search
menu

هتل خورشید مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خورشید مشهد
امکانات عمومی هتل خورشید مشهد
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل خورشید مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل خورشید مشهد


هتل خورشید یکی از هتل‌های مشهد است که در خیابان دانشگاه قرار دارد. این هتل دو ستاره و مقرون‌به‌صرفه بوده و برای مسافرانی که در هنگام سفر به بودجه و خرجشان دقت دارند، یکی از گزینه‌های بسیار مناسب است، پس در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد با رزرو این هتل خودتان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید. هتل خورشید دارای ۸ طبقه و ۲۸ اتاق است. زمان ساخت این هتل به سال ۱۳۵۴ برمی‌گردد و سال‌ها بعد برای بهبود ارائه خدمات و کیفیت امکانات رفاهی در سال ۱۴۰۰ موردبازسازی کامل قرار گرفت و مسافران بار دیگر راهی این هتل زیبا شدند. با انتخاب این هتل برای اقامت با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به حرم مطهر امام رضا برسید و زیارت کنید، بنابراین از گزینه‌های عالی برای اقامت برای زائرانی است که قصد زیارت عازم مشهد می‌شوند، همچنین گزینه خوب برای دوستداران خرید است، زیرا در نزدیکی این هتل می‌توانید از چندین مرکز خرید بازدید کنید که یکی از مشهورترین آن‌ها مرکز خرید آلتون است و برای هر نوع سلیقه‌ای وسیله یافت می‌شود. دسترسی به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز از طریق ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزا به صورت رفت‌وبرگشت انجام می‌گیرد.

امکانات عمومی هتل خورشید مشهد


در لابی هتل خورشید مشهد برای ۳۰ مسافر به طور همزمان ظرفیت وجود دارد. محلی به عنوان پارکینگ در این هتل دایر شده و برای ۵۰ خودرو ظرفیت وجود دارد. استفاده از این پارکینگ رایگان است. در صورت نیاز به اینترنت نیز می‌توانید به لابی هتل مراجعه کنید و از حجم نامحدود اینترنت به صورت رایگان بهره‌مند شوید. ممکن است در حین سفر به مشهد به فکس و فتوکپی نیاز داشته باشید که به راحتی می‌توانید به لابی هتل بروید. تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل دسترس هستند، بنابراین مسافرانی که مشکلاتی حرکتی و جسمانی دارند، در هر طبقه که مایل باشند اتاق مورد نظرشان را می‌توانند رزرو کنند. برای رفتن به جاهای دیدنی مشهد نیز می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی بهره‌مند شوید. همچنین بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. خدماتی نظیر خدمات باربری، خشک‌شویی، تلویزیون و تلفن در لابی این هتل انجام می‌گیرند. پرسنل بسیار خوش برخورد بوده و در هرچه بهتر شدن خدمات به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند. توجه داشته باشید که بر اساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته. در داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسبی فراهم‌شده است که برخی از این امکانات عبارت‌اند از یخچال، مبلمان، تلویزیون، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفا حریق، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع هوا و مینی بار با هزینه. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه آن نیز ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان بوده و برای بالای ۳ سال به طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


رستوران هتل خورشید نیز دایر بوده و با ظرفیت ۸۰ نفر مشغول سرو وعده‌های غذایی خوشمزه است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش دهید.

فاصله هتل خورشید مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آلتون: ۲۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی ملک: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است