search
menu

هتل آپارتمان مهتاب مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
هتل آپارتمان مهتاب مشهد
نیم نگاهی به هتل آپارتمان مهتاب مشهد
اتاق های هتل آپارتمان مهتاب مشهد
امکانات اتاق های هتل آپارتمان مهتاب مشهد
امکانات و خدمات هتل آپارتمان مهتاب مشهد
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان مهتاب مشهد

هتل آپارتمان مهتاب مشهد


هتل آپارتمان مهتاب مشهد یکی دیگر از هتل آپارتمان های مناسب در مشهد است. این هتل آپارتمان موقعیت مکانی مناسبی دارد اما اگر هدفتان از رزرو بلیط هواپیما مشهد فقط زیارت است پس نزدیکی به حرم اولویت تان برای انتخاب هتل خواهد بود در این صورت شاید هتل آپارتمان مهتاب گزینه اقامتی چندان مناسبی برای شما نباشد. هرچند که این هتل آپارتمان به ایستگاههای وسیله های حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس های بی آر تی نزدیک است و مهمانان می توانند با استفاده از از این اتوبوس ها در عرض چند دقیقه به حرم برسند.

نیم نگاهی به هتل آپارتمان مهتاب مشهد


هتل آپارتمان مهتاب مشهد د در سال ۱۳۹۴ در خیابان امام رضا ساخته شد و هتلی نسبتاً تازه ساخت است و امکانات و وسیله های داخل اتاق ها هنوز نو هستند؛ هتل آپارتمان مهتاب مشهد در خیابان امام رضا ۳۷ قرار دارد. هتل آپارتمان مهتاب مشهد هتلی معمولی و متوسط است و به افرادی که به دنبال هتلی ارزان قیمت هستند یا می‌خواهند کمی در هزینه های سفر صرفه جویی کنند و در عین حال از خدمات و امکانات نسبتا مناسبی برخوردار باشند پیشنهاد می شود.

اتاق های هتل آپارتمان مهتاب مشهد


هتل آپارتمان مهتاب اتاق‌هایی دلباز و نسبتاً بزرگ دارد انواع اتاق های این هتل آپارتمان شامل اتاق دو تخته با دو تخت خواب با ظرفیت ۲نفر، اتاق سه تخته با ظرفیت سه نفر و یک نفر اضافه، اتاق چهار تخته با ظرفیت سه تخت خواب و یک نفر اضافه و اتاق پنج تخته با پنج تختخواب و یک نفر اضافه هستند.

امکانات اتاق های هتل آپارتمان مهتاب مشهد


اتاق های هتل آپارتمان مهتاب مشهد از طراحی و دکوراسیون بسیار ساده‌ای برخوردار است با این حال امکانات مناسبی داخل اتاق ها قرار دارد همه اتاق های هتل آپارتمان مهتاب مشهد مبله بوده و مجهز به امکاناتی مانند حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند اتاق های هتل مهتاب آشپزخانه مجهزی هم دارند؛ آشپزخانه اتاق های این هتل دارای اجاق گاز، یخچال و فلاسک هستند اما با این حال ظرف و ظروفی در آشپزخانه اتاق ها قرار داده نشده است. هتل آپارتمان مهتاب داخل اتاق ها تلویزیون هم قرار داده است تا مهمانان اوقات فراغت و بیکاری خود در اتاق را با تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سپری کنند.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان مهتاب مشهد


هتل آپارتمان مهتاب مشهد امکانات و خدمات مختلفی به مهمانان خود ارائه می دهد مهمانان با اقامت در این هتل به خدماتی مانند خدمات لباسشویی، خدمات تاکسی سرویس، روزنامه رایگان، آسانسور، فروشگاه و سیستم بیدارباش دسترسی داشته و از آنها استفاده خواهند کرد. گذشته از این، هتل آپارتمان مهتاب مشهد گیم نت هم دارد که به خوبی می تواند سر گیمرها و نوجوانان را گرم کند. رستوران این هتل مجموعه ای از غذاهای مختلف را در اختیار مهمانان قرار می دهد هر چند که برخی از مهمانان از تنوع و کیفیت غذاهای هتل چندان راضی نیستند. دستگاه خودپرداز، رستوران، خدمات خانه داری و گشت نیمروزی از دیگر خدمات و امکانات هتل آپارتمان مهتاب هستند. هتل مهتاب از کارکنان خوبی هم برخوردار است که تمامی تلاش خود را می کنند تا همیشه با روی گشاد و باز از مهمانان هتل پذیرایی و استقبال کنند. کارکنان بخش پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و پاسخ گویی به مهمانان هستند.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان مهتاب مشهد


فاصله هتل آپارتمان مهتاب مشهد تا حرم مطهر: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان مهتاب مشهد تا بازار رضا: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان مهتاب مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور:۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان مهتاب مشهد تا پارک کوهسنگی: ۹ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان مهتاب مشهد تا سرزمین موج های آبی: ۹٫۸ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان مهتاب مشهد تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: ۲٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است