search
menu

هتل کیهان مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کیهان مشهد
اماکن نزدیک هتل کیهان مشهد

درباره هتل کیهان مشهد


هتل کیهان مشهد از هتل های دو ستاره و اقتصادی شهر مشهد مقدس است که در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در شرف حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار دارد. این هتل با داشتن ۳۳ واحد اقامتی مناسب، از گزینه های خوب اقامتی در شهر مقدس مشهد به شمار می رود و با طیف وسیع امکانات و خدمات خود قادر است رضایت خاطر هر گردشگری را جلب کند.
بی دلیل نیست که هتل کیهان مشهد توانسته سابقه درخشانی در میزبانی و پذیرایی از گردشگران و زائران حرم مطهر ثامن الحجج کسب کند؛ این هتل نه تنها امکاناتی از قبیل آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فکس، پرینتر، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد، بلکه خدمات متنوع و بی شماری چون خدمات خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات باربری، بیدارباش، خدمات برای معلولین و خدمات تور را به آن ها عرضه می دارد.
گفتنی است که اینترنت پرسرعت و رایگان نیز از جمله خدماتی است که میهمانان هتل می توانند در بدو ورود از آن بهره مند گشته و لذت گشت و گذار در فضای مجازی را در طول اقامت خود در هتل کیهان مشهد تجربه کنند. جالب است بدانید که هتل کیهان مشهد از رستوران باکیفیت و خوبی برخوردار است که تجربه صرف غذا در هتل را به لذتی فراموش نشدنی مبدل خواهد ساخت.
میهمانان در طول اقامت خود در هتل کیهان مشهد قادر خواهند بود که صبحانه خود را رایگان در رستوران هتل میل کرده و برای وعده های ناهار و شام نیز به منوی متنوع و بلندبالای رستوران اعتماد کنند. از دیگر مزایای صرف غذا در رستوران هتل کیهان مشهد، بهره مندی از سرویس دهی کارکنان خوش برخورد و با تجربه ای است که سفارش شما را در اسرع وقت تهیه و برای شما سرو می کنند.
اما داخل هر یک از واحدهای اقامتی هتل کیهان مشهد چه امکاناتی وجود دارد؟ میهمانان در بدو ورود به اتاق خود، با فضایی روبرو خواهند شد که به خوبی و متناسب با تعداد نفرات طراحی شده و از وسایلی نظیر مبلمانی شیک، یخچال، تلویزیون، لوازم بهداشتی، کمدلباس، دراور، آباژور و رخت آویز در دکور و تزئین آن استفاده شده است.
از آنجایی که کلیه واحدهای اقامتی هتل کیهان مشهد به سیستم اعلام و اطفاء حریق مجهز شده اند، خطرات ناشی از آتش سوزی تا حد زیادی کاهش یافته است. همچنین وجود سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب و تهویه مطبوع سبب شده که خیال میهمانان از بابت هوای مطبوع داخل اتاق نیز آسوده باشد. هتل کیهان مشهد از نظر موقعیت مکانی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. این هتل با قرار گرفتن در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر مشهد، دسترسی سریع و راحت میهمانان را به اماکن دیدنی این شهر میسر کرده است.
در مجموع باید گفت که مزایای اقامت در هتل کیهان مشهد کم نیست و با توجه به امکانات، خدمات و موقعیت مکانی هتل کیهان مشهد، اقامت در این هتل می تواند سفر هر گردشگری به مشهد مقدس را به سفری خاطره انگیز و به یادماندنی مبدل سازد.

اماکن نزدیک هتل کیهان مشهد


فاصله هتل کیهان مشهد تا حرم مطهر: ۰.۴ کیلومتر
فاصله هتل کیهان مشهد تا ایستگاه راه آهن: ۴ کیلومتر
فاصله هتل کیهان مشهد تا پایانه مسافربری: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل کیهان مشهد تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: ۷ کیلومتر
فاصله هتل کیهان مشهد تا پارک ملت مشهد: ۱۷ کیلومتر
فاصله هتل کیهان مشهد تا نمایشگاه بین المللی مشهد: ۱۸ کیلومتر
فاصله هتل کیهان مشهد تا سرزمین موج های آبی: ۲۲ کیلومتر
فاصله هتل کیهان مشهد تا منطقه ییلاقی طرقبه: ۲۶ کیلومتر
فاصله هتل کیهان مشهد تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۳۸ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است