search
menu

هتل مدینه الرضا مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مدینه الرضا مشهد
واحدهای اقامتی هتل مدینه الرضا مشهد
امکانات رفاهی هتل مدینه الرضا مشهد
رستوران هتل مدینه الرضا مشهد
موقعیت مکانی هتل مدینه الرضا مشهد
اماکن نزدیک به هتل مدینه الرضا مشهد

درباره هتل مدینه الرضا مشهد


عنوان نزدیک‌ترین هتل ۵ ستاره مشهد به حرم مطهر امام رضا (از ورودی خیابان شیرازی) به‌تنهایی کافی است که هتل مدینه الرضا مشهد را به گزینه اقامتی اصلی بسیاری از زائران مبدل سازد. این هتل برگزیده و خوش‌نام که به‌تازگی در مشهد مقدس احداث گردیده است، در فاصله چند قدمی (۸۰ متری) بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) قرار گرفته و با داشتن امکاناتی از قبیل: استخر، سونا، پارکینگ، اتاق بازی کودکان، فروشگاه، کتابخانه و رستورانی با ظرفیت ۴۰۰ نفر، تمامی اسباب آسایش و فراغت خریداران بلیط هواپیما مشهد را در فضای دلگشا و وسیع خود جای داده است.

واحدهای اقامتی هتل مدینه الرضا مشهد


هتل لوکس و شگفت‌انگیز مدینه الرضا مشهد جزء افتخارات شهر مشهد در امر میزبانی و هتلداری بشمار می‌رود؛ مکانی متشکل از ۱۸ طبقه که با ۲۸۸ واحد اقامتی گوناگون خود به استقبال زائران و گردشگران می‌رود تا لحظاتی سرشار از آرامش و مسرت را برای آن‌ها رقم زند. کافی است یکی از طرح‌های اقامتی متنوع این هتل را برای خود رزرو کنید تا در مدت‌زمان اقامت در مشهد، با برخورداری از امکانات مطلوب این اتاق‌ها، رفاه و راحتی خودتان را تضمین سازید. از برجسته‌ترین تجهیزات واحدهای اقامتی هتل مدینه الرضا مشهد می‌توان به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی اشاره کرد. این در حالی است که چیدمان وسیله‌های داخل این واحدها نیز بسیار جذاب و دل‌فریب بوده و فضای یکدست و باصفایی را خلق کرده است.

امکانات رفاهی هتل مدینه الرضا مشهد


باید اذعان کرد که برخلاف بسیاری از اقامتگاه‌های دیگر، جذابیت Madinah Al-Reza Hotel فقط به واحدهای اقامتی دل‌باز و زیبای آن محدود نمی‌شود. بلکه جای‌جای این اقامتگاه می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود سازد. برای مثال، اگر سری به آتلیه هتل مدینه الرضا مشهد بزنید، صاحب عکس‌های بسیار زیبایی از خود در پس‌زمینه حرم و دیگر اماکن گردشگری مشهد خواهید بود. ناگفته نماند که هتل مدینه الرضا مشهد، کتابخانه‌ای مطلوب با عناوینی خواندنی را نیز در فضای خود جای داده است.
برای کسانی که دوست ندارند برای خرید خار و بار فضای هتل مدینه الرضا مشهد را ترک کنند نیز فروشگاهی در محوطه هتل گنجانده شده است تا امکان خرید اقلام مختلف در این هتل برای مهمانان فراهم گردد. از نظر برخی مهمانان سابق هتل، کاربردی‌ترین و دل‌پذیرترین امکانات هتل استخری است که در این مکان تعبیه شده است. این استخر به شما کمک می‌کند که قوای ذهنی و جسمی خود را پس از گشت‌وگذاری طولانی در پایتخت معنوی کشورمان، بازیابی کنید و خود را برای روز دیگر و جاذبه گردی آینده آماده سازید. البته در طول این مدت می‌توانید فرزندان دلبند خود را به اتاق بازی بی‌نظیر هتل مدینه الرضا مشهد ببرید تا آن‌ها نیز در آنجا سرگرم شوند و از اقامت خود لذت ببرند. خوب است بدانید که مهمانان Madinah Al-Reza Hotel فرصت برخورداری از دستگاه خودپرداز این اقامتگاه را نیز دارند.
همچنین بهره‌مندی از سرویس‌هایی مثل ترانسفور رفت‌وبرگشت به فرودگاه، خدمات نظافتی، تاکسی‌سرویس و تحویل روزنامه نیز از خدمات همیشگی و روزمره هتل مدینه الرضا به مهمانان محسوب می‌شود. در کنار تمامی امکانات ذکرشده، استفاده از پارکینگ هتل مدینه الرضا باعث شده تا آسودگی مهمانان فراهم گردد. این پارکینگ که ظرفیت ۱۱۰ خودرو را دارد، به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته و امنیت خودروهای این افراد را کاملاً تأمین می‌نماید.

رستوران هتل مدینه الرضا مشهد


رستوران شیک و حیرت‌انگیز هتل مدینه الرضا مشهد با فضای دل‌نشین و دنج و غذاهایی که طعمی باورنکردنی دارند، رضایت شما را از انتخاب این اقامتگاه چندین برابر خواهد کرد. البته اگر دوست داشتید فضای رمانتیک و دل‌نشین دیگری را هم تجربه کنید، بد نیست سری به کافی‌شاپ هتل مدینه الرضا مشهد بزنید و با میل کردن دسرها، کیک‌ها و نوشیدنی‌های دل‌چسب، طعم شیرین اقامت در مشهد را بچشید.

موقعیت مکانی هتل مدینه الرضا مشهد


همان‌طور که بدان اشاره شد، هتل مدینه الرضا مشهد در فاصله ۸۰ متری به حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است، این بدان معناست که این هتل به گستره وسیعی از جاهای دیدنی مشهد و اماکن پرگردشگری که در این محدوده واقع شده‌اند، دسترسی کامل دارد. جاذبه‌های گردشگری محبوبی نظیر مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، موزه مردم‌شناسی، موزه نجوم و ساعت، پارک باغ ملی، بازار رضا، خانه ملک و بوستان میرزا کوچک خان همگی در شعاع ۲ کیلومتری هتل قرار دارند و بازدید از آن‌ها با صرف اندک زمانی برای شرکت کنندگان در تور گردشگری مشهد امکان‌پذیر خواهد بود.
نکته بسیار قابل‌توجه در مورد هتل مدینه الرضا مشهد که نظر عده زیادی را جلب می‌کند، رایگان بودن اقامت کودکان زیر ۳ سال در این هتل است. تمامی این موارد نشان می‌دهند که هتل مدینه الرضا مشهد، اقامتگاهی است که نظیر آن را در این شهر به‌سادگی نمی‌توان یافت.

اماکن نزدیک به هتل مدینه الرضا مشهد


فاصله هتل مدینه الرضا مشهد تا مسجد هفتاد و دو تن: ۵۰۰ متر
فاصله هتل مدینه الرضا مشهد تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۶۰۰ متر
فاصله هتل مدینه الرضا مشهد تا مسجد گوهرشاد: ۸۰۰ متر
فاصله هتل مدینه الرضا مشهد تا گنبد خشتی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل مدینه الرضا مشهد تا بازار جنت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل مدینه الرضا مشهد تا پارک باغ ملی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل مدینه الرضا مشهد تا مقبره پیر پالان دوز: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل مدینه الرضا مشهد تا بازار رضا: ۱.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است