search
menu

هتل آپارتمان مهستان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مهستان مشهد
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل آپارتمان مهستان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان مهستان مشهد


هتل آپارتمان مهستان مشهد از هتل آپارتمان های نسبتا نوساز مشهد است که در سال ۱۳۹۴ پا به عرصه مهمانداری از زائرین امام رضا گذاشته است. هتل ها و آپارتمان های فراوانی برای اقامت در مشهد وجود دارد اما خوبی اقامت در این هتل آپارتمان نزدیکی آن به حرم است که به جرات می توان گفت هدف بیشتر زائرانی که با خرید بلیط هواپیما به مشهد سفر می کنند همین است. موقعیت جغرافیایی هتل نه تنها دسترسی مهمانان را به حرم مطهر آسان کرده بلکه مهمانان به بازارها و مراکز خرید مشهد نیز دسترسی آسانی خواهند داشت. ایستگاه های اتوبوس و وسیله های حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی هتل هستند و مهمانان از طریق آن ها می توانند به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند. مشهد شهری است که حظ معنوی و کیف دنیا را یکجا به مهمانانش ارائه می دهد اما از آن جا که بیشتر به بخش معنوی این شهر توجه شده شاید کمتر کسی از مکان های هیجان انگیز مشهد آگاه باشد به هرحال اگر قصد بازدید و تجربه تفریحات موجود در مشهد را دارید بد نیست بدانید که فاصله هتل آپارتمان مهستان تا این تفریحات کمی زیاد است و شاید مجبور به استفاده از خودروی شخصی یا وسیله های حمل و نقل عمومی برای رسیدن به این تفریحات شوید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


مهستان ۷۰ واحد اقامتی شامل سوئیت های دو تخته و سه تخته،‌ سوئیت یک خوابه چهارتخته و سوئیت دو خوابه ۵ تخته است. تمامی این اتاق ها همراه با صبحانه و نهار و شام رزرو می شوند. اهمیت این صبحانه و نهار و شام همراه با اتاق را زمانی که از گشت و گذار در جاهای دیدنی مشهد خسته شده اید بیشتر متوجه می شوید. به جز این خدمات اتاق های هتل امکانات خوبی هم دارند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکاناتی مانند صندوق امانات،‌ یخچال و کمد لباس هستند. برخی از واحدها دارای امکاناتی مانند دراور،‌ آباژور،‌ چای ساز،‌ رخت آویز، دمپایی، تلفن و بالکن هستند. برای سرگرمی مهمانان در اتاق ها تلویزیون با شبکه های خبری قرار داده شده است و همچنین مهمانان در اتاق ها امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. البته برای استفاده از اینترنت هتل حجم محدودی در نظر گرفته شده است. برخی از واحدها دارای سرویس فرنگی و ایرانی اند اما سرویس حمام اتاق ها همگی مجهز به لوازم بهداشتی هستند. برای سرمایش اتاق ها از سیستم فن کوئل استفاده شده است. اتاق ها علاوه بر این که دارای صندوق امانات اند نوع قفل دربشان هم کارتی است پس از بابت امنیت اتاق ها خیالتان راحت باشد.

رستوران هتل


بعد از بازدید از اماکن زیارتی مشهد قطعا یک غذا و نوشیدنی خوب مکمل زیارتتان خواهد بود. mahestan hotel apartment دارای رستورانی با فضای دنج است که انواع غذاهای خوش عطر و طعم ایرانی را آماده کرده و تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت مهمانان به کار می برد. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۱۸۰ مهمان را دارد. مهستان کافی شاپ مدرنی هم دارد که با مجموعه ای از نوشیدنی های گرم و سرد آماده پذیرایی از مهمانان است.

امکانات و خدمات کلی هتل


با این که هتل تا حرم فاصله کمی دارد اما تا برخی از جاهای دیدنی مشهد فاصله نسبتا زیادی دارد و این ماجرا به ویژه برای آن ها که برنامه سفر سه روزه به مشهد ریخته اند اهمیت بسیاری دارد. اما نگران نباشید چون می توانید با استفاده از گشت غیر رایگان هتل به جاذبه ها و مراکز تفریحی مختلف مشهد سرزده و دیگر نیازی به راهنمای سفر به مشهد نخواهید داشت. مهستان در طبقه همکف خود لابی نسبتا بزرگی دارد که مهمانان در آن به خدمات و امکاناتی مانند روزنامه، تلویزیون ال سی دی با شبکه پخش فیلم، تلفن و اینترنت دسترسی خواهند داشت. بخش نظافت و پاکیزگی هتل شامل خدمات خشک شویی و خدمات نظافت روزانه است. مهستان باشگاه ورزشی ندارد اما وسیله های سرگرمی مانند تنیس روی میز و فوتبال دستی را برای سرگرمی مهمانانش فراهم کرده است. اتاق ماساژ، خدمات بیدارباش، خدمات باربری، دستگاه واکس کفش و فروشگاه از دیگر خدمات این هتل هستند. بخش پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مهمانان است و تمامی تلاش خود را برای تحویل هرچه سریعتر و بدون معطلی اتاق ها به کار می برد.

فاصله هتل آپارتمان مهستان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک میرزا کوچک خان: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا حرم ورودی باب الرضا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی مشهد: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مدرسه علمیه عباسقلی خان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد هفتاد و دو تن: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است