search
menu

هتل آپارتمان لاوان (جمکران سابق) مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان لاوان (جمکران سابق) مشهد
امکانات هتل لاوان (جمکران سابق) مشهد
خدمات هتل لاوان (جمکران سابق) مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله تا هتل لاوان (جمکران سابق) مشهد اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل آپارتمان لاوان (جمکران سابق) مشهد


هتل لاوان (جمکران سابق) مشهد در شهر زیبای مشهد و در فاصله بسیار نزدیکی از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که شرایطی ایده آل را چه برای زیارت و چه برای تفریح و گشت و گذار مسافران فراهم می سازد. گفتنی است که این هتل علاوه بر امکانات مطلوب و خدمات رفاهی خوبی که دارد، یکی از ارزانترین هتل های شهر مشهد به شمار می رود و همین مسئله ارزش اقامت در هتل را چندین برابر می کند. بازار ها و مراکز تجاری معروفی در اطراف مهمانپذیر لاوان قرار دارند و این امکان را برای مسافران فراهم می سازد تا بدون پیاده روی های طولانی و خسته کننده، تنها در همان اطراف هتل به گشت و گذار و خرید بپردازند.
فاصله هتل تا ترمینال مسافربری و ایستگاه قطار نیز ناچیز است و مسافران می توانند بلافاصله پس از ورود به شهر مشهد به آسانی به هتل دسترسی داشته باشند و خستگی مسیر را برای خود کمتر کنند. شهر مشهد یکی از پرطرفدران ترین نقاط گردشگری ایران است که هم از نظر جاذبه های مذهبی و هم از نظر جاذبه های گردشگری همواره مورد توجه مسافران داخلی و خارجی قرار دارد. شما نیز می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به این شهر دوست داشتنی در هتل آپارتمان لاوان (جمکران سابق) مشهد اقامت داشته باشید و لحظات زیبایی را در هتل تجربه کنید.

امکانات هتل لاوان (جمکران سابق) مشهد


امکانات قابل توجهی که در هتل لاوان (جمکران سابق) مشهد وجود دارد از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند و همین مسئله هتل لاوان را به یکی از محبوب ترین هتل های اطراف حرم تبدیل کرده است. هتل دارای رستورانی با ظرفیت روزانه ۸۰ نفر است که انواع غذاهای ایرانی با کیفیتی مطلوب و لذیذ را می توانید در آن پیدا کنید. لابی هتل با امکانات و ظرفیت ۴۰ نفره ای که دارد محل راحتی را برای استراحت مسافران و همچنین دوره همی های کوچک فراهم می کند.
هتل لاوان دارای فروشگاه است که نیاز مسافران را از بابت رفت و آمد های اضافه برای خرید های کوچک برطرف می سازد. کافی شاپ هتل آپارتمان نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و فضایی زیبا و آرامش بخش را برای گذراندن اوقات فراغت مسافران ایجاد می کند. نمازخانه، پله اضطراری، آسانسور، سیستم اعلام حریق و... از دیگر امکانات این هتل به شمار می روند.

خدمات هتل لاوان (جمکران سابق) مشهد


مهم ترین ویژگی بارز هتل لاوان (جمکران سابق) مشهد رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل هتل است که فضایی دلچسب و دوستانه را برای اقامت مسافران فراهم می کند. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می کند.
گشت نیم روزی از خدمات محبوب مهمانپذیر لاوان به شمار می رود که امکان گردش گروهی از مکان های دیدنی شهر مشهد را برای مهمانان فراهم می سازد. این هتل دارای خدمات خانه داری نیز است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می کند. از دیگر خدمات هتل لاوان می توان به خدمات خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت، ارائه روزنامه رایگان، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی سرویس و... اشاره کرد. لازم به ذکر است مسافران محترم می توانند با تهیه بلیط هواپیما ضمن اقامت در این هتل آپارتمان از خدمات و امکانات موجود در آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل لاوان (جمکران سابق) مشهد در ۶ طبقه بنا شده و دارای ۴۱ باب واحد اقامتی است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۸۰ تخت می رسد. اتاق دو نفره، سوئیت دونفره، سوئیت سه نفره، سوئیت چهارنفره و سوئیت پنج نفره است از انواع واحدهای اقامتی هتل هستند که مسافران می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنید.
واحدهای اقامتی مهمانپذیر لاوان (جمکران سابق) مشهد دارای امکانات نسبتا خوب و راضی کننده ای هستند که از جمله آن ها می توان به آشپزخانه و امکان پخت و پز در سوئیت ها، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت، کمد لباس، تلویزیون، دمپائی و... اشاره کرد.

فاصله تا هتل لاوان (جمکران سابق) مشهد اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است