search
menu

هتل آپارتمان میزبان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان میزبان مشهد
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل آپارتمان میزبان مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان میزبان مشهد


هتل آپارتمان میزبان مشهد یکی از هتل های تک ستاره مشهد است که یک دهه از فعالیتش در این عرصه می گذرد و در بلوار امام رضا واقع شده است. دسترسی راحت و مسیر سرراست این هتل تا حرم مطهر رضوی یکی از مزیت هایی است که زائران و خریداران بلیط هواپیما مشهد را به اقامت در این هتل مجاب می کند. از آنجایی که هتل های مجاور حرم در فصل های شلوغ به سرعت پر می شوند، هتل های دیگری مثل همین Mizban Hotel به گزینه ایده آلی تبدیل می شوند.

موقعیت مکانی هتل


هتل آپارتمان میزبان در بلوار امام رضا، جایی که در سال های اخیر هتل های متعددی پیرامون آن افتتاح شده اند، واقع شده است. تقریبا اکثر کسانی که بلیط هواپیما مشهد را به قصد زیارت حرم مطهر رضوی خریداری کرده اند، به دنبال هتلی در حوالی همین بلوار هستند. با اینکه این هتل در مجاورت حرم قرار نگرفته و حدود ۲ کیلومتر با باب الرضای حرم فاصله دارد ولی با ارائه سرویس رایگان رفت به حرم، این دغدغه را برای مهمانانش حل کرده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل آپارتمان میزبان که تاسیس آن به سال ۸۹ برمی گردد، در دهه ۹۰ بازسازی شده تا سطح کیفی خدمات و امکاناتش را ارتقا داده و میزبانی شایسته ای از مهمانان خود داشته باشد. این هتل امکانات متنوعی از قبیل پارکینگ، اینترنت رایگان (با حجم معین)، رستوران و سالن همایش را به مهمانانش ارائه می دهد و میزبانی و مهمان نوازی آن فرای آنچه از یک هتل تک ستاره انتظار می رود، است.

انواع اتاق های هتل


این هتل ساختمانی ۶ طبقه دارد که دارای آسانسور است و در مجموع در ۵۲ واحد اقامتی از مهمانانش میزبانی می کند. این واحدها شامل اتاق های ۲ تخته، سوئیت های ۳ نفره، آپارتمان های یک خوابه ۴ نفره و آپارتمان های ۲ خوابه ۵ نفره هستند. دید همه این واحدها به کوچه است و هیچ صدای آزاردهنده ای از بیرون، خلوت مهمانان را بهم نمی زند.

امکانات اتاق های هتل


تمیزی، دکوراسیون و امکانات اتاق های هتل آپارتمان میزبان مشهد با اتاق های هتل چند ستاره برابری می کند و بازخوردهای مثبتی در نظرات مهمانان هتل در خصوص این ویژگی ها ثبت شده است. این اتاق ها که از معماری جذابی برخوردارند و فضای دلباز و نورگیری دارند به امکاناتی نظیر مبلمان، تلویزیون، کمد، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و لوازم بهداشتی مجهز شده اند و آپارتمان های هتل دارای آشپزخانه های نسبتا مجهز و کوچکی هستند.

گزینه های صرف غذا


این هتل دارای رستورانی با منوی انتخابی است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را می توان سفارش داد و میل کرد. فضای رستوران چندان دلباز نیست ولی تر و تمیز است، چنانچه بخواهید در بیرون از هتل غذایی میل کنید، در چند صد قدمی هتل رستوران هایی از جمله رستوران کباب چهار فصل و فست فود ترنج را پیدا می کنید. برای صرف نوشیدنی های دلچسب نیز می توانید به کافی شاپ هتل بروید، این کافی شاپ فضای دلنشینی دارد.

دیگر خدمات و امکانات هتل


استقبال مهمانان و زائران از این هتل به خاطر این است که قبلا یک بار مهمان این هتل شده اند و طعم مهمان نوازی آن را چشیده اند. این هتل علاوه بر امکاناتی که ذکر شد در تهیه بلیط و حتی بلیط هایی با تخفیف به مهمانان کمک می کند، ضمن اینکه دارای خدمات تشریفات ویژه، فتوکپی، فکس، پرینتر، اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته و دستگاه واکس کفش است.

دلایل انتخاب هتل


برخورد حرفه ای کارکنان
سرویس رایگان رفت به حرم
نظافت منظم اتاق ها

فاصله هتل آپارتمان میزبان مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ایستگاه مترو بسیج: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ خونی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۲ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: ۲ کیلومتر
فاصله تا مجتمع گردشگری بابا قدرت: ۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است