search
menu

هتل همراز مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل همراز مشهد
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل همراز مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل همراز مشهد


یکی از هتل خوب و یک ستاره مشهد مقدس، هتل همراز مشهد است. هتل همراز مشهد در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و تا حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله کمی دارد. مهمانان می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد، پارک ها و مراکز خرید مشهد دسترسی داشته باشند. امکانات فراهم شده در هتل همراز مشهد مطلوب و مقرون به صرفه هستند. کارکنان هتل Hamraz Hotel، زحمتکش و خوش برخورد بوده و برای جلب رضایت مهمانان و خوشنودی آن ها تمام تلاششان را می کنند.

امکانات کلی هتل


در هتل همراز مشهد امکانات متنوعی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که بلیط هواپیما مشهد می خرند، می توانند با اقامت در این هتل در هزینه سفر و اقامتشان صرفه جویی کنند و در عین حال اقامت راحت داشته باشند. مهمانان می توانند در اتاق ها و لابی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند. لابی هتل با ظرفیت ۱۴ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، تلفن، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل لاندری (خشکشویی)، خدمات باربری، سرویس حرم و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل صبور و با حوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل همراز مشهد در ۶ طبقه ساخته شده و دارای ۳۶ باب اتاق و ۱۰۰ تخت است. مهمانان می توانند از بین اتاق های هتل با امکانات گوناگون، اتاقی را که باب سلیقه، نیاز و اولویتشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل همراز مشهد شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از خیابان تشکیل داده و در تمامی طبقات پله اضطراری وجود دارد. همچنین، سرویس بهداشتی ایرانی در تمام طبقات قابل استفاده است. چیدمان و دکوراسیون اتاق ها زیبا، شیک و مرتب بوده و برای داشتن اقامت راحت کاملا مناسب هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی شامل مبلمان،میز، یخچال، پاورسوئیچ، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو) و دمپایی (دستشویی، حمام) فراهم شده اند. اقامت در این اتاق ها دلچسب و به یاد ماندنی است. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۴ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


در طبقه اول هتل «رستوران همراز» با ظرفیت ۱۰۰ نفر وجود داشته و فعالیت میکند. مهمانان می توانند برای صرف صبحانه و دیگر وعده ها به این رستوران مراجعه کرده و از غذاها و نوشیدنی های خوش طعم ایرانی نوش جان کنند.

فاصله هتل همراز مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی توکلی مشهد: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا مجتمع گردشگری چالیدره مشهد: ۳۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۳۳٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است