search
menu

هتل آپارتمان کاشانه مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان کاشانه مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌ها هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان کاشانه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان کاشانه مشهد


برای زائران مشهدی بسیار مهم است که در اقامتگاهی در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) و جاهای دیدنی مشهد اقامت داشته باشند. هتل‌آپارتمان کاشانه مشهد، یکی از اقامتگاه‌های خوب و نوساز یک ستاره در نزدیکی حرم است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و امکانات رفاهی مناسب و مرغوب برای مهمانان فراهم کرده است.در سال ۱۳۹۷ هتل‌آپارتمان جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل‌آپارتمان موقعیت مکانی عالی داشته و درعین‌حال بر ای کسانی که قصد دارند با کمترین هزینه ممکن از سفرشان لذت ببرند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.
کارکنان هتل‌آپارتمان (Kashaneh Apartment Hotel) بسیار زحمتکش، کاردان و خوش‌برخورد هستند و تمام سعی خود را می‌کنند تا مهمانان را راضی و خشنود کنند. مهمانانی که بلیط هواپیما مشهد را بیشتر برای گشت‌وگذار و تفریح خریداری می‌کنند و هتل را صرفاً برای خواب شبانه و استراحت ترجیح می‌دهند، اقامت در این هتل بهترین تصمیم و انتخاب برایشان خواهد بود.

امکانات عمومی هتل


هتل‌آپارتمان کاشانه مشهد امکانات گوناگون برای مهمانان فراهم کرده است. در این هتل‌آپارتمان برای مهمانانی که با خودروی شخصی‌شان به مشهد سفر کرده‌اند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. مهمانان می‌توانند در لابی هتل و داخل اتاق‌هایشان به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند و امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل با ظرفیت ۴۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، آسانسور، نمازخانه، تاکسی‌سرویس، روزنامه رایگان، دستگاه واکس کفش، گیم نت، کافی نت، سیستم بیدارباش، اتاق چمدان، صندوق امانات، سرویس بهداشت و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل لاندری (خشکشویی)، روم سرویس، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، گشت نیم روزی (با هزینه)، خدمات معلولین، خدمات پزشکی و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها هتل


در این هتل‌آپارتمان سه طبقه ۱۸ باب اتاق وجود دارد و درمجموع ۶۲ تخت و ۵ کاناپه داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های هتل، اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویت‌هایشان است را، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان شامل اتاق‌های دو تخته دبل، اتاق‌های سه تخته تریپل، اتاق‌های چهار تخته و اتاق‌های پنج تخته کواد هستند. تمیزی و نظافت اتاق‌ها بسیار رضایت‌بخش و قابل‌اطمینان هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد. وضعیت دید اتاق‌ها را نمای زیبایی از حرم مطهر، کوچه و خیابان تشکیل می‌دهد.
داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند مبلمان، میز، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، صندوق امانات، تلویزیون (شبکه‌های استانی دیجیتال)، تلفن، سیستم اطفاء حریق، یخچال، رخت‌آویز، کمد لباس، کشوی، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، دمپایی (دستشویی، حمام) و ...در نظر گرفته شده‌اند. مهمانان در این اتاق‌ها احساس راحتی و آرامش می‌کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌گردد.

رستوران هتل


رستوران هتل‌آپارتمان کاشانه با ظرفیت ۴۰ نفر در طبقه منفی یک هتل واقع شده و در سه وعده‌غذای اصلی غذاهای خوشمزه و گوناگون برای مهمانان تدارک می‌بیند. مهمانان می‌توانند همه‌روزه در ساعات معین برای صرف صبحانه گرم و سرد به رستوران مراجعه کنند.

فاصله هتل‌آپارتمان کاشانه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا طرقبه مشهد: ۲۸ کیلومتر
فاصله تا بوستان جنگلی وکیل آباد: ۲۸٫۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۲۹٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است