search
menu

هتل هاترا مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هاترا مشهد
اماکن نزدیک به هتل هاترا مشهد

درباره هتل هاترا مشهد


هتل هاترا مشهد یک هتل ۳ ستاره است که در خیابان امام رضا (ع) مشهد واقع شده است. به دلیل نزدیک بودن این خیابان به حرم مطهر امام هشتم (ع)، اکثر هتل‌ها در این مسیر واقع شده‌اند. چرا که برای مثال فاصله هتل هاترا مشهد تا ورودی باب الجواد حدود ۵ دقیقه است و اگر روزی در این خیابان قدم بزنید خودتان متوجه تعداد بی‌شمار هتل‌ها خواهید شد. این هتل تازه‌ساخت در سال ۱۳۹۲ احداث شده است که ۹ طبقه و همچنین 45 باب اتاق دارد و به دلیل بلندمرتبه بودن ساختمان هتل طبقات بالا چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به بارگاه ملكوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) دارند. فاصله بسیار نزدیک هتل به سایر مراکز تفریحی و دیدنی نیز، یکی دیگر از نقاط قوت هتل هاترا مشهد محسوب می‌شود.
چیزی که این هتل سه ستاره را از لحاظ کیفی و ارائه خدمات به مشتریان مطرح‌تر از سایر هتل‌های هم‌طراز خود کرده، سرویس رفت‌وبرگشت رایگان به حرم است، یعنی هر موقع که دلتان هوای زیارت آقا امام رضا (ع) را کرد، می‌توانید با مسئولین هتل هماهنگ کرده تا آن‌ها یک تاکسی دربست در اختیار شما بگذارند. هنگام برگشت به هتل هم می‌توانید از طریق همان تاکسی دوباره به هتل بازگشته و استراحت کنید. این یکی از امکانات ویژه‌ایست که هتل هاترا مشهد را تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره کرده است.
به نظر می‌رسد هدف اصلی این هتل بیشتر آسودگی و راحت بودن مسافران و زائران است. چرا که این هتل هاترا مشهد فکر همه جا را کرده و با قرار دادن امکانات ویژه به معلولین باعث شده‌ تا سالمندان و افراد کم‌توان هم بتوانند از سفر زیارتی‌شان لذت ببرند و خاطره بی‌نظیری از سفرشان را تجربه کنند. از این امکانات ویژه می‌توان به سرویس‌های بهداشتی مخصوص معلولین داخل اتاق‌ها اشاره کرد. وجود آسانسور در این هتل 9 طبقه نیز می‌تواند به جابه‌جای آسان معلولین نیز کمک بسزایی بکند.
فضای لابی نیز بسیار ساکت، آرام و دل‌نشین است و استفاده از رنگ‌های گرم در طراحی داخل آن باعث شده تا حس آرامش به شما القا شود و بتوانید با صبر و حوصله منتظر تحویل گرفتن اتاقتان شوید. اینترنت رایگان در سرتاسر لابی وجود دارد که می‌توانید هنگام انتظار برای تحویل گرفتن سوئیت‌تان، پیام‌ها یا ایمیل‌تان را چک کنید و کمتر متوجه گذر زمان شوید. فضای داخلی ورودی و پذیرش هتل نیز بسیار پاکیزه بوده و در ابتدا چنین احساس خواهید کرد که وارد یک هتل ۴ ستاره شده‌اید.
همان‌طور که گفتیم اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و جذاب بوده و از لحاظ ظاهری زیبایی خاص خودشان را دارند. اما علاوه بر زیبایی ظاهری، بیشتر امکانات رفاهی نظیر تهویه مطبوع، لباسشویی، یخچال، تلویزیون و ... وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. وجود کافی‌شاپ در هتل هاترا مشهد باعث شده تا بتوانید در اوقات خستگی و یا دل‌تنگی آنجا رفته و ساعاتی را همراه خانواده در کافی‌شاپ سپری کنید و از اقامتتان در هتل نهایت لذت را ببرید. علاوه بر تمامی مواردی که ذکر شد، در این هتل یک دستگاه خودپرداز نیز وجود دارد که می‌توانید هر زمان که به پول نقد نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

اماکن نزدیک به هتل هاترا مشهد


فاصله هتل هاترا مشهد تا فرودگاه بین‌المللی: ۸ کیلومتر
فاصله هتل هاترا مشهد تا حرم ورودی صحن جمهوری: ۲ کیلومتر
فاصله هتل هاترا مشهد تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۱ کیلومتر
فاصله هتل هاترا مشهد تا مسجد گوهرشاد: ۱ کیلومتر
فاصله هتل هاترا مشهد تا پارک میرزا کوچک خان: ۱ کیلومتر
فاصله هتل هاترا مشهد تا پارک باغ ملی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل هاترا مشهد تا مقبره پیر پالان‌دوز: ۴ کیلومتر
فاصله هتل هاترا مشهد تا ایستگاه راه‌آهن: ۳ کیلومتر
فاصله هتل هاترا مشهد تا پارک جنگلی وکیل‌آباد: ۲۰ کیلومتر
فاصله هتل هاترا مشهد تا آرامگاه فردوسي: ۳۶ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است