search
menu

هتل پردیس مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پردیس مشهد
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پردیس مشهد

درباره هتل پردیس مشهد


هتل پردیس مشهد (Pardis Hotel Mashhad) از گزینه های اقامتی ممتاز و باسابقه شهر مقدس مشهد است که در مکانی مطلوب واقع در نبش خیابان امام خمینی بیست و یکم و در نزدیکی برخی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی مشهد قرار گرفته است. این هتل سه ستاره با داشتن ۱۵۳ باب واحد اقامتی مبله قادر است اقامتی آسوده و بیادماندنی را پیشکش زائران و خریداران بلیط هواپیما مشهد مقدس کند و خاطراتی خوش و شیرین را از اقامت در این شهر دیدنی برای گردشگران رقم بزند.

امکانات رفاهی هتل


از آنجایی که هتل پردیس مشهد از اقامتگاه های خوب سه ستاره کشورمان به حساب می آید، انتظار می رود که از حیث امکانات رفاهی هیچ کم و کسری نداشته باشد. خوشبختانه در واقعیت نیز چنین است؛ گستره وسیعی از امکانات رفاهی، از رستوران و کافی شاپ گرفته تا آسانسور و نمازخانه در محوطه وسیع هتل پردیس مشهد گنجانده شده است تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این هتل احساس نگردد. وجود پارکینگی رایگان با ظرفیتی برابر با ۱۵۰ خودرو در محوطه هتل موجب گردیده است که خیال گردشگرانی که با وسیله نقلیه شخصی به این هتل سفر می کنند، از بابت پارک خودروی خود آسوده گردد و هیچ نگرانی در طول اقامت در هتل پردیس مشهد نداشته باشند. امکاناتی از قبیل: صندوق امانات، انبار نگهداری از بار و بنه، اتاق استعمال دخانیات، دستگاه واکس کفش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این هتل باعث شده است که کلیه اسباب و وسایل رفاه و آسایش برای اقامتی بی دغدغه فراهم گردد. حتی فروشگاه و مرکز خرید مناسبی نیز در داخل هتل تعبیه شده تا نیاز گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت به محوطه بیرون از هتل کاملا رفع گردد.

رستوران هتل


همان ‌طور که می‌دانید وجود رستورانی باکیفیت از ملزومات رفاهی هر هتلی محسوب می شود و هتل پردیس مشهد که در زمره اقامتگاه های ممتاز مشهد جای گرفته است، از این قاعده مستثنی نیست. خوشبختانه رستورانی بسیار وسیع و دوست داشتنی در این هتل گنجانده شده تا هیچ نگرانی از بابت خورد و خوراک در طول اقامت در هتل پردیس مشهد وجود نداشته باشد. رستوران هتل که گیلاس نام دارد، در طبقه اول هتل قرار گرفته و از ظرفیتی برابر با ۴۵۰ نفر برخوردار گشته است. محیطی پاکیزه، فضایی دلپسند و آرامش بخش، منویی لبریز از غذاهایی لذیذ و باکیفیت، کارکنانی مبادی آداب و مسلط به مهارت پذیرایی در سطحی ممتاز و در آخر سرآشپزانی ماهر و کارکشته همگی دست به دست هم داده اند تا لذت صرف غذا در هتل پردیس مشهد در ذهن هر گردشگری ماندگار گردد.

خدمات هتل


اگر تصور می کنید که مزایای اقامت در هتل پردیس مشهد صرفا به برخورداری از امکانات رفاهی فراوان آن ختم می شود، در اشتباهید؛ چراکه این هتل، علاوه بر امکانات ذکر گردیده قادر است طیف وسیعی از خدمات رفاهی را به میهمانان خود ارائه کند. خدماتی از قبیل: خشکشویی، لباسشویی، باربری، پذیرش شبانه روزی، خانه داری و نظافت روزانه، اینترنت پرسرعت وایفای، روم سرویس، تهیه بلیط هواپیما ارزان، بیدار باش، صرافی، کرایه تاکسی، خدمات تور و سرویس رفت و برگشت به حرم در این هتل به کلیه گردشگران ارائه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل


شاید نقطه قوت اصلی هتل پردیس مشهد، بخش واحدهای اقامتی آن باشد، زیرا بیش از ۱۵۰ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به اسباب و وسایلی نظیر تخت خواب، تلویزیون، یخچال، کمد لباس، دراور، میز و صندلی، سشوار و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را در محوطه خود گنجانده است. تجهیز کلیه واحدها به سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، خیال گردشگران را از نظر ملزومات رفاهی آسوده ساخته و موجب شده است که رفاه مطلق میهمانان در این هتل تضمین گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پردیس مشهد


فاصله هتل تا بازار رضا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا بارگاه ملکوتی امام هشتم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی: ۵.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است