search
menu

هتل آپارتمان میلاد نور مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان میلاد نور مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان میلاد نور مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان میلاد نور مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان میلاد نور مشهد


هتل آپارتمان میلاد نور جزو هتل های باسابقه در شهر مقدس مشهد است که از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. موقعیت مکانی این هتل آپارتمان دو ستاره به گونه ای است که به چندین مرکز خرید و جاذبه های دیدنی فاصله اندکی داشته و دسترسی راحتی برای مسافران امکان پذیر می سازد. آخرین بازسازی این هتل به سال ۱۳۹۳ برمی گردد. هتل آپارتمان میلاد نور دارای ۵ طبقه و ۲۷ واحد اقامتی است که همراه با پرسنل مجرب و آموزش دیده در حال خدمت رسانی به میهمانان عزیز هستند. این هتل دسترسی آسانی به ایستگاه های مترو و اتوبوس های تندرو دارد و از این طریق به تمامی نقاط شهر مشهد دسترسی خواهید داشت. هتل آپارتمان میلاد نور تا حرم امام رضا حدودا ۸ دقیقه و تا فرودگاه مشهد نیز حدودا ۲۳ دقیقه فاصله دارد که از طریق تاکسی سرویس دسترسی راحتی به فرودگاه مشهد خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل آپارتمان میلاد نور مشهد


هتل آپارتمان میلاد نور جزو هتل های دو ستاره و میان‌ رده در شهر مشهد است، از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل آپارتمان می توان به رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان و کافی شاپ اشاره کرد. لابی این هتل دارای ظرفیت ۶۰ نفر بوده و از جمله امکانات رفاهی ارائه شده در لابی این هتل آپارتمان می توان به اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون، مبلمان، اتاق چمدان اشاره کرد. همچنین سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر در چهار نوبت و گشت نیم روزی به چندین جاذبه دیدنی از این هتل امکان پذیر است و با پرداخت هزینه جداگانه می توانید از این امکانات رفاهی و خدماتی استفاده کنید.
هتل آپارتمان میلاد نور در سال های اخیر مجددا مورد بازسازی قرار گرفته و با امکانات مدرن و پذیرش ۲۴ ساعته در خدمت مسافران و زائران از سراسر کشور است، به طوری که سالانه مسافران زیادی با خرید بلیط هواپیما راهی این شهر می شوند. پارکینگ اختصاصی این هتل آپارتمان دارای ظرفیت ۲۰ خودرو بوده و استفاده از این پارکینگ برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند رایگان است. از جمله امکانات رایج در این هتل آپارتمان می توان به آسانسور، رستوران، کافی شاپ، خشکشویی با هزینه اضافی، دستگاه واکس کفش در ورودی هتل و اتاق تلفن اشاره کرد. براساس قوانین رایج در این هتل آپارتمان اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. همچنین برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از گشت های نیم روزی با هزینه اضافی بهره مند شوید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان به صورت آپارتمان های یکخوابه دونفره و آپارتمان های دوخوابه چهارنفره هستند. همه واحدها شامل ظرفیت اضافی بوده و همگی با کلیه امکانات آسایشی و رفاهی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز هستند. واحدهای موجود در این هتل نیز مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی بار باهزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، تلویزیون، روم سرویس، رخت آویز، یخچال، مینی بار باهزینه، مبلمان، آب رایگان، کمدلباس اشاره کرد. همچنین در داخل همه واحدها حمام اختصاصی دایر گردیده و این حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل آپارتمان دارای ظرفیت ۵۰ نفر بوده و وعده های صبحانه، ناهار و شام برای مسافران خود ارائه می دهد. توجه داشته باشید که در صورت اقامت در این هتل صبحانه سلف سرویس رایگان به مسافران تعلق می گیرد اما برای وعده های دیگر نیازمند پرداخت هزینه جداگانه هستند.

فاصله هتل آپارتمان میلاد نور مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نادری: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است