search
menu

هتل مدینه الجواد مشهد (لیان سابق)

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مدینه الجواد مشهد (لیان سابق)
امکانات عمومی هتل مدینه الجواد مشهد
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل مدینه الجواد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل مدینه الجواد مشهد (لیان سابق)


هتل مدینه الجواد از هتل‌های چهار ستاره در شهر مقدس مشهد است. این هتل سال‌ها با نام لیان فعالیت داشته و در سال ۱۴۰۰ به مدینه الجواد تغییر نام داده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این هتل زیبا در خیابان نواب صفوی قرار دارد و تا حرم مطهر امام رضا بسیار نزدیک است. هتل مدینه الجواد دارای ۸ طبقه و ۱۲۶ اتاق است و در طول سال از مسافران زیادی استقبال می‌کند. همچنین با انتخاب این هتل می‌توانید از مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر مشهد نیز بازدید کنید، برخی از مشهورترین و نزدیک‌ترین جاذبه‌های دیدنی در این شهر عبارت‌اند از مسجد گوهرشاد، موزه نادری، آرامگاه خواجه ربیع، پارک کوهسنگی و غیره. برای بهره‌مندی از ترانسفر فرودگاه این هتل می‌توانید به مسئول مربوطه اطلاع دهید و یک‌بار رفت یا برگشت به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل مدینه الجواد مشهد


در لابی هتل مدینه الجواد برای ۲۰ نفر ظرفیت وجود دارد و در بخش پذیرش نیز پرسنل با خوش‌رویی و احترام از مسافران استقبال کرده و در فراهم شدن اقامتی بهتر تلاش می‌کنند. با توجه به اینکه در این هتل پارکینگ اختصاصی دایر بوده و برای ۱۲۶ خودرو به صورت رایگان ظرفیت وجود دارد. در صورت نیاز به اینترنت وای فای نیز می‌توانید به لابی هتل بروید و از اینترنت رایگان و نامحدود بهره‌مند شوید. برای استفاده از فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به لابی هتل بروید. همچنین دسترسی به تمامی طبقات از طریق آسانسور است و خدمات ویژه برای معلولین در نظر گرفته‌شده است. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌ها نیز می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی بهره‌مند شوید. برای نگهداری از چمدان و وسایل مسافران در لابی اتاق چمدان تعبیه‌شده است. بر اساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود.

امکانات تفریحی هتل


در هتل مدینه الجواد امکانات تفریحی نیز دایر شده‌اند که عبارت‌اند از استخر سرپوشیده، سونا و انواع ماساژ. برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و برای رفع خستگی در طول سفر این امکانات پیشنهاد می‌شوند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک تخته سینگل، اتاق دو تخته، اتاق دو تخته توئين استاندارد، اتاق دو تخته دوبل استاندارد، سوئیت یک خوابه دو نفره استاندارد، آپارتمان دو نفره یک خوابه. با توجه به قوانین این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد به ساعت پروازتان دقت داشته باشید. در هنگام اقامت در این هتل برای کودکان زیر ۳ سال نیازی به پرداخت هزینه اقامت ندارید و برای کودکان ۳ تا ۶ سل نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم‌بها محاسبه می‌گردد. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر یخچال، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، تلفن، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و جکوزی، روم سرویس، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آب رایگان و لوازم بهداشتی.

رستوران هتل


در هتل مدینه الجواد رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر دایر شده است و مسافران برای سرو غذا می‌توانند در سه نوبت صبح، ظهر و شب به این رستوران بروند و انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت ایرانی و محلی نوش جان کنند. همچنین در لابی نیز کافی‌شاپ دایر شده و انواع نوشیدنی و خوراکی را برای مسافران ارائه می‌دهند.

فاصله هتل مدینه الجواد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا گنبد خشتی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است