search
menu

هتل نیما مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل نیما مشهد
اماکن نزدیک هتل نیما مشهد

هتل نیما مشهد


هتل نیما مشهد از هتل های برگزیده و محبوب شهر مقدس مشهد است که در طول یک دهه فعالیت خود توانسته است سابقه درخشانی از خود در ذهن گردشگران ثبت کند. گفتنی است که این هتل در سال ۱۳۸۷ در دو طبقه احداث گردید و برای افزودن برخی امکانات رفاهی و برابرسازی با استانداردهای بین المللی، مجدد در سال ۱۳۹۵ بازسازی گردید. امروزه هتل نیما مشهد با برخورداری از امکاناتی متنوع و کارکنانی مجرب و خوش برخورد آماده است تا از زائران و گردشگران محترم شهر مقدس مشهد پذیرایی کند و خدمات متنوعی را به آنان ارائه دهد.
برخی از امکانات هتل نیما مشهد عبارتند از: لابی (با ظرفیتی حدود ۳۰ نفر و مساحتی برابر با ۴۰۰ متر مربع)، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، صندلی ماساژ و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات. علاوه بر این موارد، هتل نیما مشهد از رستورانی با ظرفیت ۱۱۰ نفر تشکیل شده که از سرویس دهی بسیار سریع و قابل قبولی برخوردار بوده و غذاهای لذیذ آن بارها مورد تحسین گردشگران و زائران قرار گرفته است.
وجود چنین رستورانی در هتل نیما مشهد این امکان را برای میهمانان هتل فراهم می سازد تا هر روز صبح با مراجعه به آن، صبحانه مفصلی را در فضای دل انگیز و آرام رستوران نوش جان کنند و روز زیبای خود را با انرژی آغاز کنند. خوب است بدانید که هتل نیما مشهد نیز مانند اکثر هتل های خوب شهر مشهد از کافی شاپی دنج و تمیزی برخوردار بوده که قادر است انواع و اقسام نوشیدنی های گوارا و دمنوش های آرامش بخش را به میهمانان هتل عرضه کند.
بنابراین میهمانان هتل از لحاظ خورد و خوراک هیچ کمبودی را در این هتل احساس نخواهند کرد و هر نوشیدنی و میان وعده ای که نیاز داشته باشند را در مدت کوتاهی پس از سفارش، درب اتاق خود تحویل خواهند گرفت. علاوه بر این امکانات، هتل نیما مشهد برای رفاه بیشتر میهمانان خود فضایی را برای تفریح کودکان شما در نظر گرفته است. پارک کودک این هتل با امکانات محدود و فضای سرسبز خود قادر است کودکان را در طول اقامت شما سرگرم نگه دارد. افزون بر این موارد، هتل نیما مشهد خدمات متنوعی نظیر خدمات باربری، ماساژ، بیدارباش، خانه داری، خشکشویی، اینترنت پرسرعت و ترانسفر رفت و برگشت را به کلیه میهمانان خود عرضه می دارد.
خوب است بدانید که واحدهای اقامتی هتل نیما مشهد از لحاظ امکانات رفاهی هیچ کم و کسری نداشته و به کلیه اسباب و وسایل موردنیاز اقامت نظیر یخچال، تلویزیون، دراور، کمدلباس، آباژور، پاورسوئیچ، مبلمان، رخت آویز، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق و غیره مجهز شده اند.
از دیگر مزایای اقامت در هتل نیما مشهد، سهولت دسترسی به اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر مقدس مشهد است. از آنجایی که مجتمع های تجاری نظیر زیست خاور، الماس شرق و پروما در فاصله بسیار نزدیک به این هتل قرار گرفته اند، میهمانان هتل در مدت زمانی کوتاه قادر خواهند بود که به این اماکن مراجعه کرده و سوغات ارزشمندی را برای دوستان و آشنایان خود از شهر زیبای مشهد خریداری کنند.
در آخر و با توجه به نکات گفته شده باید گفت که هتل نیما مشهد قادر است میزبانی شایسته برای گردشگران و زائران مشهد مقدس باشد و اقامتی خاطره انگیز و آسوده را برای آنان رقم بزند.

اماکن نزدیک هتل نیما مشهد


فاصله هتل نیما مشهد تا بازار جنت: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل نیما مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۶ کیلومتر
فاصله هتل نیما مشهد تا آرامگاه خواجه ربیع: ۷ کیلومتر
فاصله هتل نیما مشهد تا مجتمع تجاری پروما: ۷.۵ کیلومتر
فاصله هتل نیما مشهد تا مرکز خرید خورشید: ۸ کیلومتر
فاصله هتل نیما مشهد تا مجتمع الماس شرق: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل نیما مشهد تا پارک ملت: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل نیما مشهد تا آرامگاه فردوسی: ۳۵ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است