search
menu

هتل آپارتمان مینا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مینا مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان مینا مشهد
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان مینا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان مینا مشهد


هتل آپارتمان مینا مشهد از هتل‌های یک ستاره و بسیار تمیز مشهد است که اقامت در این هتل برای مسافران و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) به شدت پیشنهاد می‌شود زیرا این هتل امکانات بسیار خوبی دارد که در ادامه در رابطه با آنها توضیحاتی ارایه خواهد شد. این هتل در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده است و در چهار طبقه ساخته شده است، ولی مجددا در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل فاصله بسیار نزدیکی با بسیاری از مراکز خرید مشهد و جاهای دیدنی مشهد دارد و این موارد از مزیت‌های هتل بشمار می‌روند. این هتل همانطور که از نام آن پیداست هتل آپارتمان است و واحدهای آن بصورت سوییت‌های اقامتی هستند. مسافران و گرداشگران می‌توانند با خرید آنلاین بلیط هواپیما به مشهد سفر کنند و با اقامت در این هتل آپارتمان خاطره‌ای بسیار خوش برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان مینا مشهد


این هتل آپارتمان امکانات بسیار مناسبی دارد که آن را در زمره هتل‌های درجه یک قرار می‌دهد. از اولین امکاناتی که برای هر مسافری می‌تواند قابل توجه باشد وجود پارکینگ است البته پارکینگ در خود هتل وجود ندارد و اندکی با هتل فاصله دارد. وجود پارکینگ سبب امنیت خاطر مسافران می‌شود تا با خاطری آسوده خودرویشان را در محلی امن پارک کنند و استراحتی آسوده را در هتل داشته باشند. برای امنیت جانی مسافران و جلوگیری از حوادث احتمالی همچون آتش سوزی، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق نیز در ساختمان هتل تعبیه شده است. لابی مبله و مجهز به تلویزیون هتل جایی مناسب برای استراحت و دورهم بودن مسافران است و شما می‌توانید ضمن استراحت در هتل از اینترنت موجود در این فضا نیز بهره‌مند شوید.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل سبب می‌شود تا مسافران در هر زمان از شبانه روز که بخواهند به آن مراجعه و امور مربوطه را حل و فصل کنند. تاکسی سرویس نیز از دیگر خدماتی است که در هتل برای مسافران ارایه می‌شود تا افرادیکه خودرو شخصی ندارند به راحتی بتوانند به مقاصدشان بروند. خدمات دیگری همچون لاندری و خشکشویی نیز در هتل وجود دارد. صندوق امانات موجود در هتل می‌تواند به مسافران این تضمین را بدهد که اشیای گرانقیمتشان در جایی امن قرار دارد و آن‌ها به راحتی می‌توانند به گردش در شهر بپردازند. اتاقی مجزا برای نگهداری از چمدان‌های مسافران نیز تعبیه شده است.
برای کسانیکه که بخواهند نماز را در جایی مجزا از اتاق و در مکان مخصوص بخوانند نمازخانه نیز تعبیه شده است. اتاق تلفن برای برقراری تماس‌های ضروری و ارایه خدمات به مسافران ساخته شده است. با توجه به چند طبقه بودن هتل آسانسور نیز در ساختمان هتل وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل و در واقع سوییت‌های این هتل آپارتمان از خدماتی همچون نظافت روزانه بهره‌مند هستند. سیستم تهویه مطبوع و وسایل سرمایشی و گرمایشی موجود در واحدهای اقامتی سبب شده است تا مسافران اقامتی آرامش بخش را تجربه کنند. حمام، دستشویی و لوازم بهداشتی بطور کامل در سوییت‌ها مشاهده می‌شود. از آنجاییکه این ۲۰ واحد اقامتی بصورت هتل آپارتمان هستند آشپزخانه در تمامی واحدها وجود دارد و امکاناتی همچون یخچال نیز در واحدها وجود دارد. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون و اینترنت البته با هزینه هستند. بالکن نیز در واحدها به چشم می‌خورد. هتل انواع مختلفی از اتاق‌ها را دارد که شامل: آپارتمان یک خوابه دو، سه و چهار تخته و سوییت چهار تخته رویال، آپارتمان دو خوابه پنج تخته است.

رستوران هتل


هتل آپارتمان مینا مشهد رستوران معمولی و رستوران سنتی دارد و شما می‌توانید در این رستوران تمیز از منو آن انواع غذاهای ایرانی را انتخاب کنید.

فاصله هتل آپارتمان مینا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا برج تجاری آلتون: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مجتمع الماس شرق: ۱۹.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی وکیل آباد: ۲۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است