search
menu

هتل خیام مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خیام مشهد
امکانات و خدمات کلی هتل
انواع اتاق ها و امکانات آن ها
رستوران هتل
فاصله هتل خیام مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل خیام مشهد


هتل خیام مشهد، یکی از قدیمی ترین هتل‌ها در میدان شهدا مشهد از کلان شهرها در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است .این شهر در زمان افشاریان پایتخت ایران بود و امروزه به واسطه حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام شیعیان، همه ساله پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و خارج از کشور می باشد که برای زیارت از اماکن زیارتی مشهد به خراسان سفر می‌کنند. مشهد در سال ۱۳۸۸ رسما به عنوان پایتخت معنوی ایران انتخاب شد. حال اگر قصد تشرف به حرم مطهر حضرت امام رضا را داشته و می خواهید محل اقامتتان کمترین فاصله را با حرم داشته باشد پس باید در این هتل اقامت داشته باشید. با خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو این هتل تنها با ۱۰ دقیقه پیاده روی می توانید خود را در آستان مبارک بیبنید. هتل خیام در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد، اما در سال ۹۶ شمسی به علت ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مهمانان تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت.

امکانات و خدمات کلی هتل


هتل خیام مشهد در لابی خود، ظرفیت ۲۰۰ مهمانان را دارد و در این بخش می توانید به تلویزیون و تلفن دسترسی داشته باشید. برای مهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده اند، پارکینگ رو باز رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو ایجاد شده است. محل این هتل در خیابان شیرازی است که منتهی به حرم بوده و علاوه بر این باعث شده دسترسی به ایستگاه های ارتباطی و در نتیجه به مراکز تجاری ، تفریحی مشهد به آسانی میسر شود. از دیگر خدمات و امکانات موجود در هتل می‌توان به خدمات فتوکپی، خدمات باربری، نمازخانه، آسانسور، پذیرش ۲۴ساعته و خدمات تهیه بلیط هواپیما و بیدار باش اشاره کرد. برای بازدید از جاهای دیدنی مشهد و اطراف آن راهنمای محلی نیز استخدام شده است. ترانسفر رفت و ترانسفر برگشت به همراه هزینه است. برای افراد کم توان و ناتوان جسمی نیز خدمات ویژه مثل رمپ در نظر گرفته شده است. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی موجود است. این هتل مجهز به سیستم اطفاء حریق، جعبه کمک‌های اولیه و کپسول آتشنشانی است.

انواع اتاق ها و امکانات آن ها


هتل خیام مشهد هتلی ۳ ستاره ،بسیار مجلل و بزرگ است که در ۵ طبقه با ۷۰ اتاق بنا شده و در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۱۹۱ مهمان را دارد. اتاق های این هتل شامل اتاق های ۲ تخته دابل،۲ تخته تویین،۳ تخته و ۴ تخته هستند. همه این اتاق ها همراه صبحانه، نهار و شام بوده و چشم انداز اتاق ها رو به حرم مطهر، محوطه و خیابان های اطراف است. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، چای ساز، مینی بار غیر رایگان، اینترنت غیر رایگان در اتاق و حمام اختصاصی همراه با تجهیزات بهداشتی شامل صابون، دمپایی، سشوار و حوله هستند. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به دراور، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، آباژور، سیستم سرمایشی، گرمایشی و میز کار اشاره کرد. نگران وسایل گرانبها و اشیاء قیمتی خود نباشید، تمامی اتاق ها مجهز به صندوق امانات مخصوص هستند. اگر در حال تدارک برای برنامه سفر مشهد مقدس و اقامت خود به دنبال هتلی سه ستاره با امکانات خوب و پرسنل مجرب و اموزش دیده هستید هتل خیام مشهد یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو است.

رستوران هتل


هتل خیام مشهد دارای کافی شاپ و رستوران ایرانی است. این رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر و تنوع غذایی بالا به خوبی می تواند رضایت مهمانان را جلب کند. فضای دلنشین و تمیز و مرتب بودن این رستوران نظر مسافران را به خود جلب کرده و دیگر نیازی نیست که مهمانان مسافت طولانی را برای سرو غذا در رستوران های دیگر شهر صرف کنند.

فاصله هتل خیام مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم : ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مقبره کلنل محمد تقی پسیان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان آب : ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری : ۵.۴ کیلومتر
فاصله تاپارک کوهسنگی: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است