search
menu

هتل آپارتمان کاشانی مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان کاشانی مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان کاشانی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان کاشانی مشهد


سالانه گردشگران زیادی از سراسر ایران و حتی از کشورهای دیگر برای زیارت حرم مطهر امام هشتم (ع) راهی مشهد می‌شوند. ازاین‌رو، در مشهد اقامتگاه‌های بی‌شمار و متعدد با امکانات و ستاره‌های گوناگون وجود دارند و هرکدام در نوع خود و در حد توان خود به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند. به عبارتی، می‌توان گفت در شهر مشهد مناسب هر سلیقه و بودجه‌ای اقامتگاه مناسب وجود دارد. ازآنجایی‌که بیشتر زائران به قصد زیارت و گشت‌وگذار در جاهای دیدنی مشهد و تفریح بلیط هواپیما مشهد می‌خرند، می ترجیح می‌دهند در نزدیکی‌های حرم اقامت داشته باشند و به بیشتر جاذبه‌ها دسترسی آسان داشته باشند. یکی از اقامتگاه‌های خوب و مناسب اطراف حرم هتل‌آپارتمان کاشانی مشهد است که با در نر گرفتن امکانات رفاهی مرغوب، سعی در تأمین اقامتی آسان و دل‌نشین برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی این هتل بسیار خوب است؛ زیرا در عین نزدیک بودن به حرم، از شلوغی‌ها و ازدحام نیز دور است و برای کسانی که به دنبال آرامش هستند، گزینه خوبی به‌حساب می‌آید. کسانی که دوست دارند با یک برنامه سفر سه روزه به مشهد تعطیلات کوتاه‌مدت و خاطره‌انگیز تجربه کرده و در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی نمایند، می‌توانند اتاقی در این هتل‌آپارتمان (Kashani Hotel Apartment) رزرو کنند.

امکانات عمومی هتل


در هتل‌آپارتمان کاشانی مشهد امکانات رفاهی متنوع و متعدد برای مهمانان فراهم شده‌اند. مهمانان در لابی هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته و امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و مهمانان را میزبانی و پذیرش می‌کند. در لابی هتل‌آپارتمان امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، آسانسور، تلفن، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، نمازخانه، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل لاندری (خشک‌شویی)، تهیه بلیط، خدمات پزشکی و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار خوش‌برخورد، صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


هتل‌آپارتمان کاشانی اتاق‌های متعدد با امکانات گوناگون دارد. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویت‌هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی این هتل‌آپارتمان شامل اتاق‌های سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته هستند. دکوراسیون و چیدمان اتاق‌ها هماهنگ، شیک و زیبا هستند. تمیزی و نظافت اتاق‌ها نیز رضایت‌بخش و قابل‌اطمینان بوده و مهمانان با خیال راحت می‌توانند در آن‌ها اقامت کنند. داخل تمام واحدها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند تخت خواب، تلویزیون (شبکه‌های استانی)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (شوفاژ)، سیستم اطفاء حریق، یخچال، چای‌ساز، کمد لباس، دراور، رخت‌آویز، مبلمان، میز، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده‌اند. داخل تمام واحدها آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده‌اند که تمام امکانات پخت‌و‌پز نظیر اجاق‌گاز، هود، سینک شرف‌شویی، لوازم پخت‌و‌پز و ظروف پذیرایی را دارند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان به آشپزی در اتاقشان بپردازند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


در رستوران هتل‌آپارتمان کاشانی مشهد در سه وعده‌غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه و متنوع تدارک دیده و سرو می‌شوند. مهمانان می‌توانند در ساعات معین برای صرف غذا به رستوران هتل مراجعه و در محیط تمیز و پاکیزه غذاهای باکیفیت و لذیذ نوش جان کنند.

فاصله هتل‌آپارتمان کاشانی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا بوستان کوهسنگی: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل آباد مشهد: ۲۷٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است