search
menu

هتل آپارتمان ایزد مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ایزد مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان ایزد مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ایزد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ایزد مشهد


هتل آپارتمان ایزد یک هتل آپارتمان یک ستاره از محل‌های اقامت میان‌رده در شهر مقدس مشهد است. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۸ تأسیس‌شده و جزو هتل‌های نو در شهر مشهد به شمار می‌رود. در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما با انتخاب این هتل اقامتی دلنشین در نزدیکی حرم مطهر امام رضا تجربه خواهید کرد. هتل آپارتمان ایزد با ارائه امکانات عالی دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی بوده و از مهمانان سراسر کشور و جهان استقبال می‌کنند. هتل آپارتمان ایزد شامل ۱۰ طبقه و ۸۳ باب اتاق و سوئیت است. از امتیازات این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر می‌توان به دسترسی راحت به بازار رضا اشاره کرد که انواع وسایل موردنیازتان را می‌توانید از این بازار تهیه کنید. موقعیت مکانی این هتل آپارتمان به‌گونه‌ای است که به مراکز خرید و رستوران‌های زیادی نزدیک است و برای رفت‌وآمد در میان جاذبه‌های دیدنی شهر نیز می‌توانید به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو و اتوبوس رفته و از طریق آن‌ها به‌تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید. علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا می‌توانید از چندین مکان تاریخی مانند خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، بازارهای ۱۷ شهریور و ... بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان ایزد مشهد


امکانات عمومی ارائه‌شده در هتل آپارتمان ایزد مشهد شامل پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار، نمازخانه، آسانسور، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری هستند. برای دسترسی به‌تمامی طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید. همچنین خدمات ویژه‌ای مخصوص معلولین و مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، در این هتل ارائه می‌شود. برخی از مسافران با ماشین شخصی به شهر مشهد سفر می‌کنند که برای این مسافران پارکینگ در نظر گرفته‌شده که استفاده از این پارکینگ رایگان است. در هنگام اقامت در این هتل دسترسی به اینترنت نخواهید داشت، بدین‌جهت باید از اینترنت همراه خودتان استفاده کنید. قوانین هتلداری در این هتل آپارتمان به‌خوبی رعایت می‌شود که یکی از اصلی‌ترین قوانین ممنوع بودن ورود حیوانات خانگی به داخل هتل است. در لابی این هتل بخشی به‌عنوان اتاق چمدان در نظر گرفته‌شده است تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل و بارهایتان را به این قسمت بسپارید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


هتل ایزد شامل اتاق‌های متنوعی است که عبارت‌اند از اتاق ۲ تخته، اتاق ۳ تخته و اتاق ۴ تخته، آپارتمان یک‌خوابه چهارنفره، آپارتمان دوخوابه پنج‌نفره و آپارتمان دوخوابه شش‌نفره. توجه داشته باشید که هریک از واحدهای موجود در این هتل آپارتمان شامل ظرفیت اضافی نبوده و باید بر اساس تعداد نفراتتان در انتخاب واحد موردنظر دقت کنید. دکوراسیون داخلی اتاق‌ها بسیار زیبا هستند و طراحی‌شان نورگیر بوده و چشم‌انداز زیبایی به محیط اطراف دارند و از امکانات مدرنی در داخل اتاق‌ها استفاده‌شده است. در داخل واحدهای اقامتی این هتل امکانات رفاهی ویژه‌ای ارائه می‌شوند که اقامتی به‌یادماندنی برای میهمانان رقم می‌زنند. تمامی واحدهای اقامتی موجود در این هتل آپارتمان بسیار تمیز و مرتب بوده و هرکدام دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند.
کارکنان هتل آپارتمان ایزد مشهد به‌طور شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا اقامتی راحت و آسوده برای مسافران رقم بزنند. واحدهای اقامتی موجود در این هتل دل‌باز بوده و مطابق با نظر و سلیقه مسافران چیده شده‌اند. امکانات رفاهی موجود در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، یخچال، حمام مجهز، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون و تلفن.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل آپارتمان ایزد مشهد در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه خدمات به مسافران هستند که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را با بهترین کیفیت در این رستوران میل کنید. علاوه بر رستوران می‌توانید از کافی‌شاپ موجود در لابی نیز بهره‌مند شوید و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید.

فاصله هتل آپارتمان ایزد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است