search
menu

هتل مرآت مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ‌هتل مرآت مشهد
اماکن نزدیک به هتل مرآت مشهد

درباره ‌هتل مرآت مشهد


هتل مرآت مشهد یکی از هتل‌های تازه تاسیس این شهر است که در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیده است. هتل مرآت مشهد در ساختمانی ۶ طبقه بنا شده و در مجموع دارای ۹۱ واحد اقامتی مجزا است. این اتاق‌ها بر اساس استاندارد‌های صنعت گردشگری طراحی شده و به امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع و مبل راحتی مجهز هستند. حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی نیز در تمامی اتاق‌ها وجود دارد.
دسترسی رایگان به اینترنت وای فای در لابی هتل امکان پذیر است. پذیرش هتل مرآت به صورت شبانه روزی پذیرای زائران و مسافران گرامی است و کاربران می‌توانند با هماهنگی این بخش از خدماتی نظیر تاکسی سرویس بهره مند شوند. افراد در صورت همراه داشتن اشیا و لوازم قیمتی هم می‌توانند از صندوق امانات برای نگهداری لوازم خود استفاده نمایند.
صبحانه به صورت رایگان در هتل مرآت مشهد سرو می‌شود. علاوه بر رستوران هتل که انواع وعده‌های غذایی را عرضه می‌کند، کافی شاپ هتل هم با تدارک آبمیوه‌های طبیعی و نوشیدنی‌های مختلف، گزینه مناسبی برای صرف میان وعده به شمار می‌رود.
هتل مرآت مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است و دسترسی آسان به مراکز شهری و جاذبه‌های گردشگری، یکی از مزایای اقامت در این هتل محسوب می‌شود. در ادامه نیز برخی از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی بر حسب فاصله مرتب شده اند.

اماکن نزدیک به هتل مرآت مشهد


فاصله تا بازار رضا - ۷۰۰ متر
فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور - ۸ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری پروما - ۱۲ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا علیه السلام - ۱۰ دقیقه پیاده
فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد - ۱۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است