search
menu

مهمانپذیر معجزه مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر معجزه مشهد
امکانات کلی مهمانپذیر
اتاق های مهمانپذیر
رستوران مهمانپذیر
فاصله مهمانپذیر معجزه مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر معجزه مشهد


مهمانپذیر معجزه مشهد، یکی از اقامتگاه های یک ستاره و درجه یک مشهد است که در نزدیکی حرم واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع) دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانپذیر معجزه مشهد در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۸ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی مهمانپذیر بسیار خوب بوده و مهمانان تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانند به جاذبه ها دسترسی داشته باشند. از افتخارات مهمانپذیر معجزه مشهد می توان به کسب گواهینامه استاندارد و خدمات گردشگری و لوح تقدیر صنعت گردشگری اشاره کرد. امکانات رفاهی فراهم شده در مهمانپذیر مناسب و مرغوب هستند. کارکنان مهمانپذیر معجزه مشهد (Mojezeh Apartment Hotel) بسیار کاردان، زحمتکش و خوش برخورد هستند و سعی دارند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات کلی مهمانپذیر


در مهمانپذیر معجزه مشهد امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما مشهد قصد تجربه اقامت مقرون به صرفه و در عین حال راحت دارند، می توانند مهمانپذیر معجزه را رزرو کنند. مهمانان می توانند در این مهمانپذیر به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند. لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلفن، صرافی، تاکسی سرویس، روزنامه، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های مهمانپذیر


مهمانپذیر معجزه مشهد در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۲۰ باب اتاق و ۶۰ تخت است. مهمانان می توانند اتاقی را که مناسب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، از میان اتاق های مهمانپذیر انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی مهمانپذیر شامل سوئیت های دو نفره، دو نفره فولبرد، سه نفره، سه نفره فولبرد، و واحد یک خوابه چهار نفره هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از کوچه و خیابان تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. در تمام طبقات هتل پله اضطراری و در راهروهای طبقات سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، پاورسوئیچ، چای ساز، رخت آویز، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (فن کوئل، چیلر)، امکان شارژ وسایل الکترونیک، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (دستشویی، حمام) وجود دارند.
داخل واحدها آشپزخانه های کوچک طراحی شده اند که امکانات پخت و پز از قبیل کابینت، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی دارند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل واحدشان آشپزی کنند. زمان تحویل اتاق ها در این مهمانپذیر ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران مهمانپذیر


«رستوران معجزه» با ظرفیت ۴۰ نفر در این مهمانپذیر فعالیت کرده و در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت ایرانی برای مهمانان آماده و سرو می کند.

فاصله مهمانپذیر معجزه مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی مشهد: ۸٫۹ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل آباد: ۱۸٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است