search
menu

هتل ارم مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ارم مشهد
اماکن نزدیک هتل ارم مشهد

درباره هتل ارم مشهد


هتل ارم مشهد از هتل‌های سه ستاره اما ارزان‌قیمت شهر مشهد مقدس است که در نزدیکی حرم امام رضا علیه‌السلام قرار گرفته است. باوجوداینکه تنها چند سال از تأسیس این هتل می‌گذرد، نام و آوازه هتل ارم مشهد به گوش بسیاری از زائران رسیده است؛ دلیل این شهرت چیزی نیست جز نظافت اتاق‌ها و رفتار شایسته کارکنان متعهد و مجرب هتل ارم مشهد. البته مزایای اقامت در هتل ارم مشهد بی‌شمارند: این هتل از امکانات فراوانی نظیر آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سرویس بهداشتی و فرنگی، تلویزیون در لابی و سیستم اعلام و اطفاء حریق برخوردار بوده و خدمات متنوعی چون پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات باربری، خدمات پرینت و دورنگار، تاکسی‌سرویس، سرویس رفت‌وآمد به حرم، زنگ هشدار و بیدارباش و .. را به میهمانان خود عرضه می‌دارد. علاوه بر این‌ها، هتل ارم مشهد به آن دسته از میهمانانی که تمایل دارند در مشهد مقدس به گشت‌وگذار بپردازند، خدمات تور و شهرگردی ارائه می‌دهد.
میهمانان با انتخاب هتل ارم مشهد می‌توانند واحد اقامتی خود را از میان ۴۰ باب اتاق دل‌باز و تمیز –متشکل از پلان‌های دو تخته، دو تخته فولبرد، سه تخته، سه تخته فولبرد، چهار تخته، چهار تخته فولبرد، پنج تخته و پنج تخته فولبرد- با قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی برگزیده و اقامتی به‌یادماندنی را در این هتل نوساز تجربه کنند. گفتنی است که هر یک از واحدهای اقامتی هتل ارم مشهد از مبلمانی شیک و دکوری بسیار زیبا تشکیل شده و با کلیه وسایل اقامتی نظیر یخچال، تلویزیون، تلفن، دراور، کمد لباس، پاور سوئیچ و لوازم بهداشتی استحمام مجهز شده است. برای رفاه بیشتر میهمانان، سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی در هر اتاق گنجانده شده است تا میهمانان عزیز از این بابت نیز مشکلی نداشته باشند. ازآنجایی‌که امنیت و راحتی میهمانان برای هتل ارم مشهد در اولویت قرار دارد، این هتل هر واحد اقامتی خود را به سیستم‌های اعلام حریق، اطفاء حریق و تهویه مطبوع مجهز کرده است تا در صورت بروز حوادث ناگوار نیز میهمانان در امنیت کامل جانی باشند.
میهمانان هتل ارم مشهد پس از بیدار شدن از خوابی راحت در تختخوابی‌ نرم می‌توانند به رستوران هتل مراجعه کرده و صبحانه لذیذ و خوشمزه خود را از بوفه هتل برگزیده و نوش جان کنند. رستوران هتل ارم مشهد با گنجایشی حدود ۱۱۰ نفر قادر است تمام نیازهای خوردوخوراک میهمانان را برآورده ساخته و با فضای آرام و صمیمی خود، میزبانی درخور برای زائران و مسافران عزیز شهر مقدس مشهد باشد.
بی‌تردید یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب هتل در مشهد توسط زائران عزیز، فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا است و باید گفت که هتل ارم مشهد از این مزیت کاملاً برخوردار است. این هتل نه‌تنها در جوار حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام قرار گرفته، بلکه به بسیاری از جاذبه‌های تجاری و دیدنی مشهد نظیر مجتمع تجاری زیست خاور، پارک کوهسنگی، بازار رضا، پارک ملت، مسجد هفتادودو تن، مصلی تاریخی مشهد و .. بسیار نزدیک است. همچنین ازآنجایی‌که این هتل در مسیر اصلی تردد اتوبوس‌های تندروی مشهد قرار گرفته است، میهمانان هتل می‌توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به‌راحتی به‌تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشند.
در آخر باید گفت که هتل ارم مشهد با موقعیت مکانی مناسب، امکانات فراوان و خدمات بی‌شمار خود یکی از بهترین گزینه اقامتی هر زائر و گردشگری می‌تواند باشد.

اماکن نزدیک هتل ارم مشهد


فاصله هتل ارم مشهد تا بازار رضا: ۳.۲ متر
فاصله هتل ارم مشهد تا ورودی باب الرضا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل ارم مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل ارم مشهد تا برج تجاری آلتون: ۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل ارم مشهد تا مصلی تاریخی مشهد: ۷.۴ کیلومتر
فاصله هتل ارم مشهد تا آرامگاه خواجه مراد: ۱۹.۶ کیلومتر



امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است