search
menu

هتل آپارتمان مجید مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مجید مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان مجید مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان مجید مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان مجید مشهد


هتل آپارتمان مجید از هتل‌ های تازه تاسیس شده در شهر مقدس مشهد است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است. این هتل آپارتمان جزو هتل های نزدیک به حرم شناخته می شود و زائران در صورت اقامت در این هتل آپارتمان می توانند در عرض ۸ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر دسترسی داشته باشند. این هتل آپارتمان دارای ۴ طبقه و ۱۲ واحد اقامتی است که همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده خود آماده خدمت رسانی به میهمانان از سراسر کشور است.
به دلیل موقعیت مکانی عالی این هتل به راحتی می توانید به ایستگاه های اتوبوس های تندرو و مترو دسترسی داشته باشید و بدین طریق از تمامی جاهای دیدنی بازدید کنید. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه مشهد نیز حدودا ۲۰ دقیقه است که از طریق تاکسی های شهری و تاکسی های فرودگاه دسترسی خواهید داشت. در نزدیکی هتل آپارتمان مجید پارکی به نام گل نرگس وجود دارد و این پارک محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت و پیاده روی است، همچنین در هنگام اقامت در این هتل آپارتمان می توانید از پنجره های اتاق ها چشم انداز زیبایی از پارک را تماشا کنید. علاوه بر موارد ذکر شده، به دلیل موقعیت مکانی خوب این هتل آپارتمان چندین پاساژ و مرکز تجاری در نزدیکی آن وجود دارند که برای طرفداران خرید بهترین گزینه است. در حالت کلی، هتل آپارتمان مجید برای زائرانی مناسب است که به دنبال مکانی دنج با هزینه کم هستند، بنابراین با خیال راحت در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان مجید مشهد


این هتل آپارتمان دارای کیفیت خوب با محیطی آرام است. از امکانات عمومی ارائه شده در این هتل آپارتمان می توان به رستوران مجهز، پارکینگ عمومی، کافی شاپ، اینترنت وای فای رایگان در لابی اشاره کرد .هتل آپارتمان مجید ظرفیت ۱۱۰ مسافر را دارد و با ارائه امکانات مناسب خود در طی سال مملو از مسافر می شود. از مزیت های اصلی این هتل آپارتمان علاوه بر نزدیکی به حرم می توان به نظافت و تمیزی آن اشاره کرد، همچنین در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات هستند. نمازخانه، صندوق امانات و پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۱۲ خودرو به صورت رایگان جزو امکانات عمومی این هتل آپارتمان به شمار می روند. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، برای زمان اقامتشان در این هتل آپارتمان امکانات رفاهی مناسبی فراهم کرده اند. در لابی هتل نیز اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش و خدمات تهیه تور و بلیط وجود دارند. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل آپارتمان اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان مجید دارای واحدهای دو تخته، سه تخته، آپارتمان یکخوابه دونفره، سه نفره، چهار نفره است. در هیچ یک از واحدهای این هتل آپارتمان امکان ظرفیت اضافی وجود ندارد. در واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان خدمات خانه داری به طور رایگان انجام می گیرد. همچنین همه واحدهای اقامتی شامل امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، چای ساز، رخت آویز، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، مینی بار باهزینه، آب رایگان، کمد لباس، امکان پخت و پز هستند. هزینه اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان، برای کودکان ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم بها و برای افراد بالای ۷ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان مجید دارای ظرفیت ۱۰۰ نفری است که انواع مختلفی از غذاها را ارائه می دهند. در هتل‌آپارتمان مجید برای صرف غذاهای لذیذ و متنوع و نوشیدنی رستوران ایرانی دایر گردیده است. در کافی شاپ نیز انواع نوشیدنی‌های خوشمزه ارائه می شوند. اگر تمایل به سفارش غذا از جای دیگر را داشته باشید، پیشنهاد ما رستوران رضایی در چند قدمی هتل است.

فاصله هتل آپارتمان مجید مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است