search
menu

هتل آپارتمان مشکات مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مشکات مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان مشکات مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان مشکات مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان مشکات مشهد


هتل آپارتمان مشکات مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره و خوب در نزدیکی حرم امام رضا است که دارای امکانات به روز و فضایی دلباز و تمیزی است، به طوری که سالانه میزبان زائران زیادی از سراسر کشور می شود. این هتل آپارتمان در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده و به دلیل همین فاصله اندک تا حرم مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. همچنین هتل آپارتمان مشکات فاصله اندکی تا فرودگاه شهر مشهد دارد و به دلیل ارزان بودن و تمیزی این هتل انتخاب خیلی ها در شهر مشهد است. این هتل زیبا که در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده بود، به منظور ارائه خدمات بهتر به میهمانان در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی کامل قرار گرفت و مجددا فعالیت خود را آغاز کرد و این هتل با داشتن قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. لازم به ذکر است که به دلیل نزدیکی به ایستگاه BRT و ایستگاه مترو به خیلی از جاذبه های دیدنی شهر دسترسی آسانی خواهید داشت، مانند پارک میرزا کوچک خان، بازار بلور. همان طور که گفتیم فاصله این هتل تا حرم مطهر بسیار نزدیک است و در حدود ۱۰ دقیقه به صورت پیاده دسترسی خواهید داشت، اما با این حال سرویس های حرم این هتل روزانه در ساعت مشخصی حرکت می کند و همین امر باعث جلب رضایت مسافران می شود. لازم به ذکر است برای خرید سوغاتی نیز به راحتی می توانید با پیاده روی به بازار رضا سر بزنید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان مشکات مشهد


هتل آپارتمان مشکات دارای کادر متعهد و مجربی است که در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند، بنابراین در هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید. امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، تاکسی سرویس و آسانسور در این هتل دایر هستند. توجه داشته باشید که در صورت نیاز به خشکشویی می توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره مند شوید. اینترنت وای فای رایگان نیز در لابی این هتل ارائه می شود. در این هتل زیبا و مقرون به صرفه گشت نیم روزی در میان جاذبه های شهر انجام می گیرد که خود شامل هزینه جداگانه است. در ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش تعبیه شده و به صورت رایگان قابل استفاده است. اگر مایل باشید در هتل آپارتمان مشکات در لابی این هتل می توانید از تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه و روم سرویس بهره مند شوید. هتل آپارتمان مشکات تمامی شرایط استاندارد هتلداری را به خوبی رعایت می کند. یکی از همین قوانین مربوط به ممنوع بودن بردن حیوانات خانگی به همراه خودتان است. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، در این هتل امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان مشکات دارای ۱۶ واحد اقامتی ۲ الی ۵ نفره است. واحدهای اقامتی این هتل عبارتند از دو تخته، سه تخته، سوئيت تکخوابه چهار تخته و سوئیت تکخوابه پنج تخته. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و از جمله خدمات ارائه شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل می توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. برخی از واحدهای اقامتی در این هتل دارای آشپزخانه و وسایل مورد نیاز آشپزی هستند. همه واحدهای اقامتی در بازسازی Meshkat Hotel بسیار دلباز و شیک طراحی شده‌اند. در واحدها امکاناتی نظیر حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش، حوله و دمپایی فراهم گردیده است. از نظر تمیزی اتاق‌ های این هتل همه مسافران اظهار رضایت دارند و چشم انداز این اتاق‌ها رو به خیابان هستند.

رستوران هتل


اگر تمایلی به پخت غذا نداشته باشید، به راحتی می توانید در رستوران هتل غذاهای ایرانی و محلی سفارش دهید. رستوران این هتل، صبحانه به‌صورت سلف سرویس ارائه می دهد و برای وعده های نهار و شام نیز انواع غذای متنوع ایرانی و محلی سرو می کند. در کافی‌شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم، دسرهای خوشمزه سرو می کنند.

فاصله هتل آپارتمان مشکات مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک میرزا کوچک خان: ۵۵۰ متر
فاصله تا حرم مطهر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی مشهد: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است