search
menu

هتل آپارتمان نور النجف مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل آپارتمان نور النجف مشهد
امکانات هتل آپارتمان نورالنجف مشهد
خدمات هتل آپارتمان نورالنجف مشهد
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان نورالنجف مشهد

معرفی هتل آپارتمان نور النجف مشهد


مشهد شهری آشنا برای تمام مردم ایران است. شهری سرشار از مهر و وفا که به گنبد و بارگاه امام رضا (ع) مزین شده است. این شهر به دلیل داشتن جاذبه های مذهبی فراوان که مهم ترین آن ها حرم امام رضا (ع) است، به پایتخت معنوی ایران معروف است. از جمله جاذبه های مذهبی دیگر این شهر می توان به مسجد جامع گوهرشاد، مسجد هفتاد و دو تن، مسجد مصلی طرق و... اشاره کرد. علاوه بر جاذبه های مذهبی، این شهر جاذبه های گردشگری زیادی نیز دارد که از جمله آن ها می توان به پارک جنگلی شاندیز، خیابان آبشار و... اشاره کرد. هتل آپارتمان نور النجف مشهد یکی از هتل های نزدیک به اماکن زیارتی مشهد و حرم است که تنها پنج دقیقه با آن فاصله دارد و با امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می دهد سفری به یادماندنی را برای آنها به یادگار خواهد گذاشت. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ارزان مشهد ضمن سفر به شهر توریستی مشهد، در این هتل نیز اقامت داشته باشید و از سفر لذت ببرید.

امکانات هتل آپارتمان نورالنجف مشهد


هتل آپارتمان نورالنجف مشهد تمامی امکانات رفاهی برای یک سفر به یاد ماندنی را در جای خود جای داده است. مهم ترین مزیت این هتل دسترسی عالی آن است. مسافران می توانند علاوه بر حرم امام رضا (ع) به مراکز خرید مشهد مثل بازار سرشور، بازار فرش فروش ها و موزه مردم شناسی نیز به راحتی دسترسی داشته باشند. رستوران این هتل به صورت سلف سرویس است و مهمانان می توانند بر حسب سلیقه خود انواع غذاهای لذیذ و عالی موجود در آن را نوش جان کنند. علاوه بر آن هتل دارای کافی شاپ نیز است و علاوه بر اینکه مهمانان می توانند در اوقات فراغت خود از آن استفاده کنند، این امکان را برای مسافران فراهم می کند که جشن تولد و دورهمی های دوستانه داشته باشند و از سفر لذت ببرند. از دیگر امکانات محبوب این هتل می توان به داشتن امکانات ویژه معلولین اشاره کرد که باعث می شوند مهمانانی که دچار معلولیت هستند بتوانند در هتل اقامت راحتی را تجربه کنند.محل نگهداری چمدان، نمازخانه، آسانسور و... نیز ازجمله امکانات رفاهی هتل به حساب می آیند.

خدمات هتل آپارتمان نورالنجف مشهد


هتل آپارتمان نورالنجف مشهد خدمات گسترده ای را به مهمانان خود ارائه می هد و سفری به یادماندنی و خاطره انگیز را برای مسافران رغم می زند. یکی از خدمات ویژه هتل، گشت درون شهری و برون شهری آن است که به مهمانان این امکان را می دهد تا با نقاط گردشگری و جاهای دیدنی مشهد بیشتر آشنا شوند و از سفر خود نهایت بهره را داشته باشند. این هتل دارای صندوق امانات نیز است که خیال مسافران را از بابت نگهداری از وسایل گرانبهایشان راحت می کند. تاکسی سرویس هتل نیز از دیگر خدمات آن است که به صورت ۲۴ ساعته به مسافران خدمت رسانی می کند. دارا بودن خشکشویی، خدمات خانه داری، مینی بار و... نیز از دیگر خدمات هتل به شمار می روند.

واحدهای اقامتی هتل


Noor Najaf Apartment Hotel یک هتل نوساز است که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است، به همین دلیل تمام واحدهای این هتل دارای جلوه ای به روز و مدرن هستند. تمامی این واحد ها تجهیزات مورد نیاز یک سفر دلچسب چند روزه را دارا هستند. این باعث می شود مهمانان از اقامت در هتل کاملا راضی باشند و سفری دلچسب و عالی را تجربه کنند. انواع واحد های اقامتی هتل شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت یک خوابه پنج تخته است که مهمانان می توانند براساس نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند و از اقامت در آن ها لذت ببرند.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل آپارتمان نورالنجف مشهد تماما مجهز هستند و هرآنچه را مهمانان برای یک اقامت دلپذیر نیاز داشته باشند، در اختیارشان قرار می دهند. از جمله امکانات رفاهی این واحدها می توان به مبلمان شیک، تخت و تشک های استاندارد، اینترنت پرسرعت، حمام، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار، تلویزیون، یخچال، کولر گازی و … اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان نورالنجف مشهد


فاصله هتل تا حرم : ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا برج تجاری آلتون : ۲۰۰۰ متر
فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : ۳۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما : ۷۶۰۰متر
فاصله هتل تا مجتمع کیان سنتر : ۸۸۰۰ متر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است