search
menu

هتل پارک حیات مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارک حیات مشهد
واحدهای اقامتی هتل پارک حیات مشهد
امکانات عمومی هتل پارک حیات مشهد
سرویس‌های هتل پارک حیات مشهد
موقعیت مکانی هتل پارک حیات مشهد
اماکن نزدیک به هتل پارک حیات مشهد

درباره هتل پارک حیات مشهد


هتل پارک حیات مشهد از هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد است که با ساختمان فوق العاده لوکس و زیبا در مقابل چشمان مهمانش ایستاده و دل آنها می‌رباید. وقتی شما بلیط هواپیما مشهد بخرید و عازم این شهر شوید، در همان نگاه اول که چشمتان به محوطه و بنای با شکوه Park Hayat Hotel می‌افتد، احساس خواهید کرد که به رویاهای چندین ساله خودتان رنگ واقعیت زده‌اید.

واحدهای اقامتی هتل پارک حیات مشهد


شاید برایتان کمی غیر قابل باور باشد اما باید بدانید که هتل پارک حیات مشهد دارای ۳۲۰ باب واحد اقامتی از قبلی آپارتمان‌های شیک و سوئیت‌های چشم نواز است. این هتل رویایی و زیبا، واحدهای اقامتی در مساحت 31 هزار متر مربعی خود جای داده و شرایط ایده آلی برای پذیرایی از مهمانانی پدید آورده که در خرید بلیط هواپیما و سفر خود به مشهد، این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند. در داخل هر یک از واحدها امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام، تلفن، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، مبل، اینترنت بی سیم، مینی بار، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی و چندین نوع وسیله و امکانات رفاهی و راحتی دیگر تعبیه شده تا در مجموع مهمانان هتل پارک حیات مشهد تجربه بسیار خوبی در این اقامتگاه داشته باشند.

امکانات عمومی هتل پارک حیات مشهد


وقتی از اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل پارک حیات مشهد بیرون بیاییم تازه با بخش بسیار عظیمی از زیبایی‌های این اقامتگاه آشنا می‌شویم. اولین مکان جالب توجه در این هتل، پارکینگ روباز و رایگان آن است که ظرفیت ۱۵۰ خودرو را داراست. مهمانان هتل پارک حیات مشهد می‌توانند به صورت رایگان از این پارکینگ استفاده نمایند. سالن ورزشی این هتل با بهترین تجهیزات و امکانات مکان دیگری است که توجه اکثر مهمانان را جلب می‌کند. پس از ورزش در این سالن، استخر سرپوشیده هتل پارک حیات مشهد برایتان جذابیت بسیار زیادی داشته و می‌تواند خستگی ورزش را از تن و بدنتان دور کند. جالب است بدانید که هتل پارک حیات مشهد مجهز به سونا خشک و سونا بخار نیز هست که به صورت جداگانه در اختیار آقایان و بانوان قرار می‌گیرند. در کنار موارد ذکرشده، رستوران هتل پارک حیات مشهد با ظرفیت ۷۰۰ مهمان و با غذاهای بی نظیر و درجه یک شما را به شدت هیجان زده خواهد کرد. ناگفته نماند که کافی شاپ این هتل نیز دست کمی از رستوران آن نداشته و می‌تواند لحظات بسیار جذابی برایتان به ارمغان بیاورد. البته به همه این موارد باید، امکان برخورداری از آسانسور، خرید از فروشگاه، عبادت در نمازخان و سرگرمی در سالن بیلیارد هتل پارک حیات مشهد را نیز اضافه کنیم.

سرویس‌های هتل پارک حیات مشهد


اقامت در هتل پارک حیات مشهد به منزله برخورداری از انواع سرویس‌ها و خدمات خواهد بود که از آن جمله می‌توان به خشکشویی، خدمات لازم برای معلولان، ترانسفر رفت به فرودگاه، خدمات باربری، نظافت روزانه و تاکسی سرویس را برشمرد. تمامی این خدمات توسط کارکنان بسیار حرفه‌ای و کاربلد در اختیار شما قرار داده می‌شود تا راحتی اقامتتان چند صد برابر شود.

موقعیت مکانی هتل پارک حیات مشهد


با توجه به اینکه هتل پارک حیات مشهد آرامش و آسایش مهمانانش را اولویت اصلی خود می‌داند، در انتخاب مکان ساخت این اقامتگاه سلیقه بسیار زیادی به خرج داده شد. از این رو، تصمیم نهایی بر این بود که هتل پارک حیات به دور از هیاهوی همیشگی مشهد و دور فاصله‌ای ۶ کیلومتری از این شهر ساخته شود. البته در اطراف این اقامتگاه چندین مکان مهم و دیدنی وجود دارد اما فاصله هتل با حرم ثامن الائمه بیش از ۲۰ کیلومتر است.

اماکن نزدیک به هتل پارک حیات مشهد


فاصله هتل پارک حیات مشهد تا ییلاق طرقبه: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات مشهد تا بند گلستان: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات مشهد تا پارک جنگلی وکیل آباد: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات مشهد تا سد چالیدره: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات مشهد تا باغ وحش وکیل آباد: ۶٫۳ کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات مشهد تا مجتمع تفریحی جام جم: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات مشهد تا کوهستان پارک شادی: ۶٫۶ کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۲۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است