search
menu

هتل نور مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نور مشهد
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل نور مشهد


هتل نور مشهد یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم امام رضا (ع) است. هتل نور در سال ۱۳۸۵ آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. این هتل با ۴ طبقه بنا و ۸۷ اتاق امکانات رفاهی مناسب است که نزدیک به ۳۰۰ مهمان را میزبانی می‌کند.
هتل نور به سبب قرار گرفتن در مرکز شهر مشهد و همچنین در بخش تجاری شهر، دسترسی مناسبی به مراکز خرید و بازارهای شهر مشهد و مراکز تجاری مهم این شهر دارد.
هتل سه ستاره نور دارای اتاق‌های دو تخته و سه تخته و آپارتمان چهار نفره است. همچنین پارکینگی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل است. البته باید توجه داشت که هتل نور در منطقه طرح ترافیک شهر مشهد قرار دارد.
هتل نور در نزدیکی بازارها و مراکز تجاری مختلفی است. برای نمونه بازار رضا و بازار جنت کمتر از ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد.
مسجد گوهرشاد، حرم مطهر امام رضا (ع)، مسجد هفتاد و دو تن، آرامگاه نادرشاه افشار، مدرسه علمیه عباسقلي خان، پارک باغ ملی و مقبره پیر پالان‌دوز، از جمله مکان‌های تاریخی و دیدنی مشهد هستند که در فاصله‌ای کمتر از ۱ کیلومتر از هتل نور قرار گرفته‌اند.
هتل نور مشهد همچنین دارای امکاناتی مانند آسانسور، صندوق امانات، پله اضطراری، اتاق چمدان، تلفن در لابی، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، تلویزیون در لابی، زنگ هشدار، اتاق سیگار، روزنامه، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات است.
هتل نور همچنین برای پذیرایی از مهمانانش یک چایخانه سنتی و یک کافی شاپ در اختیار دارد. گفتنی است صبحانه در هتل نور برای همه مهمانان رایگان است. اما رستوران اصلی هتل نه تنها به مهمانان هتل که برای استفاده باقی گردشگران، مهمانان و شهروندان شهر زیبای مشهد، در دسترس است. رستوران هتل نور ظرفیتی ۱۵۰ نفره دارد و در طبقه اول ساختمان قرار گرفته است. این رستوران به دلیل گردشگرپذیر بودن شهر مشهد، انواع غذاهای ایرانی و خارجی (ایرانی / فرنگی / دریایی / سنتی / فست فود / عربی) را برای تامین همه علایق و سلایق عرضه می‌کند.
از خدمات اجرایی و جانبی هتل نور می‌توان به تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری، خدمات تور، خشکشویی و لباسشویی، خدمات برای معلولین اشاره کرد.
برای امنیت بیشتر مهمانان هتل نور، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق نیز در هتل و اتاق‌ها وجود دارد.
هتل نور خدمات اداری و دفتری برای مهمانانی که برای سفرهای کاری و تجاری به مشهد سفر می‌کنند نیز ارائه می‌کند. برای نمونه فتوکپی، فکس و پرینتر از جمله این امکانات است.
اتاق‌های هتل نور دارای امکانات و تجهیزاتی مانند یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، پاورسوئیچ، دراور، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق هستند.
برخورد خوب پرسنل و نیروی انسانی هتل، مورد توجه گردشگران است.
همچنین هتل نور برای مناسبت‌ها و رویدادهای مذهبی به ویژه در ارتباط با حضرت امام رضا (ع)، پکیج‌های ویژه‌ای را نیز آماده و اطلاع‌ رسانی می‌کند.
برج تجاری آلتون در فاصله ۲.۵ کیلومتری، مجتمع زیست خاور و گنبد خشتي در فاصله ۳ کیلومتری، رستوران پسران کریم، مرکز خرید خورشید و مصلي تاریخی مشهد در فاصله ۵ کیلومتری، مجتمع تجاری پروما و پارک کوهسنگی در فاصله ۷ کیلومتری، مجتمع الماس شرق و بازار بین المللی سپاد، آرامگاه خواجه ربیع، پارک ملت، پارک ساحلی آفتاب و سرزمین عجایب مشهد، در فاصله ۹ کیلومتری هتل نور قرار دارند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا بازار مرکزی: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادر شاه افشار: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک باغ ملی: ۱ کیلومتر
فاصله تا حرم ورودی خیابان شیرازی: ۱.۲ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است