search
menu

هتل آپارتمان اسپینو مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اسپینو مشهد
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان اسپینو مشهد

درباره هتل اسپینو مشهد


هتل اسپینو مشهد یکی از هتل‌های میان‌رده مشهد است که همانند اکثر هتل‌هایی که در نزدیکی خیابان ۱۷ شهریور قرار گرفته‌اند فاصله کمی با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و می‌توانید با ماشین بعد از ۱۰ دقیقه به حرم برسید و یا چه بسا اگر حال پیاده‌روی داشتید، در کمترین زمان ممکن حرم حضرت ثامن الحجج (ع) را رویت کنید. یکی از مزیت‌های نزدیک بودن به حرم این است که هر وقت دلتان گرفت و یا هوایی شد می‌توانید در کمترین زمان ممکن خودتان را کنار ضریح مقدس امام هشتم و در حال درد و دل کردن با آقا امام رضا ببینید.
این هتل در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است که ۸ طبقه و همچنین ۳۶ باب واحد اقامتی مجلل داشته و ظرفیت پذیرایی ۱۱۲ نفر میهمان را دارد. طراحی داخلی اتاق‌ها بسیار جذاب و چشم‌نواز بوده و وضعیت بهداشت و نظافت حمام و سرویس‌های بهداشتی نیز قابل قبول هستند. در این هتل اتاق‌های ۲ تخته، ۳ تخته و ۴ تخته وجود دارند که می‌توانید بسته به تعداد نفراتی که قصد سفر دارید، هر اتاقی را که می‌خواهید رزرو کرده و تعطیلات خوبی را پیش رو داشته باشید. از مزایای دیگر این هتل می‌توان به قیمت‌های بسیار خوب و به‌صرفه اشاره کرد که نسبت به هتل‌های هم‌رده خود بسیار مناسب‌تر بوده و اگر شما هم قصد دارید هتلی را انتخاب کنید که از لحاظ قیمت کم‌هزینه‌تر باشد، ما به شما هتل اسپینو مشهد را پیشنهاد می‌دهیم که بهترین قیمت‌ها را به شما ارائه خواهد داد.
یکی دیگر از نکات جالب هتل اسپینو مشهد، وجود یک جکوزی کوچک در این مجموعه اقامتیست. اگر یک روز پر مشغله و خسته‌کننده‌ای را پشت سر گذاشته و قصد داشته باشید رفع خستگی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از جکوزی این هتل استفاده کنید. می‌توانید بعد از هماهنگ کردن با کارکنان هتل، به همراه حوله و وسایل موردنیاز، راهی جکوزی شده و لذت تجربه در آب گرم و رفع خستگی را در آنجا تجربه کنید. اگر همراهتان فرزند کوچکی داشته باشید که قول داده‌اید او را به پارک آبی ببرید ولی آن روز فرصت نکردید به قولتان عمل کنید، بهترین زمان برای جبران این بدقولی این است که فرزندتان را غافلگیر کرده و حداقل دلش را با یک جکوزی کوچک و نقلی شاد کنید. چنین به نظر می‌رسد که این امکان ویژه برای یک هتل بسیار جذاب بوده و او را نسبت به هتل‌های هم‌سطح خودش برتر کرده است.
نکته دیگری که می‌توان در مورد هتل اسپینو مشهد بیان کرد نزدیک بودنش به ایستگاه مترو ۱۷ شهریور است. همان‌طور که گفتیم این هتل در خیابان ۱۷ شهریور قرار دارد و شما به ایستگاه مترو دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از این طریق به تمامی نقاط و اماکن تفریحی مدنظرتان و هر جایی که خواستید بروید. علاوه بر موارد ذکر شده، قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن از مجتمع گردشگری بابا قدرت نیز دیدن کرده و ساعات مفرحی را در آنجا تجربه کنید. باغ خونی نیز یکی دیگر از مراکز گردشگری نزدیک به هتل اسپینو مشهد است که یکی از بهترین آثار معماری مشهد به شمار می‌آید و در فاصله بسیار کمی از هتل قرار دارد.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان اسپینو مشهد


فاصله هتل اسپینو مشهد تا بازار رضا: ۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تفریحی بابا قدرت: ۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع زیست خاور: ۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید خورشید: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۹ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری پروما: ۹ کیلومتر
فاصله تا بازار بین‌المللی سپاد: ۱۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است