search
menu

هتل آپارتمان کوثر مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان کوثر مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان کوثر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان کوثر مشهد


یکی از هتل‌آپارتمان‌های خوب و مقرون‌به‌صرفه مشهد که در فاصله کمی از حرم امام رضا (ع) قرار دارد، هتل‌آپارتمان کوثر مشهد است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب، سعی در تأمین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی این هتل به‌گونه‌ای است که هم از شلوغی‌ها و ازدحام اطراف حرم دور است و هم به حرم مطهر و بیشتر جاهای دیدنی مشهد و مراکز خرید مشهد دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانانی که هتل‌آپارتمان کوثر مشهد را برای اقامت انتخاب می‌کنند، از امکانات فراهم شده و خدمات ارائه شده رضایت و خشنود می‌مانند. کارکنان هتل (Kosar Apartment Hotel) بسیار زحمتکش، کاردان و خوش‌برخورد هستند و امام تلاششان را برای تأمین اقامت راحت برای مهمانان می‌کنند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل‌آپارتمان امکانات رفاهی و خدماتی متنوع برای مهمانان فراهم شده‌اند. برای مهمانانی که قصد دارند با خرید بلیط هواپیما مشهد بیشتر اوقاتشان را صرف گشت‌وگذار، زیارت و تفریح کنند، این هتل گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید. مهمانان می‌توانند در اتاق‌ها و لابی هتل به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، اتاق چمدان، نمازخانه، تاکسی‌سرویس، روزنامه رایگان، تلفن، سیستم بیدارباش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.
پذیرش ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل روم سرویس، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، ترانسفر رفت‌وبرگشت به حرم مطهر، گشت نیم روزی (با هزینه)، تهیه بلیط، فتوکپی، فکس، پرینت و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق هتل


هتل‌آپارتمان کوثر در چهار طبقه ساخته شده و دارای ۲۰ باب اتاق است. مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های هتل با امکانات گوناگون، اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویت‌هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی این هتل‌آپارتمان شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، واحدهای یک خوابه چهار تخته و واحدهای یک خوابه پنج تخته هستند. تمیزی و نظافت اتاق‌های هتل بسیار رضایت‌بخش و قابل‌اطمینان هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. چیدمان و دکوراسیون اتاق‌ها نیز زیبا و هماهنگ است.
داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند تخت خواب استاندارد، تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش (شوفاژ)، دراور، رخت‌آویز، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده‌اند. داخل اتاق‌ها آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده‌اند که دارای امکانات پخت‌وپز نظیر اجاق‌گاز، سینک ظرف‌شویی، هود، کابینت، لوازم پخت‌وپز و ظروف پذیرایی هستند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل اتاق به آشپزی بپردازند. راحتی و آسایش اتاق‌ها قابل تضمین هستند و مهمانان در این اتاق‌ها خود را همچون در خانه راحت احساس می‌کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


در رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. مهمانان می‌توانند در ساعات معین روز به رستوران مراجعه و از غذاهای خوشمزه در محیط تمیز و پاکیزه نوش جان کنند.

فاصله هتل‌آپارتمان کوثر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه ملک: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه هارون‌الرشید: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۳٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است