search
menu

هتل بین المللی قصر مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بین المللی قصر مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل بین‌المللی قصر مشهد
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بین‌المللی قصر مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل بین المللی قصر مشهد


هتل بین المللی قصر مشهد یکی از هتل‌های ۵ ستاره ممتاز در این شهر است که سابقه بسیار زیادی در عرصه هتلداری داشته و از روزهای قدیم محل اقامت زائران ایرانی و خارجی بوده است. این هتل لوکس و زیبا که فاصله بسیار کمی با حرم امام رضا (ع) دارد، در خیابان معروف امام رضا واقع شده است و با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به یکی از ورودی‌های حرم رسید. این هتل در سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را آغاز کرده و در سال ۱۳۹۶ به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتاش بازسازی شده است. کسانی که بلیط هواپیما مشهد یا تور مشهد خریده‌اند و به دنبال اقامتگاهی لاکچری در نزدیکی بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه و همچنین مراکز خرید مشهد میگردند‌، می‌توانند هتل بین المللی قصر را رزرو کنند و اقامتی به یادماندنی را در آن تجربه کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بین‌المللی قصر مشهد


اقامت در هتل بین‌المللی قصر مشهد دقیقا مثل اقامت در یک قصر واقعی است. این هتل با طیف گسترده‌ای از خدمات و امکانات از مهمانان خود میزبانی می‌کند. هتل دارای چندین رستوران، فروشگاه، سالن زیبایی، سونا، باشگاه و اتاق جلسه است. این هتل برای گشت و گذار راحت مهمانان خدمات تاکسی سرویس ۲۴ ساعته و کرایه خودرو ارائه می‌دهد و برای مهمانان ویژه خدمات CIP در نظر گرفته است. هتل بین‌المللی قصر دارای پارکینگ شبانه‌روزی با ظرفیت ۱۰۰ خودرو است و مهمانان می‌توانند به صورت رایگان از آن و کارواش پارکینگ استفاده کنند. اینترنت رایگان نیز به صورت روزانه و با حجم ۳ گیگابایت در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که امکانات هتل Ghasr Hotel برای استفاده افراد توان‌جو نیز بهینه شده‌اند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل بین‌المللی قصر در ۱۲ طبقه ساخته شده و دارای ۲۲۰ واحد اقامتی است که در قالب اتاق، سوئیت و آپارتمان ارائه می‌شوند. اتاق‌های این هتل بزرگ و وسیع هستند و با ظرافتی خاص طراحی شده‌ و با مبلمانی شیک و زیبا به سبک تلفیقی مدرن و کلاسیک دکور شده‌اند. اتاق‌های فرست کلاس، پرزیدنت و ویژه آن مثل هانی مون رومانتیک، دبل هخامنشی، دبل قاجار، پرزیدنت رویال، دبل رویال لاکچری جزو بهترین و لوکس‌ترین واحدهای هتل به حساب می‌آیند. آپارتمان‌های این هتل نیز یک خوابه و یا دو خوابه هستند. در تمامی این واحدها امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس چای‌خوری، تلفن سانترال، صندوق امانت رایگان، کمد، مینی‌بار، میز کار و مینی یخچال قرار داده شده و برخی از حمام‌های آن دارای وان هستند. لازم به ذکر است که می‌توان در تلویزیون‌های این هتل کانال‌های ایرانی و بین‌المللی را تماشا کرد.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


در قسمتی از لابی هتل بین‌المللی قصر بخشی به عنوان راهنمای مهمان وجود دارد و مهمانان می‌توانند هر گونه سوالی در خصوص اطلاعات شهری دارند از این بخش بپرسند. در این هتل آژانس خدمات توریستی و مسافرتی نیز وجود دارد و مهمانان می‌توانند بلیط هواپیما و تورهای درون شهری و برون شهری را از این مکان خریداری کنند. با تعیین وقت قبلی هم می‌توانند از انواع خدمات ماساژ در این هتل بهره‌مند شوند. حضور پزشک مقیم و کلینیک دندان‌پزشکی در این هتل نیز می‌تواند در مواقع خاص یاری‌دهنده باشد. با رزرو هتل بین‌المللی قصر نیازی نیست برای خرید سوغاتی به بیرون از هتل بروید چون این هتل چندین فروشگاه اختصاصی دارد. سالن همایش و کنفرانس مجهز، سالن بیلیارد، سونای خشک، سونای بخار، حمام ترکی، جکوزی و استخر از دیگر امکانات و خدمات این هتل لوکس هستند.

رستوران هتل


هتل بین‌المللی قصر مشهد دارای ۴ رستوران و ۳ کافی شاپ است. رستوران خاطره این هتل در سطح استانداردهای جهانی بوده و پرسنلی حرفه‌ای از مهمانان هتل پذیرایی می‌کنند. این رستوران مفصل‌ترین بوفه صبحانه ایران را دارد و هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح در سالنی ۱۰۰۰ نفری از مهمانان میزبانی می‌کند. رستوران قصر نیز رستوران شیک و بسیار بزرگی است که مهمانان می‌‌توانند وعده‌های ناهار و شام را از انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی آن سفارش داده و میل کنند. البته رستوران رویال مرسده نیز با سرآشپزهای حرفه‌ای در این وعده‌ها میزبان مهمانان است و یکی از اولین رستوران‌های دریایی مشهد به حساب می‌آید. اگر به دنبال رستورانی هستید که تا صبح باز باشد و فضای سنتی داشته باشد، حتما سری به رستوران سنتی رز این هتل بزنید.

فاصله هتل بین‌المللی قصر مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ورودی باب الرضا: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای بابا قدرت: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است