search
menu

هتل آپارتمان هومن مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان هومن مشهد
اماکن نزدیک هتل آپارتمان هومن مشهد

درباره هتل آپارتمان هومن مشهد


هتل آپارتمان هومن مشهد از جدیدترین هتل هایی که در مشهد تاسیس شده است. هتل هومن مشهد در سال ۱۳۹۶ در خیابان شیرازی مشهد افتتاح شده است و با توجه به تازه تاسیس بودن، از جایگاه نسبتا خوبی در بین هتل های مشهد برخوردار است. هتل آپارتمان هومن مشهد کیفیت و خدمات در حد هتل های یک ستاره دارد.
فاصله پنج دقیقه ای از درب باب الهادی تا حرم مطهر رضوی از مهم ترین ویژگی های مثبت هتل هومن مشهد است که منجر به رزرو این هتل توسط زائران عزیز می شود، چرا که به راحتی می توانند در هر ساعت شبانه روز به زیارت بروند. از دیگر ویژگی ها و امکانات هتل هومن در مشهد می توان به منوی غذای صبحانه که به صورت بوفه ارائه می شود و ناهار و منوی انتخابی شام اشاره کرد که مسافران با خیال آسوده بتوانند از این امکانات استفاده کنند.
هتل آپارتمان هومن مشهد با ظرفیت پذیرش ۱۴۲ نفر، دارای ۴۰ واحد اقامتی است. واحد های اقامتی هتل هومن شامل اتاق های ۲ الی ۶ تخته و همچنین تعدادی واحد VIP می باشد امکانات موجود در اتاق های هتا آپارتمان هومن مشهد شامل: لوازم بهداشتی، حمام، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن در اتاق، مبلمان، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، بالکن، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی می شوند.
آسانسور و پارکینگ مسقف رستوران، کافی شاپ، لاندری، خدمات خانه داری، صندوق امانات، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، خدمات باربری، نمازخانه نیز از دیگر خدمات رفاهی است که این مجموعه برای رفاه حال بیشتر مسافران و زائران عزیز امامرضا (ع ) در نظر گرفته است. هتل آپارتمان هومن در مشهد با پرسنلی مجرب و توانا، آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران و زائران گرامی حضرت رضا (ع) می باشد.
از آن جایی که مشهد یکی از مهم ترین قطب های گردشگری در ایران است و در تمام طول سال میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می باشد، لذا تقاضا و رزرو هتل هایی که قیمت مناسب دارند، به شدت افزایش یافته است. بنابراین اگر قصد سفر به مشهد را دارید از قبل اقامتگاه مورد نظرتان را رزرو کنید تا با خیالی آسوده از سفر خود لذت برده و بتوانید با آسودگی خاطر زیارت خود را به جا آورید.
لازم به ذکر است که قانون خردسال هزینه برای اقامت کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای ۵ سال نفر کامل محاسبه می شود. هتل آپارتمان هومن مشهد قانون کنسلی هتل آپارتمان تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ ورود جریمه بسته به نظر هتل و بعد از ۴۸ ساعت با حداقل یک شب جریمه ابطال خواهد شد.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان هومن مشهد


فاصله هتل آپارتمان هومن مشهد تا حرم مطهر: (۰.۳ کیلومتر)
فاصله هتل آپارتمان هومن مشهد تا راه آهن: (۳٫۹ کیلومتر)
فاصله هتل آپارتمان هومن مشهد تا پایانه مسافربری: (۵٫۴ کیلومتر)
فاصله هتل آپارتمان هومن تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: (۷٫۶ کیلومتر)
فاصله هتل آپارتمان هومن تا پارک ملت مشهد: (۱۷٫۲ کیلومتر)
فاصله هتل آپارتمان هومن تا نمایشگاه بین المللی مشهد: (۱۷٫۷ کیلومتر)
فاصله هتل آپارتمان هومن مشهد تا سرزمین موج های آبی: (۲۲٫۴ کیلومتر)
فاصله هتل آپارتمان هومن مشهد تا منطقه ییلاقی طرقبه: (۲۶٫۰ کیلومتر)
فاصله هتل آپارتمان هومن تا آرامگاه فردوسی مشهد: (۳۸٫۳ کیلومتر)
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است