search
menu

هتل مشاهیر مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مشاهیر مشهد
اماکن نزدیک هتل مشاهیر مشهد

درباره هتل مشاهیر مشهد


همان‌طور که می‌دانید مشهد از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور عزیزمان ایران است. خوشبختانه این شهر زیبا که سالانه پذیرای میلیون‌ها مهمان داخلی و خارجی است، از تنوع هتل‌های خوبی برخوردار است. یکی از هتل‌های خوب مشهد، هتل مشاهیر است. هتل Mashahir در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و از همان زمان تاسیس، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این هتل شیک و زیبا، ۶ طبقه است و با مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر، آماده پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی شهر مشهد است.
هتل مشاهیر، یک هتل ۲ ستاره است و از امکانات قابل قبولی برخوردار است. بخصوص این هتل مناسب عزیزانی است که تمایل دارند با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه از امکانات خوبی بهره‌‌مند شوند. اتاق‌های هتل مشاهیر مشهد، بسیار لوکس و زیبا هستند و طراحی داخلی زیبا، از ویژگی‌های خوب این هتل به شمار می‌رود. از اتاق‌های هتل مشاهیر ‌می‌توان به سوئیت دو نفره، آپارتمان یک‌خوابه دو نفره، سوئیت سه نفره و آپارتمان یک‌خوابه پنج نفره است. آپارتمان یک خوابه پنج نفره بسیار مناسب برای خانواده‌هایی است که با فرزندان خردسال خود به شهر مشهد سفر می‌کنند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت هتل مشاهیر، کارکنان حرفه‌ای، دقیق و مسئولیت‌پذیر است. کارکنان هتل با خوش‌رویی هرچه تمام، از مهمانان شهر مشهد خوشامدگویی کرده و با مهربانی به وظایف خود رسیدگی می‌کنند. لازم به ذکر است پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است. اتاق‌های هتل مشاهیر دارای امکانات مناسبی هستند تا مهمانان کاملا احساس راحتی کنند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به IPTV، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاور سوئیچ، دراور، میز تحریر، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد. همچنین از دیگر مزیت اتاق‌ها، بالکن با چشم‌اندازی زیبا به سمت خیابان است. ناگفته نماند وجود آشپزخانه در اتاق‌ها، امکان آشپزی و صرفه‌جویی در هزینه را برای شما به ارمغان می‌آورد.
هتل مشاهیر دارای رستورانی با ظرفیت ۵۰ نفر است که غذاهای خوشمزه‌ای با کیفیت مطلوب در آن ارائه می‌شود. همان‌طور که بهتر می‌دانید وجود رستوران در داخل هتل، مهمانان را از جستجوی رستوران بی‌نیاز کرده و از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند. این هتل زیبا از امکاناتی نظیر آسانسور و نمازخانه نیز برخوردار است. امکاناتی همچون دستگاه پرینتر، اسکن و کپی برای مهمانانی که برای مقاصد به شهر مشهد سفر می‌کنند، مناسب است. در اوقات فراغتان در هتل می‌توانید از شبکه پخش فیلم استفاده کرده و یا به ‌کافی‌شاپ هتل رفته و نوشیدنی‌ها و دسر مورد علاقه‌تان را میل کنید. روزنامه رایگان نیز در اختیار دنبال‌کنندگان اخبار قرار می‌گیرد.
یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به مشهد، زیارت حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام است و نزدیکی هتل به حرم تاثیر بسزایی در محبوبت هتل‌های این شهر دارد. هتل مشاهیر که در خیابان امام رضا علیه‌السلام قرار گرفته است، فاصله‌ای ۱۰ دقیقه‌ای با حرم دارد که رفت‌وآمد به حرم و زیارت را برای مهمانان آسان می‌کند. همچنین نزدیکی هتل به مراکز تجاری، همچون بازار امام رضا از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل دو ستاره است. مهمانان عزیز می‌توانند حین قدم زدن در اطراف هتل به خرید سوغاتی‌های این شهر زیارتی اقدام نمایند. متاسفانه این هتل از امکان ترانسفر رفت و برگشت برخوردار نیست. همچنین نبود پارکینگ در هتل ممکن است اقامت در این هتل را برای مهمانان کمی دشوار سازد. فاصله هتل مشاهیر از راه آهن و فرودگاه، به ترتیب ۴ و ۸ کیلومتر است.

اماکن نزدیک هتل مشاهیر مشهد


فاصله هتل مشاهیر از بازار رضا: ۵۰۰ متر
فاصله هتل مشاهیر از مجتمع تجاری زیست خاور: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل مشاهیر از مجتمع تجاری الماس شرق: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل مشاهیر مشهد از نمایشگاه بین‌المللی: ۲۰.۷ کیلومتر
فاصله هتل مشاهیر مشهد از سرزمین موج‌های خروشان: ۲۱ کیلومتر
فاصله هتل مشاهیر مشهد از آرامگاه فردوسی: ۲۲ کیلومتر



امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است