search
menu

مهمانپذیر مقدم مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر مقدم مشهد
امکانات مهمانپذیر مقدم مشهد
خدمات مهمانپذیر مقدم مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله مهمانپذیر مقدم مشهد تا اماکن مهم و گردشگری

درباره مهمانپذیر مقدم مشهد


شهر مشهد به پایتخت معنوی ایران شهرت دارد و از این جهت همواره مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران بوده است. مشهد پس از تهران دومین شهر پهناور ایران است و به دلیل محبوبیت گردشگری فراوانی که دارد در سال های اخیر از نظر امکانات و توسعه شهری پیشرفت های بی شماری داشته که این شهر را در ردیف لوکس ترین و مدرن ترین شهرهای ایران قرار می دهد. علاوه بر بازار ها و مراکز تجاری فراوانی که در شهر وجود دارند این شهر دارای جاذبه های گردشگری بی نظیر دیگری نیز است که به اهمیت آن به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور می افزاید. پارک ملت مشهد یکی از معروف ترین جاهای دیدنی آن است که بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه را دارد و محیطی زیبا و دل نشین را برای تفریح و تفرج مسافران فراهم می کند. مهمانپذیر مقدم مشهد در این شهر قرار گرفته و به دلیل خدمات و امکانات مقرون به صرفه ای که دارد در بین مهمانان این شهر از محبوبیت فراوانی برخوردار است. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به معروف ترین شهر معنوی ایران، در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات مهمانپذیر مقدم مشهد


موقعیت مکانی بسیار خوب مهمانپذیر مقدم مشهد شرایطی ایده آل را برای مهمانان فراهم می کنند. این هتل تا حرم تنها پنج دقیقه فاصله دارد و مسافران ساکن هتل می توانند به راحتی و در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند به حرم مطهر رضوی دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن اطراف هتل بازار ها و مراکز تجاری فراوانی وجود دارند که اقامت را برای مهمانان جذاب تر می کند. لابی هتل ۵۰ نفر ظرفیت دارد و با امکاناتی مانند میز، مبلمان و تلویزیون مجهز شده است. هتل دارای رستوران است که با ظرفیت روزانه ۵۰ نفر انواع غذاهای متنوع و لذیذ ایرانی را به مهمانان ارائه می دهد. ساختمان هتل به آسانسور مجهز شده است و از این جهت افراد سالخورده نیز به راحتی می توانند در هتل اقامت داشته باشند. علاوه بر آن هتل مجهز به سیستم اعلام حریق است که امنیت و آرامش کامل را به مسافران هدیه می دهد. لازم به ذکر است که برخی از واحدهای اقامتی این هتل به امکاناتی نظیر آشپزخانه مجهز هستند و امکان پخت و پز را نیز برای مسافران فراهم می کنند.

خدمات مهمانپذیر مقدم مشهد


خدماتی که مهمانپذیر مقدم مشهد به مهمانان خود ارائه می دهد از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند و همین مسئله باعث محبوبیت این هتل در بین مسافران شهر شده است. پذیرش هتل ۲۴ ساعته فعال است و به صورت شبانه روزی از مهمانان استقبال می کند. هتل دارای خدمات خانه داری است و واحدهای اقامتی آن به صورت روزانه سرویس می شوند. مهمانان می توانند برای نگهداری اشیاء گرانقیمت خود از خدمات صندوق امانات بهره مند شوند. تاکسی سرویس هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران را تا هر مقصدی از شهر که مایل باشند همراهی می کند. از دیگر خدمات هتل می توان به خدمات روم سرویس، لاندری، خدمات تهیه بلیط و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


مهمانپذیر مقدم مشهد در ۳ طبقه بنا شده و دارای ۸۵ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۲۸۵ تخت می رسد. اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، سوئیت سه نفره، سوئیت چهارنفره، سوئیت پنج نفره، آپارتمان یکخوابه چهار نفره و آپارتمان دوخوابه شش نفره از انواع واحدهای اقامتی این هتل هستند که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی مهمانپذیر مقدم مشهد دارای امکانات خوبی هستند که از جمله آن ها می توان به تلویزیون، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی، کمد لباس، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و... اشاره کرد.

فاصله مهمانپذیر مقدم مشهد تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۱۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۵۵۰ متر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است