search
menu

هتل هلیا مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هلیا مشهد
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل هلیا مشهد


هتل هلیا مشهد، از اقامتگاه‌های شناخته شده و معتبر این شهر است. با رزرو هتل هلیا مشهد که از امکانات رفاهی ایده‌آلی برخوردار است، اقامت آسوده‌ای در مشهد مقدس خواهید داشت. اتاق‌های هتل هلیا مشهد برای هر جمعیتی از خانواده‌ها یا گروه‌های دوستان مناسب است. تجهیزاتی که در اتاق‌ها وجود دارد، کاملاً متناسب با نیازهای شماست؛ اتاق‌های هتل هلیا مشهد که با امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع، صندوق امانات و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تجهیز شده‌اند، همه چیز برای اقامتی دلپذیر، مهیا است.
اتاق‌های دوتخته که برخی از آنها ۱ تخت دونفره و برخی دیگر ۲ تخت تک نفره دارند، برای سفرهای خانوادگی یا دوستانه‌ی دونفره مناسب‌اند. گروه دیگری از اتاق‌ها سه نفره هستند؛ این اتاق‌ها یا ۳ تخت تک‌نفره دارند یا ۱ تخت دونفره و ۱ تخت تک نفره. اتاق‌های چهارتخته، نیز برای خانواده‌های چهارنفره در نظر گرفته شده است.
خانواده‌های پرجمعیت‌تر یا گروه‌های دوستانه، هم می‌توانند در اتاق‌های پنج تخته اقامت کنند. ضمن اینکه با رزرو هر یک از اتاق‌ها، صبحانه، ناهار و شام را نیز میهمان هتل هستید. رستوران هتل هلیا مشهد با فضایی دل‌انگیز، غذاهایی لذیذ و برخورد دلنشین کارکنان، شرایط مهیاست تا شما در آرامش کامل و بدون نگرانی، ناهار یا شام‌تان را میل کنید و خاطره‌ شیرینی از این سفر در خاطرتان باقی بماند.
کافی‌شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها، میان‌وعده‌ها و کیک‌های خوشمزه، آماده است تا در فضایی گرم و صمیمی، خستگی سفر یا گشت و گذارهای داخل شهر و بازارها را از تن‌تان به در کند. امکانات هتل هلیا مشهد شامل: اینترنت در قسمت لابی، رستوران، خشکشویی، خودپرداز و کافی شاپ هستند. بد نیست بدانید که برای آسایش و راحتی هرچه بیشتر مسافران، در هتل هلیا مشهد، امکانات رفاهی قابل توجهی در نظر گرفته شده است. مثلاً اگر با ماشین شخصی به مشهد مقدس سفر کرده‌اید، می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. لاندری هتل، در دسترس بودن اینترنت در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته و بسیار سریع و خدمات تور از جمله دیگر امکانات هتل هلیا مشهد است.
علاوه بر این، لابی هتل نیز فضایی دلنشین و صمیمی دارد و می‌توانید در مدت اقامت‌تان، گاهی برای اینکه حال و هوای‌تان عوض شود سری به لابی بزنید. اگر برای‌تان مهم است که از هتل محل اقامت‌تان تا حرم مطهر امام رضا(ع)، فاصله‌ی چندانی وجود نداشته باشد، هتل هلیا انتخاب بسیار خوبی است. این هتل که در خیابان امام رضا(ع) واقع شده، با ماشین حدود ۱۰ دقیقه با آستان مقدس امام هشتم فاصله دارد. اگر هم دلتان بخواهد این مسیر را آرام آرام و با پای پیاده طی کنید، کمتر از ۱۵ دقیقه در راه خواهید بود.برای خرید هم انتخاب‌های متعددی در نزدیکی شما وجود دارد، یکی از این گزینه‌ها بازار رضای معروف است.
اگر بخواهید پیاده به بازار رضا بروید، کمتر از ۱۰ دقیقه باید زمان بگذارید؛ برای بازگشت نیز می‌توانید با ماشین برگردید که در این صورت تقریباً۵ دقیقه‌ای به مقصد می‌رسید. مجتمع تجاری آسمان نیز در نزدیکی‌های هتل هلیا واقع شده است. با ماشین کمتر از ۱۰ دقیقه و پیاده حدوداً ۱۵ دقیقه تا این مجتمع تجاری مدرن و شیک فاصله دارید. اگر در بین زیارت‌ها یا خریدهای‌تان، دلتان خواست آب و هوایی هم تازه کنید، یا فرزندان‌تان را به گردش ببرید، بوستان میرزا کوچک خان را به خاطر داشته باشید. این بوستان باصفا با برخورداری از شهربازی، کتابخانه‌ی عمومی و استخر شنا شرایط لازم را برای پذیرایی از زائران فراهم آورده است. از هتل هلیا، با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به این بوستان زیبا می‌رسید.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا فلکه آب: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک میرزا کوچک خان: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا حرم ورودی باب الرضا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ظروف: ۱.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است