search
menu

هتل محلات مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل محلات مشهد
اتاق‌های هتل محلات مشهد
رستوران و کافی شاپ هتل محلات مشهد
لابی هتل محلات مشهد
سایر امکانات و خدمات هتل محلات مشهد
اماکن دیدنی نزدیک به هتل محلات مشهد

درباره هتل محلات مشهد


هتل محلات مشهد از هتل‌های ۳ ستاره شهر مشهد است که امکان اقامتی راحت و آسوده را برای گردشگران این شهر به وجود می‌آورد. اگر شما از آن دست گردشگرانی هستید که می‌خواهید همزمان با خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد و با هزینه اندکی در این شهر اقامت داشته باشید، بدون تردید Mahallat Hotel یک گزینه بسیار خوب برایتان خواهد بود. زیرا این هتل، ضمن مقرون به صرفه بودن نسبت به چندین اقامتگاه دیگر در شهر مشهد، با تکیه بر تجربیات خود امکانات بسیار خوبی برای مهمانانش فراهم آورده است.

اتاق‌های هتل محلات مشهد


اتاق‌های هتل محلات مشهد مهم‌ترین مولفه آن هستند. این اتاق‌ها که تعدادشان در مجموع به ۵۲ باب می‌رسد، با محیط آرام و ساکت خودشان نقش پر رنگی در رقم خوردن راحتی مهمانان هتل محلات ایفا می‌کنند. اغلب اتاق‌های هتل محلات مشهد ۳ یا ۴ تخته هستند و در آنها اکثر امکانات لازم برای اقامت آسوده فراهم شده است. مهیا بودن وسایل گرمایشی و سرمایشی در داخل تک تک اتاق‌های این هتل باعث می‌شود که شما پس از گشت و گذار در شهر و خستگی و ناشی از آن در وضعیت دمایی بسیار مناسبی به استراحت بپردازید.

رستوران و کافی شاپ هتل محلات مشهد


بدون تردید یافتن اقامتگاهی در مشهد که هم ارزان قیمت باشد و هم رستوران و کافی شاپ لوکسی را در اختیار مهمانان قرار دهد، بسیار سخت است. اما اگر نام هتل محلات مشهد را به خاطر بسپارید، دیگر با چنین موضوع سختی روبرو نخواهید شد. رستوران و کافی شاپ دلنشین و دنج هتل محلات مشهد کار شما را در یافتن محلی مناسب برای میل کردن غذاها و نوشیدنی‌های خوش طعم راحت خواهد کرد.

لابی هتل محلات مشهد


لابی هتل محلات مشهد یکی از مکان‌های مورد علاقه اکثر مهمانانی است که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند. چرا که با تعبیه شدن تلویزیونی در این مکان، مهمانان دور هم می‌توانند به تماشای فیلم‌ها و شبکه‌های مختلف مشغول شوند. همچنین در لابی هتل محلات مشهد امکان وصل شدن به سرویس اینترنت بی سیم رایگان نیز وجود دارد. نکته جالب در مورد اینترنت بی سیم این است که استفاده از آن به صورت نامحدود ممکن است.

سایر امکانات و خدمات هتل محلات مشهد


هتل محلات مشهد با ارائه امکانات و خدمات مختلف، شرایط مناسبی برای میزبانی از مهمانانش به دست آورده است. برای مثال، تعبیه شدن ۲ آسانسور در ساختمان این اقامتگاه باعث می‌شود که مهمانان هتل محلات مشهد با هیچ مشکلی در دسترسی به طبقات فوقانی ساختمان این اقامتگاه روبرو نشوند. هتل محلات مشهد دارای یک باب نمازخانه بسیار تر و تمیز بوده و مکان ایده آلی برای انجام فرایض دینی به وجود آورده است. برای آن دست از مهمانانی که با خودروی شخصی مسافر مشهد شده‌اند، پارکینگ این هتل یک موهبت بسیار بزرگ خواهد بود. خدمات مربوط به خانه داری، باربری، تحویل روزنامه، صندوق امانات، لباسشویی و نگهداری از چمدان‌ها نیز از سرویس‌هایی که در کنار تاکسی سرویس توسط کارکنان هتل محلات مشهد تقدیم مهمانان می‌شوند. شما می‌توانید از دستگاه واکس هتل محلات مشهد نیز برای براق کردن کفش‌هایتان استفاده نمایید. ضمنا، کپسول آتشنشانی و وسایل کمک‌های اولیه نیز در مکان‌های مختلف هتل تعبیه شده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل محلات مشهد


فاصله هتل محلات مشهد تا گنبد سبز: ۵۵۰ متر
فاصله هتل محلات مشهد تا بازار رضا: ۸۰۰ متر
فاصله هتل محلات مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل محلات مشهد تا باغ خونی: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل محلات مشهد تا پارک میرزا کوچک خان: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل محلات مشهد تا مدرسه عباسقلی خان: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل محلات مشهد تا مجتمع توریستی بابا قدرت: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل محلات مشهد تا بازار جنت: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل محلات مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل محلات مشهد تا پارک وحدت: ۴٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است