search
menu

هتل پرستاره مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرستاره مشهد
امکانات عمومی هتل پرستاره مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرستاره مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پرستاره مشهد


هتل پرستاره مشهد از هتل های دو ستاره شهر به شمار می رود که در سال ۱۳۸۵ تاسیس گردیده و برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل جزو هتل های نزدیک به حرم مطهر محسوب می شود و همین امر سبب گشته تا مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار بگیرد و نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنند و عازم این شهر مقدس شوند. هتل پرستاره دارای ۵ طبقه و ۳۵ واحد اقامتی است که ظرفیت ۹۴ مسافر را دارد و به طور ۲۴ ساعته در حال تلاش برای ایجاد اقامتی بی نظیر برای مسافران هستند. با توجه به این که هتل پرستاره مشهد در یکی از پرترددترین مسیرهای منتهی به حرم قرار دارد، برایتان اقامتی مقرون به صرفه فراهم می سازد. با اقامت در هتل پرستاره به صورت پیاده به حرم امام رضا (ع) دسترسی خواهید داشت، همچنین با توجه به نزدیک بودن ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی اتوبوس و مترو به تمامی نقاط شهر دسترسی آسانی خواهید داشت که برخی از این جاهای دیدنی عبارتند از حمام مهدی قلی بیگ، مسجد ۷۲ تن، بازار سرشور، بازار رضا نزدیک است. برای دوستداران خرید نیز بازار هفده شهریور در نزدیکی این هتل قرار دارد. هتل پرستاره مشهد با رعایت قوانین هتلداری اقامتی ایده آل فراهم می سازد.

امکانات عمومی هتل پرستاره مشهد


اگر به دنبال محلی ایده آل با فضایی لوکس و نوساز هستید پیشنهاد ما رزرو هتل پرستاره مشهد است. کیفیت هتل و اتاق های لوکس همواره مورد توجه زائران قرار می گیرد. هتل پر ستاره با امکاناتی مناسب و کادر مجرب میزبان مسافران زیادی در طی سال است. امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از رستوران مجهز با منویی متنوع، آسانسور، تاکسی سرویس برای دسترسی به تمامی نقاط دیدنی شهر، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته. در زمان اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت. با توجه به اینکه هتل پرستاره مشهد پارکینگ ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، برای پارک خودرویشان می توانند از محوطه اطراف هتل استفاده کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی این هتل بسیار زیبا و دلباز بوده و شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و سوئيت یک خوابه چهارنفره و سوئيت یک خوابه پنج نفره است. اتاق های این هتل دارای طراحی شیک و زیبا همراه با امکانات مجهزی است که برخی از امکانات رفاهی این اتاق ها عبارتند از سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کمدلباس، یخچال، مینی بار باهزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی. اتاق ها و سوئيت های این هتل شامل ظرفیت اضافی نیستند، بنابراین در زمان رزرو به تعداد نفراتتان دقت نمایید. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


هتل پرستاره مشهد یکی از هتل های محبوب در شهر مشهد است که برای مسافران اقامتی خوش و به یاد ماندنی فراهم می سازد. رستوران هتل پرستاره مشهد دارای ظرفیت ۶۰ نفر بوده و برای پذیرایی از میهمانان هتل انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می کنند. این رستوران در لابی هتل قرار دارد و توجه داشته باشید که با اقامت در این هتل صبحانه رایگان در اختیارتان قرار می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید. برای صرف غذا خارج از هتل نیز چندین رستوران در فاصله اندکی از هتل وجود دارند.

فاصله هتل پرستاره مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل آباد مشهد: ۱۷.۸ کیلومتر
فاصله تا طرقبه: ۲۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است