search
menu

هتل جواهر شرق مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جواهر شرق مشهد
اماکن نزدیک هتل جواهر شرق مشهد

درباره هتل جواهر شرق مشهد


هتل جواهرشرق مشهد در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردیده و جهت ارتقا کیفیت خدمات در آبان ماه سال ۱۳۹۴ بازسازی انجام داده است. هتل جواهر شرق مشهد در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) رادارند می‌توانند تنها با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک امام مهربانی ها ببینند.
این مجموعه در ۷ طبقه و ۵۳ واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز می‌باشد. هتل جواهر شرق مشهد دارای ۵۳ باب واحد اقامتی است. اتاق های هتل شامل: اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت رویال و سوئیت یک خوابه با ظرفیت ۱۳۰ نفر می باشد. هتل با طراحی اتاق ها با ظرفیت های متنوع این امکان را به گردشگران داده تا متناسب با تعداد اعضای خانواده اتاق را رزرو کنند.
سوئیت های یک خوابه هتل جواهر شرق برای چهار نفر طراحی شده است اما فضای گسترده اتاق این امکان را فراهم کرده تا شش نفر هم در این اتاق ها اقامت خوب را تجربه کنند. مجهز بودن این سوئیت ها به وان و جکوزی باعث برتری آن نسبت به دیگر واحدهای اقامتی هتل شده است. هتل جواهر شرق مشهد در رستوران طلا به سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بصورت سلف سرویس با بهترین کیفیت می پردازد.
رستوران هتل جواهر شرق مشهد به دلیل استفاده از پرسنل مجرب برای پذیرایی سبب شده تا نحوه پذیرایی هتل بگونه ای باشد که رضایت میهمانان را جلب کند. آشپزهای حرفه ای سالن غذاخوری هتل به دلیل مهارت های بالا در پخت غذا و دیزاین سبب شده تا میهمانان هتل را به وجد بیاورد. رستوران طلا در طبقه ششم هتل طراحی شده که با وجود تراس تابستانه و دید رو به حرم سبب شده تا خاطره خوشی را در ذهن میهمانان به یادگار بگذارد.
هتل جواهر شرق مشهد به دلیل وجود امکاناتی همچون: کافی شاپ ساناز (محیطی مناسب برای سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد و عصرانه، قرار های کاری و دوستانه) می باشد. لاندری، خدمات برای ناتوانان جسمی، چایخانه سنتی، نمازخانه، گشت درون و برون شهری، فروشگاه جزو بهترین هتل ها محسوب می شود. لازم به ذکر است که کودکان زیر ۳ سال(در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه ) رایگان ۳ تا ۶ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه )نیم بها و کودکان ۶ سال به بالا نفر اضافی کامل محسوب می شوند. بد نیست بدانید که اینترنت در هتل رایگان می باشد.

اماکن نزدیک هتل جواهر شرق مشهد


فاصله تا ورودی باب الرضا: ۶ دقیقه پیاده و ۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا خیابان شیرازی ( بست شیخ طوسی): ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا خیابان طبرسی( بست شیخ طبرسی): ۷ دقیقه با ماشین
فاصله تا بست شیخ بهایی: ۱۲ دقیقه پیاده و ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا شهر بازی پارک ملت: ۲۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۳۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا سرزمین موج های آبی: ۳۴ دقیقه با ماشین


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است