search
menu

هتل آپارتمان معین درباری مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان معین درباری مشهد
امکانات اتاق های هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل معین درباری مشهد تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل آپارتمان معین درباری مشهد


هتل آپارتمان معین درباری مشهد از جمله محبوب ترین هتل آپارتمان های مشهد با امکانات و خدماتی مناسب است. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۷۸ در خیابان امام رضا ۱۹ افتتاح شد و به نوعی از قدیمی های عرصه مهمانداری در مشهد به شمار می رود. البته پس از چند دهه فعالیت و مهمانداری، این هتل در سال ۱۳۹۲ برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش امکانات تحت بازسازی قرار گرفت. در طی این بازسازی ها نه تنها نمای بیرونی هتل نوسازی شد بلکه فضای داخلی نیز سر و شکل تازه ای به خود گرفت.
موقعیت هتل چندان بد هم نیست، فرقی نمی کند هدفتان از خرید بلیط هواپیما و سفر به مشهد تفریحی است یا زیارتی اقامت در هتل آپارتمان معین درباری این امکان را به شما می دهد که علاوه بر نزدیکی به حرم به سایر جاهای دیدنی مشهد نیز دسترسی آسانی داشته باشید؛ چون بیشتر جاهای دیدنی مشهد کمتر از ۱۵ دقیقه فاصله با هتل دارند. اقامت در این هتل به ویژه برای آن دسته از مهمانانی که تمایل دارند در هزینه های سفر خود کمی صرفه جویی کرده و همزمان از امکانات و خدمات خوبی هم برخوردار شوند پیشنهاد می‌ شود.

امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل آپارتمان معین درباری شامل سوئیت های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان‌ های دو خوابه ۵ تخته، ۳ خوابه شش تخته و ۲ خوابه شش تخته است. تمام این اتاق ها و سوئیت ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش و سیستم اطفاء حریق هستند. همه اتاق ها دارای امکاناتی مانند پاورسوئیچ بوده و خدماتی مانند صبحانه به آن ها ارائه می شود. برای اینکه حوصله مهمان در اتاق سر نرود همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ال ای دی با شبکه پخش فیلم هستند و از طرفی مهمانان امکان دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را داخل اتاق نیز دارند.
گرچه امکانات و خدماتی که در اتاق ها سوئیت ها ارائه شده مشترک است اما برخی تفاوت هایی هم با همدیگر دارند به طور مثال تنها برخی از واحدهای اقامتی مبله و دارای آب رایگان و رخت آویز و آشپزخانه هستند. بالکن نیز دیگر امکانی است که تنها در برخی از واحد ها وجود دارد. برخی از واحدها سرویس بهداشتی فرنگی دارند و برخی دیگر ایرانی. گرچه داخل اتاق صندوق امانات وجود ندارد اما نوع قفل درب اتاق ها کارتی بوده و امنیت نسبتاً بالایی هم دارند. سرویس حمام اتاق ها تنها دوش بوده و لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو، حوله و مسواک برای استفاده مهمانان در آن ها قرار داده شده است. سشوار نیز برای راحتی بیشتر مهمان نان در همه اتاق ها قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل


هتل آپارتمان معین درباری زرق و برق هتل های چند ستاره را ندارد اما از مسافرخانه های معمولی هم خدمات و امکانات بیشتری دارند و اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه های سفر خود هستید بهتر است در این هتل آپارتمان اقامت داشته باشید. مهمانانی که هتل آپارتمان معین درباری مشهد را برای اقامت انتخاب میکنند به خدماتی مانند خدمات تهیه بلیط و خدمات تور دسترسی خواهند داشت. به عبارتی دیگر نیازی نیست که برای بازدید از جاذبه ها و موزه های مشهد در صف های طولانی تهیه بلیط بایستید و یا سایت های مختلف را برای مطالعه راهنمای سفر مشهد زیر و رو کنید کافیست در معین درباری اقامت داشته و از این خدمات هتل بهره ببرید. اگر خرید بلیط ارزان هواپیما و سفر هوایی را به سفر با خودرو ترجیح داده اید نگران گشت و گذار در شهر نباشید می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید.
اما آن دسته از مهمانانی که با اتومبیل شخصی خود سفر کردند بد نیست بدانند که هتل آپارتمان معین درباری پارکینگ سرپوشیده را برای این دسته از مهمانان در نظر گرفته است البته این پارکینگ ظرفیت محدود ۱۰ خودرو را دارد. دیگر خدمات و امکانات این هتل عبارتند از: آسانسور، صندوق امانات، فکس و پرینتر، روزنامه، آژانس مسافرتی، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت با هزینه و خدمات خانه داری.

فاصله هتل معین درباری مشهد تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا پارک میرزا کوچک خان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه ملک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا حرم ورودی باب الرضا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادر شاه افشار: ۳.۸ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است