search
menu

هتل پارسیان مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ‌هتل پارسیان مشهد
اماکن نزدیک به هتل پارسیان مشهد

درباره ‌هتل پارسیان مشهد


هتل پارسیان مشهد در سال ۱۳۸۴ و در خیابان کوهسنگی مورد بهره برداری قرار گرفت و از آن روز تا کنون، میزبان مسافران و زائرانی است که این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند. هتل سه ستاره پارسیان مشهد دارای ۴۵ واحد اقامتی مجزا است و در مجموع دارای ۱۲۰ تخت خواب می‌باشد و به صورت همزمان ظرفیت میزبانی از این تعداد را دارا می‌باشد.
محیط داخلی هتل پارسیان بر اساس آخرین استاندارد‌های صنعت گردشگری طراحی شده است و اتاق‌های آن به امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، تلفن و مبل راحتی مجهز شده اند. حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هم در هر یک از اتاق‌ها وجود دارد. دسترسی رایگان به اینترنت پر سرعت وای فای هم در فضای لابی هتل و همچنین داخل اتاق‌ها امکان پذیر است.
صبحانه به صورت رایگان در هتل پارسیان مشهد سرو می‌شود. کاربران می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی هم به رستوران هتل که ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ را دارد مراجعه کنند. کافی شاپ هتل هم با ارائه انواع نوشیدنی‌های متفاوت و میان وعده‌های لذیذ، گزینه مناسبی برای صرف عصرانه به شمار می‌آید.
پذیرش هتل پارسیان مشهد به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به کاربران است. افرادی که با خودروی شخصی به مشهد مقدس سفر کرده باشند، می‌توانند با هماهنگی این بخش، به صورت رایگان از پارکینگ هتل استفاده نمایند. خدمات خشکشویی، کافی نت و همچنین تاکسی سرویس هم توسط این بخش از هتل ارائه می‌شود. هتل پارسیان مشهد در نزدیکی پارک کوهسنگی و به دور از محوطه پر ترافیک شهر قرار دارد. دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های تفریحی و گردشگری مشهد، یکی از مزایای اصلی اقامت در این هتل محسوب می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل پارسیان مشهد


فاصله تا بازار رضا (۵ کیلومتر و ۵۲۸ متر)
فاصله تا پارک تفریحی خورشید (۱۰ کیلومتر و ۵۹۰ متر)
فاصله تا پارک کوهسنگی (۳ کیلومتر و ۷۷۹ متر)
فاصله تا ييلاق شاندیز (۳۰ کیلومتر و ۸۱۴ متر)
فاصله تا ييلاق طرقبه (۲۰ کیلومتر و ۶۰۰ متر)
فاصله تا رستوران پسران کریم (۴ کیلومتر و ۵۲۶ متر)
فاصله تا پارک آبی ایرانیان (۱۳ کیلومتر و ۸۹۰ متر)


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است