search
menu

هتل آپارتمان پارمین مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان پارمین مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان پارمین تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان پارمین مشهد


یکی از هتل‌آپارتمان‌های خوب و مقرون‌به‌صرفه در شهر مشهد مقدس، هتل‌آپارتمان پارمین مشهد است. این هتل‌آپارتمان در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و دارای امکانات رفاهی مناسب و مرغوب است. فاصله هتل‌آپارتمان پارمین تا حرم مطهر امام رضا (ع) و دیگر جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد و پارک‌های مشهد کم بوده و دسترسی سریع و آسان به آن‌ها دارد. مهمانانی که در هتل‌آپارتمان پارمین (Parmin Apartment Hotel) اقامت می‌کنند، از هزینه اقامت و خدمات ارائه‌شده احساس رضایت و خرسندی می‌کنند. کارکنان هتل بسیار زحمتکش، مجرب و کاردان هستند و برای فراهم کردن اقامت راحت و دل‌نشین بادل و جان تلاش می‌کنند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل‌آپارتمان امکانات رفاهی متنوع برای مهمانان فراهم شده‌اند. مهمانانی که سفر با خودروی شخصی‌شان را به خرید بلیط هواپیما مشهد ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کرده و از بابت امنیت خودرو هیچ نگرانی نداشته باشند. مهمانان می‌توانند در لابی هتل و اتاق‌هایشان به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند.
لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس، آسانسور، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، گیم نت، کافی‌نت، روزنامه رایگان، سیستم بیدارباش، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازها آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات مانند لاندری (خشک‌شویی)، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، گشت نیم روزی (با هزینه)؛ تهیه بلیط، سرویس رفت به حرم و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبری و حوصله مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


هتل‌آپارتمان پارمین دارای ۲۷ باب اتاق است. مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های هتل با امکانات گوناگون، اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویت‌هایشان است را، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان شامل اتاق‌های دو تخته و سه تخته هستند. دکوراسیون و چیدمان اتاق‌ها دل‌باز، شیک و زیبا هستند. تمیزی و نظافت اتاق‌ها نیز بسیار رضایت‌بخش و قابل‌اطمینان هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب نظیر تخت خواب استاندارد، صندلی، میز آرایش، تلویزیون، یخچال، دراور، رخت‌آویز، سیستم گرمایش و سرمایش، کمد لباس، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده‌اند. اقامت در اتاق‌های این هتل‌آپارتمان بسیار راحت و دل‌چسب است و برای کسانی که هتل را صرفاً برای استراحت و خواب شبانه رزرو می‌کنند، گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید.

رستوران هتل


رستوران هتل‌آپارتمان پارمین انواع غذاهای خوشمزه را در سه وعده صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌کند. یک کافی‌شاپ نیز در هتل وجود دارد که خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها خوش‌طعم و گوناگون برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل‌آپارتمان پارمین تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه ملک: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه نادری: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است