری جلسات کاری و اداری مختلف را برای مهمانان فراهم می‌کند. همچنین هتل مجهز به اینترنت نیز است که به صورت رایگان و نامحدود در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. وجود یک کتابخانه دلباز در هتل باعث شده است که مهمانانی که به مطالعه علاقه‌مند هستند به راحتی در این مکان وقت گذرانی کنند و از اوقات فراغت خود لذت ببرند. کافی شاپ، چایخانه سنتی، آسانسور، نمازخانه، اتاق سیگار، اتاق چمدان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و. . . از دیگر امکانات این هتل آپارتمان به شمار ‌می‌روند.

خدمات هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهد


خدمات گسترده‌ای که هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهد به مهمانان خود رائه می‌دهد در کنار امکانات رفاهی مطلوب آن سبب شده است که این هتل آپارتمان به انتخاب دائمی بسیاری از مسافران شهر مشهد تبدیل شود. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کند. پرسنل هتل همگی به دو زبان انگلیسی و عربی مسلط هستند و برخورد محترمانه و شایسته‌ای که با مسافران دارند همواره رضایت مهمانان ساکن در هتل را به همراه داشته است. هتل دارای خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته است و مهمانان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز که مایل باشند غذا یا خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. خدمات خانه داری هتل، خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحد‌های اقامتی راحت می‌کند. علاوه برآن هتل دارای خدمات خشکشویی نیز است و مهمانان می‌توانند برای شست و شوی لباس‌های خود از این خدمات بهره‌مند شوند. آژانس مسافرتی، کرایه اتوموبیل، کافی نت، آرایشگاه، ‌ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز، خدمات باربری، خدمات تور و. . . از دیگر خدمات این هتل هستند که اقامت را برای مهمانان دلچسب‌تر می‌کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل لحظات خوشی را برای خود رغم بزنید و سفری زیبا را تجربه کنید.

واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی


هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهددر ۵ طبقه بنا شده و داری ۳۵ باب واحد اقامتی است که ظرفیت تخت‌های آن در مجموع به ۲۴۰ تخت می‌رسد. واحد‌های اقامتی این هتل بنا به وسعت اتاق‌ها بین ۲ تا ۱۰ نفر ظرفیت دارند و مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی از این واحد‌ها را به دلخواه برای اقامت انتخاب کنند. فضای مطبوع و زیبای واحد‌های اقامتی هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهد سبب شده است که مسافران از اقامت در آن‌ها لذت ببرند و لحظات خوشی را در هنگام اقامت در هتل برای خود رغم بزنند. امکاناتی که در این واحد‌ها قرار گرفته اند تمام شرایط لازم برای یک اقامت به یادماندنی را فراهم می‌کنند. از جمله این امکانات می‌توان به یخچال، تلویزیون، کمد لباس، مبلمان، چای ساز، حمام، لوازم بهداشتی، دمپائی، مینی بار، آب رایگان، صبحانه و. . . اشاره کرد.

فاصله هتل‌آپارتمان رهپویان عدالت مشهد تا مراکز مهم و گردشگری


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است