search
menu

هتل آپارتمان پارادایس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد
امکانات هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد
خدمات هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد


هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد یکی از شیک‌ترین و تمیز‌ترین هتل آپارتمان‌های نزدیک به حرم مطهر رضوی (ع) است که علاوه بر امکانات و خدمات خوبی که دارد از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. موقعیت مکانی خوب این هتل آپارتمان باعث شده است که این هتل مورد توجه بسیاری از زائران شهر مشهد قرار بگیرد. مهمانان ساکن در هتل علاوه بر نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) می‌توانند به راحتی به بسیاری از نقاط گردشگری شهر مشهد از جمله آرامگاه شیخ بهایی، مسجد گوهرشاد، مجموعه کوهسنگی، آرامگاه پیر پالاندوز، آرامگاه نادرشاه و… دسترسی داشته باشند. نکته قابل توجه این است که این هتل تا ایستگاه تاکسی و ایستگاه مترو تنها ۵ دقیقه فاصله دارد و مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما و بدون خودرو شخصی به مشهد سفر کرده اند، با اقامت در این هتل هیچ مشکلی از لحاظ رفت و آمد درون شهری نخواهند داشت و می‌توانند با طی مسافتی بسیار کوتاه به تاکسی یا قطارهای پرسرعت درون شهری دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که شهر مشهد علاوه بر جاذبه‌های مذهبی بی‌نظیری که دارد به دلیل استقبال فراوان مسافران، از لحاظ توسعه شهری نیز بسیار مورد توجه مسئولین کشور بوده است و از این جهت با سفر به این شهر شما می‌توانید حس خوش گشت و گذار و خرید در مراکز تجاری لوکس، رستوران‌های زیبا، بازار‌های جذاب و… را نیز تجربه کنید. تنها کافی است با خرید بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد از سفر خود لذت ببرید.

امکانات هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد


امکاناتی که هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد به نسبت قیمت قابل توجه هستند. هتل دارای یک لابی شیک و زیبا با ظرفیت ۴۰ نفر است که به امکاناتی مانند مبلمان، تلویزیون، آب سرد کن و… مجهز شده و امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون یا دورهمی‌های دوستانه را برای مهمانان ساکن هتل فراهم می‌کند. رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ ایرانی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و تمام غذاهای آن خوش طعم هستند و کیفت مطلوبی دارند. در صورتی که بخواهید خارج از هتل غذای خود را صرف کنید نیز می‌توانید در همان اطراف هتل به رستوران‌های متنوع و با کیفیتی دسترسی داشته باشید. منوی صبحانه شامل کره، پنیر، مربا، عسل، تخم مرغ، نیمرو، شربت و شیر است که به صورت رایگان در هتل سرو می‌شود. علاوه برآن هتل دارای یک کافی شاپ نیز است که انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از دیگر امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، تلفن در لابی، سیستم اعلام حریق و… اشاره کرد.

خدمات هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد


علاوه بر امکانات خوبی که در هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد وجود دارند، خدماتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند نیز بسیار گسترده و قابل توجه هستند. هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز پرسنل مجرب هتل با روی باز و بسیار صمیمانه از مسافران استقبال می‌کنند. گشت نیم روزی و خدمات تور از جمله خدماتی است که از سمت مسافران همواره مورد استقبال قرار می‌گیرد و مهمانان هتل از گشت و گذار‌های گروهی که به همراه راهنمای سفر انجام می‌گیرد بسیار لذت می‌برند. این هتل دارای خدمات خانه داری است و هیچ نگرانی از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. برای شست و شوی لباس‌ها نیز مهمانان می‌توانند از خدمات خشکشویی موجود در هتل بهره‌مند شوند. همچنین هتل دارای صندوق امانات است و به خوبی از اشیاء گرانقیمت و ارزشمند مسافران نگه داری می‌کند. از دیگر خدمات موجود در هتل می‌توان به ارائه روزنامه رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، خدمات ویژه معلولین و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۳۸ باب واحد اقامتی است که ظرفیت تخت‌های آن در مجموع به ۱۳۰ تخت می‌رسد. از انواع واحدهای اقامتی هتل می‌توان به اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، آپارتمان یکخوابه پنج نفره و آپارتمان دوخوابه شش نفره اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخوه انتخاب کنند. از امکانات موجود در واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد می‌توان به یخچال، تلویزیون، مینی بار، حمام، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دراور، کمد لباس و… اشاره کرد که در مجموع فضایی زیبا و دلنشین را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کنند.

فاصله هتل‌آپارتمان پارادیس مشهد تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است