search
menu

هتل میبد مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل میبد مشهد
امکانات کلی هتل میبد مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میبد مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل میبد مشهد


هتل دو ستاره میبد مشهد از هتل های نوساز و مدرن شهر مقدس مشهد است که در سال ۱۳۹۸ در خیابان کاشانی آغاز به کار کرده است. نزدیک بودن هتل به حرم مطهر امام رضا (ع) توجه زائران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. همچنین این هتل به جاذبه های گردشگری شهر از جمله پارک ملت، پارک کوهسنگی، سرزمین موج های آبی و مجتمع تجاری زیست خاور نزدیک است بنابراین هزینه کمتری برای رفت و آمد به مسافران تحمیل می شود. برای خرید سوغاتی می توانید به بازار رضا رفته و خرید خود را انجام دهید. فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تا هتل ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و با پرداخت هزینه اضافی می توانید از شاتل فرودگاهی نیز استفاده کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای مشهد و سفر به این شهر مقدس را داشته باشید، Meybod Hotel با قیمت مناسب و موقعیت مکانی خوب آماده استقبال از میهمانان و زائران گرامی است.

امکانات کلی هتل میبد مشهد


هتل میبد دارای ۶ طبقه و ۴۸ اتاق میهمان و امکاناتی از جمله نمازخانه، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان و سرویس اتاق است. هتل بسیار پاکیزه بوده و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. پارکینگ اختصاصی دو طبقه با ظرفیت ۲۰ خودرو برای رفاه میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می کنند در نظر گرفته شده است. پول و اشیای قیمتی خود را می توانید به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به زیارت و تفریح بپردازید. فضای داخلی و لابی هتل با دکوراسیونی زیبا چیدمان شده اند و فضای دلنشین و آرامش بخشی را برای مسافران فراهم می کنند.
لابی هتل دارای مبلمانی شیک، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی، تلفن و تلویزیون است. پله اضطراری، کپسول آتش نشانی و سیستم اطفا حریق موجود در هتل از بروز هر گونه حوادث احتمالی جلوگیری می کند. هتل دارای رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر است. برای گشت و گذار در شهر می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز با پرداخت هزینه در دسترس هستند. توجه داشته باشید که هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است. ساعت ورود به این هتل ساعت ۱۴ و ساعت تحویل اتاق ساعت ۱۲ ظهر است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل میبد عبارتند از: اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته. اتاق ها ساده و شیک بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق را در حد مطلوب نگه می دارد. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام اختصاصی نیز در هر اتاق وجود دارد. از دیگر امکانات رفاهی اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت، آینه، سشوار، یخچال، تلفن، میز آرایش و تجهیزات تهیه چای اشاره کرد. می توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید.

رستوران هتل


رستوران ایرانی هتل میبد با محیطی دلنشین، ظرفیت ۱۰۰ نفر و انواع غذاهای لذیذ ایرانی که با مواد اولیه با کیفیت تهیه شده اند پذیرای میهمانان عزیز است. در کافی شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی ها و دسر های خوشمزه سرو می شود. برای صبحانه، کره، پنیر، نان، مربا، عسل، شیر، چای، آبمیوه و تخم مرغ سرو می شود. منویی برای ناهار و شام نیز در نظر گرفته شده است که می توانید غذای دلخواه خود را انتخاب کنید.

فاصله هتل میبد مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مدرسه عباسقلی خان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید الماس شرق: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است