search
menu

هتل میامی مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل میامی مشهد
اماکن نزدیک به هتل میامی مشهد

درباره هتل میامی مشهد


هتل میامی مشهد یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد است که در نزدیکی بارگاه مقدس امام هشتم (ع) قرار دارد و فاصله آن تا حرم، حدود ۱۵ دقیقه است که اگر حوصله و علاقه به پیاده‌روی داشته باشید، هرگاه که دوست داشتید می‌توانید در کمترین زمان ممکن برای زیارت به حرم آقا امام رضا (ع) بروید. این هتل ظاهری جذاب داشته و تمام پنجره‌های آن با چهارچوب‌های چوبی که به رنگ قهوه‌ای سوخته است، مزین شده‌اند و همین امر تناقض بصری زیبایی با رنگ سفید سنگ‌های بنای هتل ایجاد کرده است. از طرفی دیگر نورپردازی جذاب آن، شب‌هنگام، نمای بسیار خیره‌کننده‌ای به هتل می‌بخشد.
بسیاری از امکانات این هتل به قدری خوب و مطلوب بوده که اکثر مسافرانی که قبلا یک بار تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند بار دیگر نیز این هتل را رزرو کرده‌اند که از میان این امکانات ویژه، ما به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
در واقع این هتل در سال ۱۳۹۲ ساخته شده که دارای ۵ طبقه مجزا و همچنین ۳۹ واحد اقامتی است. کیفیت اتاق‌ها، طراحی داخلی، نورپردازی، نظافت و بهداشت و امکانات رفاهی آن بسیار مطلوب بوده و نظر اکثر مسافرانی که به هتل میامی مشهد مراجعه می‌کنند را به خودش جلب می‌کند. این موارد تنها شامل اتاق‌ها نمی‌شود. بلکه ورودی هتل و لابی نیز بسیار تمیز، مرتب و باشکوه بوده و توجه اکثر مراجعه‌کنندگان به این موضوع نیز جذب می‌شود.
نوع برخورد و رفتار پرسنل هتل میامی مشهد با مشتریانش بسیار عالی و محترمانه بوده و تقریبا هر کسی که یک بار تجربه اقامت در این هتل را داشته از نوع برخورد کارکنان هتل بسیار راضی بوده است. شما هر مشکلی که در هتل داشته باشید، در هر وقتی از روز می‌توانید به پرسنل هتل مراجعه کرده و آن‌ها را در جریان بگذارید تا با صبر و حوصله و آرامش مشکلتان را حل کنند و یا به مسائل پیش روی‌تان رسیدگی کنند.
یکی دیگر از مزیت‌های این هتل نزدیک بودن به خطوط بی‌آرتی (BRT) است که کار را برای اکثر مسافران راحت‌تر کرده است. چرا که این روش یکی از آسان‌ترین روش‌های گشت‌وگذار در سطح شهر و همچنین رفتن به تمامی مسیرهای مدنظرتان است. برای مثال اگر قصد داشته باشید به یکی از مرکز خریدهای مورد نظرتان بروید که می‌توان با بی‌آرتی آنجا رفت، فقط کافیست چند دقیقه پیاده‌روی کنید تا به خطوط بی‌آرتی برسید. اگر اشراف کامل روی مقصد مدنظرتان ندارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از GPS تلفن همراهتان و همچنین از اپلیکیشن گوگل مپز (Google Maps) استفاده کنید. در این صورت فقط کافیست مقصد مورد نظرتان را وارد کرده تا هنگامی که سوار بی‌آرتی شدید بدانید که دقیقا چقدر تا مقصدتان مانده و در کدام ایستگاه باید پیاده شوید.
مورد دیگری که می‌توان درباره هتل میامی مشهد ذکر کرد، کیفیت خوب و مطلوب رستوران و غذاهایش است. کیفیت غذاها بسیار عالی بوده و طعم آن‌ها فوق‌العاده هستند و بیشتر کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند از سطح کیفی غذاها بسیار راضی بوده‌اند. تمام وعده‌ها، بخصوص صبحانه این هتل بسیار مطلوب و پرطرفدار بوده است. از طرفی دیگر تنوع در منو رستوران باعث شده تا پیش رویتان انتخاب‌های متنوعی داشته باشید.

اماکن نزدیک به هتل میامی مشهد


فاصله تا مجتمع زیست خاور: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج تجاری آلتون: ۴ کیلومتر
فاصله تا بازار جنت: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۶کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید خورشید: ۶ کیلومتر
فاصله تا رستوران پسران کریم: ۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی ایرانیان: ۱۹ کیلومتر
فاصله تا سرزمین عجایب: ۲۰ کیلومتر
فاصله تا چشمه گیلاس (گلسب): ۲۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است